Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nykyisen miehen ex ottaa yhteyttä ja varoittaa... Kannattaa ehkä uskoa!

Vierailija
19.07.2022 |

Ystäväni oli todella näreissään siitä, kun hänen uuden "unelmamiehensä" exä laittoi hänelle toistuvasti varoituksia siitä, että ystäväni nykyinen mies on väkivaltainen hullu, joka on saanut ehdollisia vankeusrangaistuksia lähisuhdeväkivallasta. Kuulemma hakannut tämän varoittaneen exän teholle.

No, joskus nämä exät ovat oikeasti hulluja, mutta ei aina. Kannattaakin olla hieman varuillaan ja selvitellä hieman asioita. Käräjäoikeuteen (nykyisen ja entisten asuinpaikkojen) soittamalla saa kyllä tietää mahdollisesta rikoshistoriasta. Pitää vain uskaltaa soittaa ja kysyä. Käräjäoikeudesta saatu tieto saattaa olla jotain sellaista, mitä ei toivoisi saavansa, mutta se saattaa pelastaa hengen tai ainakin terveyden.

Ystäväni ei näitä hullun äijänsä exän varoituksia ottanut kuuleviin korviinsa kertoihan unelmamies exänsä olleen "hullu", "mielipuoli" jne.

En halua mennä sen enempää yksityiskohtiin, mutta sanon vain tämän: tiikeri ei pääse kauhean helposti raidoistaan.

Kommentit (82)

1/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta.

Mutta käräjäoikeudesta, etkä mistään muualtakaan ei saa rikosrekkaria tai vastaavaa.

Vierailija
2/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoin mieskaverin exää. Hän myös auttoi, kun miehen karsea käytös alkoi minua kohtaan. Ei savua ilman tulta, sanotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka miehen exä olisikin sekopää, kuka haluaa olla suhteessa, jossa kumppanin exä vainoaa?

Vierailija
4/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Toivottavasti ystäväsi on nyt kunnossa ja päässyt turvaan.

Vierailija
5/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Mutta käräjäoikeudesta, etkä mistään muualtakaan ei saa rikosrekkaria tai vastaavaa.

Ei suoraan rikosrekisteriotetta, mutta sitä "vastaavaa" kyllä: https://www.oikeusrekisterikeskus.fi/fi/index/tietopalvelu/yleinentiedo…

Eli käytännössä siltä varoittelevalta exältä voi pyytää jonkun rikoskeissin diaarinumeron ja kysellä sitten sen perusteella tietoja käräoikeudelta.

Vierailija
6/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jätit sen sian.

Vierailija
7/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskoin mieskaverin exää. Hän myös auttoi, kun miehen karsea käytös alkoi minua kohtaan. Ei savua ilman tulta, sanotaan. 

Lainaus puuttui edellisestä, mutta toivottavasti siis jätit sen sian.

Vierailija
8/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Toivottavasti ystäväsi on nyt kunnossa ja päässyt turvaan.

Pääsi. Ensiavusta suoraan turvakotiin ja sieltä toiselle paikkakunnalle. Somessa uudella nimellä.

Vierailija
9/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka miehen exä olisikin sekopää, kuka haluaa olla suhteessa, jossa kumppanin exä vainoaa?

No vainoaminen ja varoittaminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
10/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Exäni ex varoitti minua väkivaltaisuudesta, eikä kauaa mennyt naimisiinmenon jälkeen kun oikea karva paljastui ja mies kävi kimppuuni. 

Ex tietysti selitti minulle että hänen exänsä on hullu ja katkera, eikä hän ikinä satuttaisi ketään. Halpaan menin, mutta tajusin sentään pistää kerrasta poikki. Se oli todella lyhyt avioliitto.  

Vierailija
11/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, minkälainen "ihminen" kylvää noita alapeukkuja näihin viesteihin... Jonkun tuleva UNELMIEN kumppani.

Vierailija
12/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vainoaminen ja varoittaminen on kaksi eri asiaa.

Lähden siitä, että kumppanin exä varoittaa syystä. On pieni mahdollisuus kuitenkin, että kyseessä on exää vainoava sekopää.

Kummassakaan tapauksessa ei kannata jäädä suhteeseen. Mitään hyvää ei ole luvassa.

Vierailija
13/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoin exääni kun kertoi miten entinen vaimonsa oli ollut juoppo ja mt-potilas.

"Mä kuskasin sitä terapiaan, kävin kaupassa kun sillä oli paniikkikohtaus, hain sitä baareista.. palkaks sain vaan haukkumista ja pettämistä" nyyhki mies kahvikuppiaan puristaen.  No mies jätti  kertomatta, että oli itse ns gash lightingilla aiheuttanut vaimonsa ongelmat. Onneksi me ei ehditty naimisiin asti, lähdin kun en alkanut kuunella jatkuvaa v""lua vitsiksi naamioituna.

Vierailija
14/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Kyllä saa, jos ei ole salassapidettäviä.

Vierailija
15/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Exäni ex varoitti minua väkivaltaisuudesta, eikä kauaa mennyt naimisiinmenon jälkeen kun oikea karva paljastui ja mies kävi kimppuuni. 

Ex tietysti selitti minulle että hänen exänsä on hullu ja katkera, eikä hän ikinä satuttaisi ketään. Halpaan menin, mutta tajusin sentään pistää kerrasta poikki. Se oli todella lyhyt avioliitto.  

Hyvä näin.

Vierailija
16/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Kyllä saa, jos ei ole salassapidettäviä.

No ei kyllä saa toisen rikosrekisteriotetta.

Vierailija
17/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut niin. Minua olisi myös kannattanut uskoa.

Vierailija
18/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse katson ihmisen kuka on?Oli kyse miesytävästä tai ihan yleisesti uudet ihmiset elämässäni,Toiminta paikoissa,kuin aktivitteetit.En lähde yhtään mukaan nekatiiviset kertomukset ex ihmisiltä tai toiminta pisteidenmulta asiakkailta,jotka yrittävät saada oma kuppi kuntansa minut.Nollaamalla ne henkilöt joille olen ystävällinen.Minulla on silmät ja korvat päässäni käytän itse niitä.En tarvitse toisia ihisiä mustamalaman henkilöä ,henkilöitä jotka elämässäni on.Sillä kateudella on ääretön voima ja pahan suopeisuudella.

Vierailija
19/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse katson ihmisen kuka on?Oli kyse miesytävästä tai ihan yleisesti uudet ihmiset elämässäni,Toiminta paikoissa,kuin aktivitteetit.En lähde yhtään mukaan nekatiiviset kertomukset ex ihmisiltä tai toiminta pisteidenmulta asiakkailta,jotka yrittävät saada oma kuppi kuntansa minut.Nollaamalla ne henkilöt joille olen ystävällinen.Minulla on silmät ja korvat päässäni käytän itse niitä.En tarvitse toisia ihisiä mustamalaman henkilöä ,henkilöitä jotka elämässäni on.Sillä kateudella on ääretön voima ja pahan suopeisuudella.

Toivotaan ettet opi kantapään kautta sitä, että kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa.

Vierailija
20/82 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät, että kerrot tuossa tuhansien uhrien tarinan? Kirjaimellisesti jokainen uskoo uudesta kumppanistaan pelkkää hyvää, koska hän saattaa tarjota alussa pelkkää hyvää potenssiin 5. Ne pelottavat puolet astuu kuvioon sitten paljon myöhemmin, kun koukku on jo syvällä suussa. Usein vasta siinä vaiheessa, kun on liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän