Pullojen ja tölkkien palautusautomaatti on poissa käytöstä lähikaupassa. Kysyin kassapojalta koska taas toimii, niin
hän vastasi että kun me tässä illalla alamme tutkia ongelmaa. Eli siis menee varmaan huomiseen että toimii. Muilla kokemuksia?
Kommentit (10)
Toivottavasti kassapoika ei tutki ongelmaa, vaan soittaa huoltoon asap. Yllättävän kalliita vehkeitä.
No helkutistako me tiedetään, mikä on vikana ja kuinka pitkään vika kestää. Harvoin se työntekijäkään tietää.
Minua jäi vaivaamaan mitä hänen olisi pitänyt vastata.
Huoltomiestä ei saa paikalle sillä sekunnilla. Anna kun arvaan. Se voi mennä seuraavaan päiväänkin ja jos korjaamiseen tarvitaan osia, ne saatetaan joutua tilaamaan ja sitten kun ne tulee, päästään korjaamaan?
Sitten vaan joku henkikökunnasta sinne automaatille ottamaan tölkkejä ja pulloja vastaan manuaalisesti. Niin sitä ennenkin kirjoitettiin lappu kassaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan joku henkikökunnasta sinne automaatille ottamaan tölkkejä ja pulloja vastaan manuaalisesti. Niin sitä ennenkin kirjoitettiin lappu kassaa varten.
No, kumpaan menen kun olen iltavuorossa yksin? Kassalle vai laskemaan pulloja?
Siwassa oli automaatti välillä rikki ja se myyjä sitten korjas sen. Siwassa oliki huippumyyjät.
Ei se kone ole läheskään aina rikki.
Siellä voi olla säiliöt täynnä, kuitti loppu, likainen hihna, löysä anturi tms pikkujippo.
Niistä selviää kyllä kesähenkilötkin.
Mutta jos hänet on nakitettu kassalle, ei hän todellakaan voi alkaa siltä seisomalta pullokonetta ropaamaan. Se saa odottaa.
T. Myymäläpäällikkö
Mun kokemus oli että:
"Emmä tiiä mä olen vaan kesätöissä täällä".