Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole ollenkaan lomaa?

Vierailija
20.07.2022 |

Miten jaksatte? Itse olen ihan uuvuksissa eikä mikään tunnu hyvältä. Juuri lomalle jäävä kollega valitteli minulle kuinka hänellä on VAIN kolme viikkoa nyt lomaa, kun säästi syksyyn yhden viikon. Teki mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta olin hiljaa. Väsyttää ja itkettää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on palkatonta lomaa.

Vierailija
22/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin uusi ettei sulla siksi ole lomaa, vai mikä tilanne? Mulla ei myöskään ole lomaa koska osari työn luonne niin vaatii, mutta jaksan koska en tosiaan tee täyttä päivää ja työni on mukavaa ja aika stressitöntäkin, jaksuja :)

Vaihdoin työpaikkaa keväällä. Valitettavasti tämä työ ei ole mukavaa eikä stressitöntä eikä edes fyysisesti kevyttä :(

Ap

Itse otin 10v lomat aina rahana, hyvin sitä jaksoi, viikonloppuisin oli aikaa lomailla.

Nyt taas teen töitä miten itseä sattuu huvittamaan, saan vapaasti päättää työaikani. Voi vaikka tehdä koko kk työt 2 viikossa ja olla 2 viikkoa lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä, yli 200 tuntia töitä kuussa ja pidin kesälomaa viimeksi vuonna 2017. Miettikää sitä laiskat luuserit.

Sulla menee ilmeisesti huonosti jos pitää tollasta tuntimäärää kuukaudessa tehdä.

Loma ylläpitää työkykyä. Kokeilit itsekin joskus.

Voisin joka vuosi lomailla yli 4 kk koska sijoitukseni tuottavat sen verran hyvin. Se on omistajan ja yrittäjän ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän