Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee lomalla mikä itseään huvittaa

Vierailija
21.07.2022 |

Mulle jää miettiä kaikki viihdyke lapsille. Kiva.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hänet sinulle valitsi?

Vierailija
2/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sulla on vapaamatkustaja perheessä. Meneehän se elämä noinkin, vai meneekö?

Vierailija
4/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas; miksi teillä on näitä miehiä?

Miksi haluatte mokoman riesan elämäänne?

Tätäkin palstaa kun lukee niin kyllä saa sellaisen kauhun siihen sukupuoleen että jos vähänkään järkeä päässä on pysyy kaukana! Minä olen pysynyt ja pysyn.

Vierailija
5/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa.

Vierailija
6/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko mies loman?

Otit mieslapsen ristikseks, toivottavasti sillä on ainakin rahaa.

Voit syyttää vain itseäs hienosti tehdyistä valinnoista, mies ei ole muuksi muuttunu.

Vierailija
7/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kerrot tuon täällä?

Vierailija
8/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hyvä ihminen tuo ruikutus

Vierailija
9/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, sulla on vapaamatkustaja perheessä. Meneehän se elämä noinkin, vai meneekö?

Minullakin oli, ja päädyin siihen lopputulokseen että elämä ei mene niin. Omilleen tuollaiset pitää pistää, tai etsimään uusi piika.

Vierailija
10/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoiko mies loman?

Otit mieslapsen ristikseks, toivottavasti sillä on ainakin rahaa.

Voit syyttää vain itseäs hienosti tehdyistä valinnoista, mies ei ole muuksi muuttunu.

Eihän tämä ole mieslapsi. Mieslapsi valittaisi ap:lle, että ei ole tekemistä.

Vierailija
11/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin palstaa kun lukee niin kyllä saa sellaisen kauhun siihen sukupuoleen että jos vähänkään järkeä päässä on pysyy kaukana! Minä olen pysynyt ja pysyn.

Etkö siis tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä? Miten tuollaista elämää edes pystyy elämään Suomessa? Asutko luostarissa?

Siihen en viitsi edes kommentoida, kuinka järkevää on tehdä todellista maailmaa koskevia johtopäätöksiä anonyymien nettitrollien juttujen perusteella. Aika suuri vaikutus niillä kyllä sinuun on, kun pelkkien anonyymien kirjoitusten perusteella olet sinne luostariin muuttanut.

Vierailija
12/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on ongelma?Mies on lomansa ansainnut.

Vierailija
13/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen lomalla - ja yleensä muulloinkin - mitä huvittaa. Ja olen vieläpä mies. Kuinkas paljon se aloittajaa harmittaa?

Vierailija
14/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat aina että miehen pitää tehdä mitä nainen haluaa

Vierailija
15/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän naisetkin tekee mitä itse haluaa niin onko se sukupuoli riippuvainen oikeus?

Vierailija
16/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä? Miten tuollaista elämää edes pystyy elämään Suomessa? Asutko luostarissa?

Siihen en viitsi edes kommentoida, kuinka järkevää on tehdä todellista maailmaa koskevia johtopäätöksiä anonyymien nettitrollien juttujen perusteella. Aika suuri vaikutus niillä kyllä sinuun on, kun pelkkien anonyymien kirjoitusten perusteella olet sinne luostariin muuttanut.

Ikävä kyllä näistä suurin osa on ihan tositarinoita. Niin se vain menee, että lapset jää 99% naisen vastuulle, vaikka mies olisi niitä vaatinut tehtäväksi. Vähimmällä pääsee, kun ei pariudu ollenkaan ja jos tarvitsee jotain paijattavaa, ottaa koiran/kissan.

Vierailija
17/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niille muksuille mitään ihmeitä tartte järjestää, kiva kun saa olla rauhassa kotona

Vierailija
18/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viihdyttäjä, ap!

Vierailija
19/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon niin että oikea MIES tekee lomalla mikä itseään huvittaa.

Vierailija
20/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näistä suurin osa on ihan tositarinoita. Niin se vain menee, että lapset jää 99% naisen vastuulle, vaikka mies olisi niitä vaatinut tehtäväksi. Vähimmällä pääsee, kun ei pariudu ollenkaan ja jos tarvitsee jotain paijattavaa, ottaa koiran/kissan.

Kerrotko nyt vielä, miten se on minun, lapsettoman miehen, vika, mitä minulle tuntemattomat ihmiset valitsevat omissa kodeissaan tehdä? Pitäisikö minun väkivalloin puuttua tuntemattomien ihmisten lasten tekemiseen ja hoitoon, vai mitä minun pitäisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän