Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako teidän miehet?

Vierailija
19.07.2022 |

Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin perhe oli pahassa pulassa.Nainen kertoi että mies oli pelannut ja hävinnyt rahat jotka oli tarkoittu

perheen ruokakuluihin kuukaudeksi.Perheessä useampia lapsia.

Kyllä sanoisin se on moro ja näkemiin.

Vierailija
42/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies voitti 700€.Toisaalta hävinnyt rahaa todella paljon kun on peliongelmaa.Kerrankin sai vähän jotain takaisin.

Tuskin pääsi tuokaan raha lompakkoon tai edes pankkitilille asti.

Mun tuttavani voitti tonnin ja pelasi sen kahdessa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.

Onnea miehen etsimiseen

Mies22

Vierailija
44/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (39-v) pelaa tietokoneella kausittain. Välillä innostuu pelaamisesta niin, että pelaa pari viikkoa tuntitolkulla joka päivä ja sitten on taas pitkään pelaamatta kokonaan. Mua ei haittaa, sit olis tietty eri juttu jos pelais jotain uhkapelejä, että rahat menis.

Vierailija
45/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kansa pelailee nintendoa, ja lasten kanssa ehkä kerran, kahdesti parissa kuukaudessa jotain. Ei pelaa yksin mitään, eikä kavereiden kanssa.

38v

Vierailija
46/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, me pelataan molemmat.

Vierailija
47/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32

p.s. osta ps5

Tämä juuri. Ei ole mitään hienompaa. Kyllä minäkin mieluummin makaisin töiden jälkeen illat ja viikonloput palmun alla jauhoja supermallin paljaasta selkävaosta niistäen, mutta se nyt vain ei ole mahdollista.

Vierailija
48/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pelas 18h joka ikinen päivä.

Vierailija
49/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on 51 ja pelaa pleikkaa tai tietokoneella. Mielummin siedän pelaamisen kuin että dokaisi.

Vierailija
50/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.

Osassa naispuolisia läheisiä juuri tuo asenne. Minun kiinnostuksen kohteeni ja tapani ovat oikeita, muiden vääriä. Aika luotaantyöntävää.

Vierailija
51/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pisti pelit pystyyn. On pelannut koko elämänsä. Iltapäiväiset tunnin sessiot nollaa etäpäivän duunit.

Lomalla ja vapaalla sitten pidempiä juttuja.

Itsekin pelaan, mutta lähinnä Sims4. Saan suunnitella taloja ja sisustaa mieleni kyllyydestä.

M47 ja N50

Vierailija
52/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkin joku päivä ehkä kasvat aikuiseksi ja ymmärrät antaa tilaa myös miehen harrastuksille.

Vierailija
53/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SKYRIM faneja täällä? Crypta keskellä yötä on melkein kammottavaa sinisilmäisine luurankoineen. 

I tell you, I tell you

the dragonborn comes

Vierailija
54/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka vihaa miesten pelaamista, mites se teidän somen käyttö? :D Ettekö tuijota sitä some ruutua varmaan 6 tuntia päivässä? 

Vierailija
55/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32

p.s. osta ps5

Tämä juuri. Ei ole mitään hienompaa. Kyllä minäkin mieluummin makaisin töiden jälkeen illat ja viikonloput palmun alla jauhoja supermallin paljaasta selkävaosta niistäen, mutta se nyt vain ei ole mahdollista.

Niin, mutta pelaaminen on mahdollista? Kukaan ei saa tehdä mitään kivaa, kun sinäkään et saa tehdä niitä asioita mitkä on susta kivoja?

Vierailija
56/198 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on äijjien peliilta alkamassa meillä, kaikki äijjät kutsuttu mukaan, sipsit, karkit, energiajuomat ja kaljat ostettu. Voi pojat mikä ilta tulossa...

Vierailija
57/198 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea miehen etsimiseen

Mies22

Voin viedä lähes kenen tahansa miehen ja siitä pitää huolen vaalea, skandinaavinen kroppa.

Vierailija
58/198 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikan pelaaminen siis häiritsee, ok. Mites golf, jalkapallo, jääkiekko tai frisbeegolf? Tai shakki, pokeri tai lautapelit?

Nyt pitäisi saada kattava lista mitä saa pelata. Onko pelikonsolipeleissä ja tietokonepeleissä eroja niin, että toiset pelit olisivat hyväksytympiä kuin toiset?

Vierailija
59/198 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas pelihullun huono aloitus vai onko joku oikeasti tuollainen Justiina?

Vierailija
60/198 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleikan pelaaminen siis häiritsee, ok. Mites golf, jalkapallo, jääkiekko tai frisbeegolf? Tai shakki, pokeri tai lautapelit?

Nyt pitäisi saada kattava lista mitä saa pelata. Onko pelikonsolipeleissä ja tietokonepeleissä eroja niin, että toiset pelit olisivat hyväksytympiä kuin toiset?

Frisbeegolf on köyhien elämämkallujen harrastus, mutta golf ja shakki ovat ihania 😍😍