Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin miehen kavereiden haukkuvan minua koska en "päästä" miestä reissuun

Vierailija
21.07.2022 |

Mies on aikoja sitten varannut kavereiden kanssa reissun 3 viikkoa ennen esikoisemme laskettua aikaa. Ei jotenkin kumpikaan ajateltu että menee vähän turhan tiukille, koska sieltä reissusta ei mitenkään pääsisi takaisin jos lapsi päättäisikin syntyä.

Otin asian puheeksi miehen kanssa nyt kun laskettu aika alkaa, ensin hän suuttui mutta aikansa googleteltuaan keskusteluja ja muiden kokemuksia tuli itsekin siihen tulokseen että ei hän halua missään nimessä lähteä. Perui sitten matkan.

Oltiin eilen yhteisten kavereiden kanssa ravintolassa, ja kuulin sivusta kuinka nämä miehen kaverit haukkuivat minua tyyliin pirttihirmuksi ja ihmettelivät miksi mies on tossun alla kun antaa minun päättää reissuistansa. Tuli tosi paha mieli, olin ennen pitänyt noita tyyppejä ihan fiksuina ja mukavina ihmisinä. Olin myös siinä uskossa että he tykkäsivät minusta.

En tiedä mitä haen tällä aloituksella, tuntuu vaan niin surkealta että halusin johonkin kirjoittaa. Ei tee mieli nähdä noita tyyppejä enää..

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava juttu . Itse voisin lähteä miehen kanssa yhdessä,kaverit ja muut tervetulleita myös . Toivottavasti pääsette reissuun .

Vierailija
2/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit taitavat olla itse lapsettomia? 3 viikkoa ennen laskettua on kyllä niin lähellä että sanoisin itsekin miehelle että ei ole lähtemistä. Meidän lapsi syntyi aivan yllättäen juuri kokolailla 3 viikkoa etukäteen, ei mitään merkkejä ennenaikaisen synnytyksen riskeistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kaikki on aina naisen vika. Mies ei tietenkään ota vastuuta omista valinnoistaan vaan pysyy taka-alalla silloin kuin olisi aika puolustaa sinua. Minä sain edellisessä suhteessa mutkan kautta tietää, että olen aivan hirveä justiina, kun en päästä miestä muka mihinkään. Mies itse oli kieltäytynyt menoista ja antanut kavereiden ymmärtää, että minä en päästä häntä. Onneksi on ex.

Vierailija
4/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava juttu . Itse voisin lähteä miehen kanssa yhdessä,kaverit ja muut tervetulleita myös . Toivottavasti pääsette reissuun .

Ai lähtisit reissuun 3 viikkoa ennen laskettua aikaa?

Vierailija
5/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenäkö teille tuli, että vauva on tulossa?

Vierailija
6/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tuumasi kun kerroit hänelle, mitä kaverinsa olivat sinusta puhuneet?

Vierailija
7/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva hilluu jossakin ravintolassa?

Vierailija
8/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi virheitä sattuu. Keskity aiheeseen.

Vierailija
9/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se totta kun huijasit miehen isäksi millä estät kaiken kivan? 

Vierailija
10/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmuksi haukkuminen on ihan old school hommia. Onko miehesi kaverit teinipoikia?

Vierailija
11/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit taitavat olla itse lapsettomia? 3 viikkoa ennen laskettua on kyllä niin lähellä että sanoisin itsekin miehelle että ei ole lähtemistä. Meidän lapsi syntyi aivan yllättäen juuri kokolailla 3 viikkoa etukäteen, ei mitään merkkejä ennenaikaisen synnytyksen riskeistä. 

Ei ole lähtemistä? Aika erikoisesti ilmaistu, pidätkö miestä väkisin?

