Lähteekö alavatsan pieni pömpötyskin pois jos laihduttaa tarpeeksi?
Olen siis laihtunut todella paljon. Alkutilanteessa olin normaalin painon ylärajoilla ja nyt alarajoilla. Alavatsasta on selvästi pienentynyt, mutta edelleen pömpöttää vähän, mutta siis niin vähän ettei sitä melkeinpä huomaa housut jalassa. Mietin, että jos tästä paino tippuisi vielä vähän, niin jäisikö tuoviimeinenkin pömppö pois? En siis todennäköisesti tee näin. Kiinnostaa vaan tietää että jos olen nyt nipin napin normaalipainoinen, niin jos olisin hieman alipainoinen, lähtisikö pömpötys kokonaan? Vai onko se vaan joku luonnollinen juttu jota ei saa pois vaikka yrittäisi?
Kommentit (54)
Tuolta vähän realismia kehiin https://blazepress.com/2022/01/43-instagram-vs-reality-examples-that-wi…
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on luonnollisesti hieman pyöreä maha. Ne instabeibien litteät mahat saadaan tiettyjen asentojen ja kuvakulmien avulla.
Mä en sitten varmaan ole nainen vaikka kolme lastakin olen synnyttänyt, kun ei ole pyöreä maha. Painoindeksi 19.
Näin Instassa naisen jolla ei ollut kumpua. Eli se on mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, koita ihmeessä laihduttaa se eteenpäinkallistunut kohtu pois 😅 Vain muutamalla prosentilla kohtu kulkee suoraan vatsaonteloon päin. Sitten voi tietysti olla neste/suolistoperäistä turvottelua, sitäkin on aika vaikea laihduttaa pois.
Jos katsoit yleisurheilun mm-kisoja niin yhdelläkään naisurheilijalla ei kohtu pömpöttänyt? Tekosyy tuollainen teoria.
Tuli ihan mieleen kaverin exä susta. "Ei ole muuten kilpahiihtäjillä selluliittia!!!" Tollasta kaikkea paasas aina, kaveri tajus erota onneks pian. "Hauskinta" tossa oli että se veteli jossain alipainon rajalla silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Voi olla, että lähtee tai sitten ei lähde. Mulla lähti. Ihan en usko tohon, että kohdun asento vaikuttaa tohon. Kohtu on kuitenkin aika pienenä silloin kun ei olla raskaana.
No ei siinä, ihmisen anatomiahan ei ole uskonasia.
Onko sun kohtu joku ilmapallo vai?
En oikeasti käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treeniä kehiin, ja sitten opetat itsellesi pitämään sen poissa, ainakin kun haluat. Harvemminhan niitä näkee treenatuilla naisilla. Elämä on valintoja.
Nää aloitukset on aina pershäröisten röllääjien unelmien täyttymys
Siis faktaahan tuo oli. Mutta ei totuus tietenkään paljon kiinnosta, jos tekosyitä etsii.
Hauska tää puhe instasta, kun ei tarvitse salia pidemmälle mennä, näkeäkseen naisia ilman mitään pömppöjä. Tottakai voin itsekin paisuttaa vatsaa, tai jos haluat sen eri tavalla sanoa, päästää sitä ulospäin.
Kyllä monella anorektikollakin on pieni pömppis, vaikka muuten olisi todella hoikka. Samoin monet todella hyväkroppaiset julkkikset ja influensserit ym tekee välillä esim. instaan vertailua, miltä keho näyttää eri asennoissa tai vaikka ruokailun jälkeen. Istuessa melkein kenellä tahansa naisella on kyllä pieni pömppis, en lähtisi liikaa haikailemaan sen perään, että sen saisi kokonaan pois.
Pitää treenata syviä vatsalihaksia.
Yhtään yleisurheilijaa (kuulalajit yms raskaat lajit poislukien) en ole nähnyt, jolla olisi tuo pömppövatsa. Ehkä niillä kaikilla on sitten se kohtukin jotenkin sopivasti. Tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään yleisurheilijaa (kuulalajit yms raskaat lajit poislukien) en ole nähnyt, jolla olisi tuo pömppövatsa. Ehkä niillä kaikilla on sitten se kohtukin jotenkin sopivasti. Tiedä häntä.
Tunnetko ihan henk.koht. paljonkin yleisurheilijoita, vai mistä tällainen päätelmä? Kai ainakin ymmärrät, että se mitä urheilukisoissa näet, ei välttämättä tarkoita sitä, että heidän kehonsa on aina ja joka asennossa samankaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko ihan henk.koht. paljonkin yleisurheilijoita, vai mistä tällainen päätelmä? Kai ainakin ymmärrät, että se mitä urheilukisoissa näet, ei välttämättä tarkoita sitä, että heidän kehonsa on aina ja joka asennossa samankaltainen.
Itse asiassa tunnen. Olen harrastanut kauan ja nykyään lähinnä seuraan. Yhtään treenattua yleisurheilijaa, joka on kisakunnossa, en ole pämppömahalla nähnyt. Ja edelleen nuo "raskaat lajit" poislukien.
Pahviviini pömpöttää jos juo joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei kenenkään keho ole aina ja joka asennossa saman näköinen. Yrittäkää nyt edes erottaa pömppömaha ja vaikka poimut yms. Eihän hauiskaan näytä aina ja koko ajan siltä miltä se näyttää treenatessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Pitää treenata syviä vatsalihaksia.
Tämä on todella tärkeää. Muuten voi hoikallakin "pömpöttää" syvät vatsalihakset pitävät rungon kasassa.
Tosi alhaisella rasvaprosentilla ja oikealla vatsatreenillä kyllä saat.
Olen lievästi alipainoinen (168cm, 51kg), rasvaa ei ole kropassa melkein missään ja silti mahan alaosassa on ihan pieni kumpu.
Ja jos on joskus ollut ylipainoa, niin ei se venynyt nahka välttämättä ihan palaudu. Sekin voi olla yksi syy siihen pömppöön tai röllykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treeniä kehiin, ja sitten opetat itsellesi pitämään sen poissa, ainakin kun haluat. Harvemminhan niitä näkee treenatuilla naisilla. Elämä on valintoja.
Nää aloitukset on aina pershäröisten röllääjien unelmien täyttymys
Siis faktaahan tuo oli. Mutta ei totuus tietenkään paljon kiinnosta, jos tekosyitä etsii.
Juu, sinut ja sinun "totuutesi" tiedetään :)
Tosi kätevää, kun voi vaan poistattaa kaikki naisvihaviestit :)