Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Olen mieslapsi. Tänäänkin syön karkkia ja pelaan pleikkarilla
Näin yhteiskunnassa sorretaan miehiä. Miehet ei saisi pelata vaan pitäisi harrastaa jotain "miehekkäitä" harrastuksia eli jotain mistä naiset pitää.
SKYRIM faneja täällä? Crypta keskellä yötä on melkein kammottavaa sinisilmäisine luurankoineen.
Pelaa melko paljon, mutta on muuten tosi asiallinen, sosiaalinen ja tunnollinen mies. Kai sitä saa kaikilla paheensa olla kunhan muuten on suhteessa mukana? n32
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa liittyä seuraan!
T. Kaltaisesi "naislapsi" (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa iltaisin yleensä reilun tunnin. Puhuu kavereidensa kanssa mikin kautta. Mies on 29 v.
Mieslapsi 😂😂😂
Kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa iltaisin yleensä reilun tunnin. Puhuu kavereidensa kanssa mikin kautta. Mies on 29 v.
Mieslapsi 😂😂😂
Onneksi tuollainen kommentointi sentään on vahva merkki aikuisuudesta. Tai sitten ei.
Pelaa. Viikonloput hällä menee lähinnä pelatessa, mutta ei se haittaa, koska pelaan itsekin ja olen tyytyväinen salaa siihen, että mieluummin pelaa kuin juoksee baareissa niin kuin ystävieni miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen mieslapsi, paitsi että olen nainen. Miestä ei mulla ole, kun pelaan mieluummin kuin menen treffeille.
N40
Minun mieheni pelaa: Joka viikko 10 eurolla lottoa, ja voittaa muutaman kerran vuodessa hikiset 4 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi 😂😂😂
Naisvauva 😂😂😂😂
Mun 52-vuotias mies ei pelannut ennen, mutta olen saanut käännytettyä eli esiteltyä ja opetettua mahtavia pelejä sekä pleikalle että PC:lle. Nykyään pelaa oikeastaan jo yhtä paljon kuin mä :)
N47
Ei haittaa kunhan muuten täyttää paikkansa miehenä
Pasianssia näyttää joskus pelaavan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa kunhan muuten täyttää paikkansa miehenä
Meillä otti nainen parisuhteen ja talouden haltuun kun mies vain kaiket päivät pelasi. Nyt mies joutuu nöyrästi pyytää minulta rahaa peleihin ja niitä ei heru ellei kotitöitä tehdä.
Tuttu mies voitti 700€.Toisaalta hävinnyt rahaa todella paljon kun on peliongelmaa.Kerrankin sai vähän jotain takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi 😂😂😂
Naisvauva 😂😂😂😂
Jotta mies on aikuinen, niin hänen on haluttava ja kyettävä elämään naisen määräämien raamien sisällä
Miehiltä kiellettävä harrastukset!
Jatkossa saa harrastaa vain sellaisia juttuja, joista pirttihirmu vaimokin tykkää!
Naapurin perhe oli pahassa pulassa.Nainen kertoi että mies oli pelannut ja hävinnyt rahat jotka oli tarkoittu
perheen ruokakuluihin kuukaudeksi.Perheessä useampia lapsia.