Miksi jotkut arastelee pitää vauvaa sylissä?
Sanovat, etteivät osaa, tai sanovat pelkäävänsä että vauva menee jotenkin rikki. Ei se mene rikki se vauva, jos nyt yhtään pitää kiinni.
Kommentit (184)
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Stripparia en arastele pitää sylissä otan mielelläni polvelle istumaan.
Haisee pahalta, pelottaa että se yökkää tai kakkii vaipasta läpi niin että minun vaatteet sotkuu. Vieraat vauvat on pelottavia.
Mikko känsälällä on kikkeli pystyssä kun vauva on sylissä
Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Mikko känsälällä on niin heikot jalat että se ei jaksa pitää kuin vauvaa sylissä eikä stripparia.
Ne turauttelee karsean hajuisia pieruja ja paskoja. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pitää ihmistä sylissäni.
Ps. En ymmärrä kun vauvoilla lässytetään.
Vauvoille lässytetään siksi, koska se edistää paremmin puheen kehitystä ja tunneta siitä, että vauva on ihana. Nämä on ihan tutkittuja faktoja ja syy sille, miksi vauvalle kannattaa lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen löppäkoura saa olla jos vauvan pudottaa, tai retkahduttaa vauvan niskan.
Edes 3 kk ikäisen vauvan niskaa ei tarvitse enää kummemmin tukea.
Ton ikäiselle voi antaa jo pizzaa ja cokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvoille lässytetään siksi, koska se edistää paremmin puheen kehitystä ja tunneta siitä, että vauva on ihana. Nämä on ihan tutkittuja faktoja ja syy sille, miksi vauvalle kannattaa lässyttää.
Vauvan vielä jotenkin ymmärtää, mutta vähänkään isommalle lapselle lässyttäminen aiheuttaa oksennusreaktion 🤮
Oon neljä lasta synnyttänyt.
Mutta jos pitäisi vieras vauva ottaa syliin, niin nykyään tulee pelko, että vahingossa pudotan tai satutan. Joten jännittää ottaa syliin pieni vauva. Ne on niin hauraita.
Mä pelkään heittäväni sen lattiaan ja hyppiväni päällä. Niin voi todella käydä!
En pidä vauvoista enkä niiden tyrkyttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärtänyt sitä keski-ikäisten naisten lässytyskohtausta, joka iski aina, kun he kohtasivat pienen lapsen. Sitten sain oman esikoiseni ja muutuin samanlaiseksi. Yhtäkkiä ymmärsin vauvoja ja halusin kommunikoida niiden kaikkien kanssa.
Ei näin miehenä uskalla pidellä vauvoja sylissä, aina olisi kuitenkin jotenkin väärin tehty.
Minä olen jo isomummi ( 4 polvessa jälkeläisiä) enkä ole pitkään aikaan uskaltanut nostaa vauvaa syliini: ranteeni ja käsieni luut ovat vahingoittuneet ja minulla ei ole puristus voimaa tarpeeksi. Minua tilanne harmittaa sillä pikkulapset vierastavat minua selvästi. Voi kuinka mieluusti toimisinkaan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin miehenä uskalla pidellä vauvoja sylissä, aina olisi kuitenkin jotenkin väärin tehty.
Saat vielä syytteen pe dofiliasta.
Niitä pitää pidellä jollain erityisellä tavalla, ettei niiden niska murru. En tiedä, mikä se tapa on, enkä halua olla vastuussa, jos vauvan niska murtuu. Muutenkaan en ymmärrä, miksi juuri minun pitäisi pitää vauvaa sylissä. Kyllä se saa varmasti ihan tarpeeksi sosiaalistamista istumalla vauvoista tykkäävien ihmisten sylissä.
Miksi haluaisin pitää inhaa haisevaa paskatykkiä sylissä? Pian pois lastaan tyrkyttävän yrjöttävän mamman luota joka ilmeisesti kuvittelee vahingossa tehdyn molopään synnytyksen vaatineen paljonkin älynlahjoja ja osaamista.