Lue keskustelun säännöt.
Voi ei, luin lääkärikirjaa ja nyt mulla on vaikka mitä tauteja :)
Kommentit (2)
lääkärikirjaa, Raamattua ja lakikirjaa. Menee vain pää sekaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänlääkärikirjaa, Raamattua ja lakikirjaa. Menee vain pää sekaisin.
netti on myös aika paha...sieltäkin löydät varmaan yhteensopivia oireita taudeista, joista et edes aiemmin tiennyt :).
t. yksi luulosairas, joka vei lääkärikirjat varastoon piiloon!