Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani syö vaan suunnilleen tonnikalaa, sipsejä, hampurilaisia ja nakkeja, kaikki vähänkään "erikoisempi" tai ns. pupunruoka on pahaa, jatkaisitko tapailua?

Vierailija
21.07.2022 |

Itse tykkään kokkailla monipuolisesti. Tympii kun kun mies siirtelee lautaselta suunnilleen kaikki syrjään ja heittää kompostiin tai antaa koiralle. Esimerkiksi lihapullien pitää olla valmiita, itsetekemät menevät koiran suuhun. Kasviksia ei syö, närppii jopa valmispurilaisesta salaatinlehden ja suolakurkut pois. Jaksaisitko itse katsella tuollaista?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies", tarkoitit varmaan jotain Vans-huppari pojua 🤭

Vierailija
22/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tapailua. Pidän tuollaista nirsoutta, jossa ruokavalio koostuu valmismätöstä ja kaikki muu on outoa ja syömäkelvotonta lähinnä junttina ja sivistymättömänä. Erityisruokavaliot on ok, mutta tuollaista en sellaiseksi lue.

Aika junttia ja sivistymätöntä alkaa sanella, mitä toinen voi syödä. Ruoka ei ole kuin pullukoiden koko elämä.

Lyön vetoa, että sinäkään et suostu syömään esimerkiksi munuaisia.

Munuaisetko on ällöttävintä mitä sä tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies", tarkoitit varmaan jotain Vans-huppari pojua 🤭

Vans-hupparipoju on todennäköisemmin raakavegaani kuin ap:n miehen kaltainen muinaisjäännejuntti.

Vierailija
24/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos jostain yksittäisestä kumppanin tekemästä ruoasta ei pidä.

Mutta että kantaa toisen itse tekemät lihapullat KOIRALLE kuin joku lapsi mieltään osoittaen.

Pahoittelisi edes tai jättäisi ne toisen syötäväksi tai pakastettavaksi.

Vierailija
25/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tapailua. Pidän tuollaista nirsoutta, jossa ruokavalio koostuu valmismätöstä ja kaikki muu on outoa ja syömäkelvotonta lähinnä junttina ja sivistymättömänä. Erityisruokavaliot on ok, mutta tuollaista en sellaiseksi lue.

Aika junttia ja sivistymätöntä alkaa sanella, mitä toinen voi syödä. Ruoka ei ole kuin pullukoiden koko elämä.

Munuaisia olen syönyt vaikka kuinka monta kertaa, samoin kuin monia muitakin sisäelimiä. Kuulostatpa juntilta.

Mahtavaa! Mistä munuaisruoista pidät? Itse pidän erityisesti munuaisrasvassa paistetuista maksaknöödeleistä. Hyviä ovat.

Mutta olenkin hieman pullukka. Koko elämäni pyörii pitkälti ruoan ja hyvän sellaisen ympärillä.

Vierailija
26/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti ja jurpo. En huolisi lasten isäksi,koska varsinkin pojat ottaa mallia isästään.

Vierailija
27/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munuaisetko on ällöttävintä mitä sä tiedät?

Ei ole. Mutta aika moni hienohelma jättäisi väliin.

Vierailija
28/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä sankareita oikeen löydätte? :D ihmetyttää vaan kun ainakin omassa kaveripiirissä kaikilla on ollut aina edes suht. järkeviä miehiä

Vierailija
29/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sanele kenenkään ruokavaliota, sanoin vain, etten seurustelisi tuollaisen henkilön kanssa. Hän saa syödä kyllä ihan mitä tykkää.

Mitä munuaisiin tulee, niitä olen syönyt useasti. Kuten myös muita sisäelimiä, lisäksi häränhäntää, kieltä ja kyllä, jopa lampaan päätä norjalaisittain. 

Vierailija
30/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä näyttäisit eläkeiässä, jos koko elämän söisi lihaeineksiä, sipsiä ja nakkia ja jättäisi itse tehdyt ruoat ja kasvikset pois ruokavaliosta?

Suolisto sekaisin, paino nousee, puutetta ravintoaineista, suolan saanti huipussaan, verenpaine katossa.

Vierailija
31/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsot aikuiset ovat ihan ehdoton turn-off.

Jos mieluummin syö teurasjätteistä tehtyjä lihapullia oikeasta lihasta itsetehtyjen sijaan, voi jatkaa yksinään eineksien kanssa

Vierailija
32/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa isältäni, mutta vielä pahemmalta. Ensimmäiseen 50 vuoteen ei uskaltanut maistaa vuohenjuustoa. Kerran sitten pitkin hampain tilasi vuohenjuustokanaa ja siitä tulikin suosikki.

Mutta tuollainen valmisruokien suosiminen kuulostaa melkeinpä joltain aistiyliherkkyydeltä. Minullekin yllätykset ruoassa ovat tosi epämiellyttäviä; muistan yhä, kun lapsena söin mummulassa makaronia ja jauhelihakastiketta, kun yhtäkkiä kaiken sen pehmeän keskellä puraisin johonkin kovaan. Oksensin ihan refleksinä.

Jos on muuten hyvä mies, niin ala sivistää.

Vierailija
33/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä seurustelukumppaniltasi on turha odottaa mitään pitkää ikää ja terveyttä...

Vierailija
34/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeasti ottaisi kumppaniksi mitään itseaiheutettua ruokavammaista.

Minulla on sellaisia kavereita, joilla on paljon naurettavia ruokarajoituksia ja en todellakaan hankkiudu heidän kanssaa mihinkään syömään, se on niin noloa.

Vierailija
35/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla noin lapsellisen ja epäterveellisesti elävän (mahdollisen nepsyn) kanssa.

Vierailija
36/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun luen näitä "mies tekee X, pitäiskö antaa bänät?" -juttuja täältä, mietin että millä tavalla ne miehet on niin kovin paljon parempia kuin minä, että ne on pitänyt ottaa treffeille tai suhteeseen, vaikka ovat tuossa asiassa X niin ääliöitä, etten edes tunne yhtäkään yhtä ääliötä miestä.

- mies joka syö ihan tavallisesti

Vierailija
37/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä sankareita oikeen löydätte? :D ihmetyttää vaan kun ainakin omassa kaveripiirissä kaikilla on ollut aina edes suht. järkeviä miehiä

Mun kaveripiirissä vain yhdellä on suht normaali mies, ja se en ole minä:D

Vierailija
38/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kokkailla kolmen ruokalajin kynttiläillallisia. Nekö olisi sitten valmispinaattikeitto, saarioisen lihapullat jauhemuusilla ja jackyvanukkaat???

Hrr. Onneksi oma mies arvostaa ruokaa.

Vierailija
39/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikeasti ottaisi kumppaniksi mitään itseaiheutettua ruokavammaista.

Minulla on sellaisia kavereita, joilla on paljon naurettavia ruokarajoituksia ja en todellakaan hankkiudu heidän kanssaa mihinkään syömään, se on niin noloa.

Ruokarajoitukset terveyssyiden takia ovat täysin eri asia kuin se, että joku vain nirsoilee. Jos maha/ suolisto ei kestä jotain ruokaa, niin se ei kestä. Haista sinä v

Vierailija
40/88 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi. Itselle tärkeää esim. reissuilla käydä ravintoloissa ja en vaan jaksaisi katsella tuollaista. Ehkä pinnallista, mutta omapahan on elämäni.

Ulkomailla tuollainen nirsoiliaja olisi todella raskasta seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi