Hesari nimittelee Stubbia linssiluteeksi
Kommentit (32)
Tuo varmisti sen (olen jo aiemminkin niin ajatellut), että äänestän Stubbia. On paras ehdokas ja saattaa päästäkin toiselle kierrokselle Haavistoa vastaan.
Stubbilla on joitain vanhoja mokia, mutta Haavisto valehteli vielä viime viikollakin esim. venäjä rajan avoimena pitämisestä. Media löysi todisteet tekstiviesteistä, vaikka Haavisto ei muka muistanut itse.
Mutta Stubb kärsii peräsuolen laskeumasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmisti sen (olen jo aiemminkin niin ajatellut), että äänestän Stubbia. On paras ehdokas ja saattaa päästäkin toiselle kierrokselle Haavistoa vastaan.
Stubbilla on joitain vanhoja mokia, mutta Haavisto valehteli vielä viime viikollakin esim. venäjä rajan avoimena pitämisestä. Media löysi todisteet tekstiviesteistä, vaikka Haavisto ei muka muistanut itse.
Varmisti myös mun äänen Stubbille.
Stubb on armoton minäminäminä-hahmo, Yrittäkää nyt ymmärtää se. Ei häntä kiinnosta maan asiat vaan oma asemansa.
Sinänsä ok ehdokasjoukosta mun valinta on Pekka Haavisto.
Rautainen ulkosuhteiden ammattilainen ja rauhallinen herrasmies, eli juuri sitä mitä Suomi nyt vaikeina aikoina tarvitsee.
Eikö Haaviston vassari julkkikset tuo sitten nostetta kun media lähtee apuun?
Ja tekstissä myös nökohampaiseksi nuorukaiseksi. Voisiko samalla logiikalla kutsua vaikkapa Li Anderssonia mollosilmäiseksi kääkäksi? Tai Jutta Urpilaista isorintaiseksi tädiksi? Enpä usko! Tuo juttu Stubbista oli törkeää panettelua tältä vihervasemmistolehdeltä.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on myös myöntänyt julkisesti virheitä mitä on tehnyt Venäjän suhteen. Sanoisin aika suoraselkäiseksi toiminnaksi, varsinkin kun hänen virheistään on jo pidempi aika kuin esimerkiksi yhden vihr... ei kun siis kansanliikkeen ehdokkaan Venäjä-virheistä. Tosin Stubbille tulee pitkä miinus nykyisestä nössöydestä Ahvenanmaan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Rautainen ulkosuhteiden ammattilainen ja rauhallinen herrasmies, eli juuri sitä mitä Suomi nyt vaikeina aikoina tarvitsee.
Haavisto on tukenut KGB-vakoojaa, eikö haittaa yhtään? Missä on moraalisi?
Stubb armahtaa kokoomuksen seksuaalirikolliset jos pääsee presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on armoton minäminäminä-hahmo, Yrittäkää nyt ymmärtää se. Ei häntä kiinnosta maan asiat vaan oma asemansa.
Et näköjään osaa kirjoittaa edes suuren sankarisi mariinin nimeä oikein.
Huonostipa muistatte stubbelon ajan pääministerinä. Hän oli Twitter-ministeri joka käytti aikansa treenaamiseen.
Alexander Stubbin äidin puolen isoisän isän veli oli Emil Nestor Setälä (1864-1935). Hän oli Suomen kieliopin isä, kokoomuksen puheenjohtaja 1920-1921, moninkertainen opetusministeri ja ulkoministeri 1925-1926.
Myös suuri suomalaisuusmies Johan Vilhelm Snellman (1806-1881) on Stubbille sukua suorassa linjassa äidin puolelta.
* Stubbeilla kotona isä puhui ruotsia, äiti suomea. Alexander Stubb on usein naureskellen todennut mielikuvien maailman olevan vaikea kun nimessä on yksi X ja kaksi B:tä, oletetaan, että on syntynyt kultalusikka suussa.
En ole suomenruotsalainen vaan kaksikielinen, ja olen varttunut normaalissa helsinkiläisessä kerrostalolähiössä, kaikkine asuntovelkoineen. Och samma på svenska,
https://www.verkkouutiset.fi/a/alexander-stubb-tuli-juurilleen-mita-han…
Vierailija kirjoitti:
Kouluttamaton kiukuttelija,oman kannan jyrääjä-oli oikeassa tai väärässä,ei todellakaan edustuskelpoinen maailmalla. Huonomuistinen omaksi parhaaksi selittäjä,ei löydy selkärankaa.Ei Pekkaa,ei.
Kyllä tuo niin tyypillinen narsisti on ettei mitään rajaa.
Stubb on ylivoimaisesti paras henkilö Suomen seuraavaksi presidentiksi, ministerikokemuksensa sekö kansainvälisen työkokemuksensa ja kielitaitonsa vuoksi. Lisäksi hän ja vaimonsa ovat ylivoimaisesti tyylikkäin pari edustamaan Suomea ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Huonostipa muistatte stubbelon ajan pääministerinä. Hän oli Twitter-ministeri joka käytti aikansa treenaamiseen.
Toisaalta jos pistettäisiin rinnakkain esimerkiksi Stubbin ja Marinin pm-ajan kohellukset, niin Stubb näyttäisi aika kultapojulta.
Eiköhän Marin pikemmin ole linssilude? Ilmeisesti kokoomusmiehestä saa näin sanoa?