Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies voitti 700€.Toisaalta hävinnyt rahaa todella paljon kun on peliongelmaa.Kerrankin sai vähän jotain takaisin.
Tuskin pääsi tuokaan raha lompakkoon tai edes pankkitilille asti.
Mun tuttavani voitti tonnin ja pelasi sen kahdessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Onnea miehen etsimiseen
Mies22
Mies (39-v) pelaa tietokoneella kausittain. Välillä innostuu pelaamisesta niin, että pelaa pari viikkoa tuntitolkulla joka päivä ja sitten on taas pitkään pelaamatta kokonaan. Mua ei haittaa, sit olis tietty eri juttu jos pelais jotain uhkapelejä, että rahat menis.
Mun kansa pelailee nintendoa, ja lasten kanssa ehkä kerran, kahdesti parissa kuukaudessa jotain. Ei pelaa yksin mitään, eikä kavereiden kanssa.
38v
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32
p.s. osta ps5
Tämä juuri. Ei ole mitään hienompaa. Kyllä minäkin mieluummin makaisin töiden jälkeen illat ja viikonloput palmun alla jauhoja supermallin paljaasta selkävaosta niistäen, mutta se nyt vain ei ole mahdollista.
Äijä on 51 ja pelaa pleikkaa tai tietokoneella. Mielummin siedän pelaamisen kuin että dokaisi.
Vierailija kirjoitti:
Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Osassa naispuolisia läheisiä juuri tuo asenne. Minun kiinnostuksen kohteeni ja tapani ovat oikeita, muiden vääriä. Aika luotaantyöntävää.
Just pisti pelit pystyyn. On pelannut koko elämänsä. Iltapäiväiset tunnin sessiot nollaa etäpäivän duunit.
Lomalla ja vapaalla sitten pidempiä juttuja.
Itsekin pelaan, mutta lähinnä Sims4. Saan suunnitella taloja ja sisustaa mieleni kyllyydestä.
M47 ja N50
Vierailija kirjoitti:
Säkin joku päivä ehkä kasvat aikuiseksi ja ymmärrät antaa tilaa myös miehen harrastuksille.
Vierailija kirjoitti:
SKYRIM faneja täällä? Crypta keskellä yötä on melkein kammottavaa sinisilmäisine luurankoineen.
I tell you, I tell you
the dragonborn comes
Naiset jotka vihaa miesten pelaamista, mites se teidän somen käyttö? :D Ettekö tuijota sitä some ruutua varmaan 6 tuntia päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32
p.s. osta ps5
Tämä juuri. Ei ole mitään hienompaa. Kyllä minäkin mieluummin makaisin töiden jälkeen illat ja viikonloput palmun alla jauhoja supermallin paljaasta selkävaosta niistäen, mutta se nyt vain ei ole mahdollista.
Niin, mutta pelaaminen on mahdollista? Kukaan ei saa tehdä mitään kivaa, kun sinäkään et saa tehdä niitä asioita mitkä on susta kivoja?
Kohta on äijjien peliilta alkamassa meillä, kaikki äijjät kutsuttu mukaan, sipsit, karkit, energiajuomat ja kaljat ostettu. Voi pojat mikä ilta tulossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehen etsimiseen
Mies22
Voin viedä lähes kenen tahansa miehen ja siitä pitää huolen vaalea, skandinaavinen kroppa.
Pleikan pelaaminen siis häiritsee, ok. Mites golf, jalkapallo, jääkiekko tai frisbeegolf? Tai shakki, pokeri tai lautapelit?
Nyt pitäisi saada kattava lista mitä saa pelata. Onko pelikonsolipeleissä ja tietokonepeleissä eroja niin, että toiset pelit olisivat hyväksytympiä kuin toiset?
Onko tämä taas pelihullun huono aloitus vai onko joku oikeasti tuollainen Justiina?
Vierailija kirjoitti:
Pleikan pelaaminen siis häiritsee, ok. Mites golf, jalkapallo, jääkiekko tai frisbeegolf? Tai shakki, pokeri tai lautapelit?
Nyt pitäisi saada kattava lista mitä saa pelata. Onko pelikonsolipeleissä ja tietokonepeleissä eroja niin, että toiset pelit olisivat hyväksytympiä kuin toiset?
Frisbeegolf on köyhien elämämkallujen harrastus, mutta golf ja shakki ovat ihania 😍😍
Kyllä sanoisin se on moro ja näkemiin.