Minusta miehen jäämisen pitäisi olla täysin vapaaehtoista. Kuulostaa vinksahtaneelta tuollainen "ei ole lähtemistä, et lähde " 😉

Vierailija
12/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi tuntua ikävältä, mutta jos nyt mietit ulkopuolisen näkökulmasta asiaa, niin tuohan se luonnollinen reaktio voi hyvinkin olla. Kuten sanoit, mies varasi aikoja sitten matkan ja teidänkin mielestä se 3 viikkoa oli sopiva varoaika. Sitten kaverit yhtäkkiä kuulevat, ettei hän tulekaan matkalle keskusteltuaan sinun kanssa.

Mietipä samaa omalle kohdalle. Olet vaikkapa kaverisi kanssa sopinut puoli vuotta aikaisemmin yhteisestä lomareissusta. Kaikki ovat katsoneet kalentereistaan, että aika sopii. Sitten yhtäkkiä ennen lomaa yksi ystävä peruuttaa ja sanoo, ettei voikaan lähteä kun kumppani sanoi, ettei se olekaan fiksu idea. Pitää jäädä kotiin kaiken varalta.

Eli ikävä reaktio oli odotettavissa. Sinun oma miehesihän myös suuttui ensin asiasta kun otit sen puheeksi!

Mutta sitä miehesi kaverien negatiivista reaktiota voi lieventää sillä ihan samalla tavalla kuin miehesikin negatiivista ensireaktiota. Eli mies voi selittää, että te yhdessä katsoitte muiden kokemuksia, että kuinka ne lasketut ajat voivat heittää. Ja hän sen jälkeen ITSE päätti, että haluaa ottaa varman päälle, koska ei halua ottaa sitä riskiä, että lapsi syntyisikin lomareissun aikana eikä hän olisi paikalla.

Vierailija
13/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini lähti 4 viikkoa ennen laskettua aikaa moikkaamaan ystäviään toiseen kaupunkiin. Synnyin sitten siellä 😌

Vierailija
14/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jotenkin ei vaan ajateltu. Matka on varattu silloin kun raskaus oli ihan alussa. 

Ap

Vierailija
15/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä on? Mieshän näkee sen kakaran sitten kun tulee reissusta.

Vierailija
16/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vauva syntyy vasta viiden viikon kuluttua.

Voi hyvin lähteä reissuun mielestäni tuossa vaiheessa. Ei kaikkeen voi varautua, elämä menee muuten liian tylsäksi.

Vierailija
17/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin . Olimme matkalla koko lasketun ajan . Paljon matkustanut, Espanja, Italia, Saksassa . Lääkärin numero on laukussa,kysyin ohjeet. Olen synnyttänyt Italiassa,ei ollut ongelma.

Vierailija
18/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kaikki on aina naisen vika. Mies ei tietenkään ota vastuuta omista valinnoistaan vaan pysyy taka-alalla silloin kuin olisi aika puolustaa sinua. Minä sain edellisessä suhteessa mutkan kautta tietää, että olen aivan hirveä justiina, kun en päästä miestä muka mihinkään. Mies itse oli kieltäytynyt menoista ja antanut kavereiden ymmärtää, että minä en päästä häntä. Onneksi on ex.

Olin itse paikalla kun mies kertoi kavereille, ja ei todellakaan syyttänyt minua mistään vaan ihan asiallisesti sanoi että hän ei itse ajatellut kun varasi matkan, ja että ei halua missään nimessä ottaa riskiä että lapsi tulisi kun hän on poissa. Siksi tuo kavereiden syyttely tuli niin yllätyksenä.

Ap

Vierailija
19/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi tuumasi kun kerroit hänelle, mitä kaverinsa olivat sinusta puhuneet?

En sanonut vielä mitään, hän oli eilen illalla niin hyvällä tuulella. Varmaan tänään otan puheeksi kun tulee töistä..

Ap

Vierailija
20/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana oleva hilluu jossakin ravintolassa?

Kyllä ihan syömässä käytiin peräti. Kotonako tässä pitäisi möllöttää neljän seinän sisällä? 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän