Mulla on tosi paha olla..
Eikä kukaan oo kiinnostunut. kukaan ei soita mulle ja kysy miten mulla menee..
Kommentit (10)
Jos on, ihmiset eivät välttämättä " uskalla" soittaa, kun eivät tiedä, mitä sanoisivat.
Ns. kaveri on käyttäytynyt kaikkee muuta ku miten ystävien pitäs. Vittuili eilen. Ärsyttää ku oon ite ihan kohtuu hyvänitsetunnon omaava ja enkä saanu sanaa suusta ulos et oisin takas laittanu!
Nyt oon ruennu aattelee se oli kaikessa oikeessa ja oon semmonen ihminen, niinku se väitti. Joo, mut en oikeesti oo! Pää rupee suurentelee juttuja.
Lisäksi tuli tänään yllättävä raha meno.. Imetys laittaa hormonit varmaan vielä sekasin ja itkettää herkästi. Ja väsymys vaivaa..
Sandy
Just tommosia tyhjän päivän narisija drama queen, saa mun karvat pystyyn. Muistutat yhtä mun frendiä. HRR!
Sandy
Jos jollain on paha olla, niin sitä on myös aika vaikea pukea sanoiksi.
Espoolaiskartanosta on hyvä Cinzano-drinksujen välissä hyvä kommentoida jotain " provoa" . se kun tuntuu niin vieraalta omassa pilvilinnassa, että eihän se voi ollakaan totta.
Välillä tekis vaan mieli kadota tästä maailmasta, mutta pakko on sinnitellä eteenpäin.
Itse sain kuudennen keskenmenon kuukausi sitten. Olo on aika kamala henkisesti! Jostain pitäisi vaan taas saada hyvää mieltä ja iloisuutta elämään. Mutta kun on niin pirun vaikeaa kestää kaikki :( Sinulle kuitenkin toivotan kaikkea hyvää :) Ja tietty Ap:llekkin vaikka ei saman asian vuoksi olekkaan surullinen.
olen se inhottava poikkeus ja kaikki mitä kirjoitin on ihan täysin totta. ikävä kyllä. toivon, että voin tulla kertomaan sitten kun oikeudenkäynti on ohi ja pääsen taas elämään kiinni. ap
Sullekin kaikkea hyvää toivottelen! Vaikka takana " vasta" 3 km, mulla taitaa olla jonkinlainen häivähdys siitä miltä sinusta tuntuu, eli aivan kamalalta, tsemppiä! Ei kait tässä paljon muuta voi sanoa..... ei tässä muutenkaan mitään oikeen voi sanoa....
T. 13
Mut yleensä tuo on vain väliaikaista. Huomenna aamulla tuntuu varmaan jo paremmalta.