Joskus ihmettelen, miksi joku keksii päästään tänne aloituksen, ja usein ne aloitukset ovat vielä ihan järjettömiä ja tosi huonoja
Nytkin joku muka unohtanut kahdeksanvuotiaansa mökille. En ymmärrä, mikä saa ihmisen keksimään typeriä aloituksia ja vielä postaamaan ne.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itse tulit ja teit typerän aloituksen.
Tämä aloitus ei ole typerä. Täällä on paljon sellaisia kirjoittajia - ja yksi älyttömän ahkera - joilla ei ole todellakaan mitään asiaa, eivätkä he ole nokkelia vitsailijoita. Parempi kun eivät kirjoittelisi mitään.
Usein itsekin miettinyt näitä pitkiä provoja, että kuinka joku jaksaa käyttää aikaansa sellaisten väsäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka typerä aloitus, mutta olen ihmetellyt asiaa. ap
Kiusaa se on pienikin kiusa. Jotkut ihmiset nyt vain ovat sellaisia. Ja jos joskus harvoin on hyvä aloitus, niin ei kestä kauan, kun joku tulee ja pillaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Usein itsekin miettinyt näitä pitkiä provoja, että kuinka joku jaksaa käyttää aikaansa sellaisten väsäämiseen.
Ja joku jaksaa käyttää aikaansa niihin vastaamiseen. He vasta tyhmiä ovatkin, kun mahdollistavat tämän kulttuurin.
Pysy poissa keskusteluista, jotka ei sua kiinnosta. Niin minäkin teen. Tämä kiinnosti hetken.
Näillä ihmettelijöilläkin menee kyllä pieleen kun luulevat kaikkia keskusteluja provoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku jaksaa käyttää aikaansa niihin vastaamiseen. He vasta tyhmiä ovatkin, kun mahdollistavat tämän kulttuurin.
Monen aloituksen kohdalla tulee mietittyä kunpa kukaan ei osoittaisi sitä omaa tyhmyyttään. Mutta ei, heti on joku humblebragaamassa huonosti piilotetulla itsekorostuksella kuinka on näitä trolleja parempi ihminen.
Kai ne on elämänsä pientä viihdykettä hakevia pitkäaikaistyöttömiä
Vierailija kirjoitti:
Näillä ihmettelijöilläkin menee kyllä pieleen kun luulevat kaikkia keskusteluja provoiksi.
Tässä on yksi asia jota en ymmärrä. Mitä siitä oikein saa? Provokaatio on oikein oivallinen keino esim testata omaa mielipidettään muilla. Keskustelu voi olla antoisaa vaikka se ei olisi totta. Keskustelun idea on tuoda jotain uutta aiemmin sanottuun, ei jakaa mitaleja provon tunnustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on elämänsä pientä viihdykettä hakevia pitkäaikaistyöttömiä
Sinä sen sanoit. Tämä on ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen aloituksen kohdalla tulee mietittyä kunpa kukaan ei osoittaisi sitä omaa tyhmyyttään. Mutta ei, heti on joku humblebragaamassa huonosti piilotetulla itsekorostuksella kuinka on näitä trolleja parempi ihminen.
Sinä sen sanoit. Tämä palsta on oman egon jatke, jonka avulla voi päteä kuinka minä ja vain minä tiedän ja olen suhteessa se muita parempi ihminen.