Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!

Vierailija
18.07.2022 |

Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?

Kommentit (371)

Vierailija
341/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi, joka kerjäsi minulta rahaa, pääsi kerran luokseni syömään keittoa ja leipää. Äijä veti kuin viimeistä päivää. Leipälautasen tyhjäksi. Aina vaan käsi ojentui uudestaan ottamaan. Ihmettelin mielessä, että eikö tuolla ole mitään tapoja. Hieman kohtuutta siihen ahmimiseen kylässä.

Söi niin, että hiki virtasi otsallaan.

Vierailija
342/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törmännyt aitoon kerjäläiseen.

Yksi vaati lataamaan puheaikaa prepaid liittymäänsä.

Latasin, mutta ei sitten maksanut takaisin.

Tyyppi usein puhelun jälkeen jätti sulkematta puhelunsa. Soitti minulle sitten, ja en minäkään sulkenut puhelua.

Tällä tavalla hänen saldonsa loppui kertaheitolla.

Sitä saa mitä tilaa. Itki vielä, että syy on minun. En mitenkään ylettänyt kilometrien takaa sulkemaan puheluansa. Kyllä teki kutaa.

Saathan sina suljettua aloittamasi puhelun vaikka toinen ei sita katkaisisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi usein puhelun jälkeen jätti sulkematta puhelunsa. Soitti minulle sitten, ja en minäkään sulkenut puhelua.

Sitä saa mitä tilaa. Itki vielä, että syy on minun. En mitenkään ylettänyt kilometrien takaa sulkemaan puheluansa. Kyllä teki kutaa.

Saathan sina suljettua aloittamasi puhelun vaikka toinen ei sita katkaisisikaan.

Tämä pummi ei sulkenut puheluaan minulle. Minä en sulkenut puhelua. Näin puhelu jäi auki niin kauaksi ajaksi, että sillä saldo loppui. Tää oli se pointti.

Tiesin, ettei hän välttis sulje puhelua, kun olen nähnyt aikaisemmin toimivan niin.

Vierailija
344/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata lainata euroakaan. Oma esimerkkini on varmasti harvinainen mutta sitäkin rankempi. Tapailin miestä joka oli/on ihan hyvässä ammatissa ja tunsin hänet vuosien takaa ja pidin luotettavana. Hän keksi tarinan että pankkikortit katosivat ja siksi nettipankkikin meni turvallisuussyistä kiinni. Uskoin asian, en miettinyt hetkeäkään että nyt minua huijataan. Siitä sitten rahan pyytely alkoikin. Ensin pieniä summia ja sitten isompia. Hän keksi hurjia tekosyitä siihen että ei ollut saanut uusia kortteja ja hänellä oli kännykän näyttökin rikki ja siksi ei voinut käyttää nettipankkia (Iphone). Kävimme minun laskuuni korjauttamassa näytön mutta ei tilanne muuttunut.

Lyhyessä ajassa ehti tapahtua paljon: minun tililtäni maksettiin miehelle mm. todella kallis asia jonka hän myi myöhemmin eteenpäin valehdellen minulle ensin että se meni romuttamolle. Näin hän sai vielä lisää rahaa itselleen. Tein tyypistä rikosilmoituksen kyllä mutta hän onnistui huijaamaan myös poliisia, höpisi pitkästä parisuhteesta ja ties mitä höpökukkua. 

Rahan pyytely vaan jatkuu. Mies keksii ovelia tarinoita mm. sairauksista ja ties mistä onnettomuuksista ja yrittää säälillä saada rahaa. 

Hän varasteli kotoani käteistä mm. lompakostani ja lapsiltani. Hän myös varasti työpaikallaan mutta asia kuitattiin vaan jotenkin, saa olla töissä. Herralla on ihan omat lait, muun maailman säännöt eivät häntä koske. Oletan että hän tapailee nyt täyttä päätä uusia naisia ja vie heiltäkin rahaa heidän kotoaan. Helppoa on. Ja tuo "pankkikortit katosi" on hyvä tarina. Saa muutaman kympin aina jostain.

Vierailija
345/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon!

Vierailija
346/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi minäkään. Lähinnä ihmettelisin, miksi ei löydy kaveria, vanhempia tai sisaruksia, joilta lainata. Tulisi mieleen, että taitaa siellä olla jo piikki tukossa...

Ja ottaisin pari askelta etäisyyttä suhteessa. Raha ja talous on kuitenkin perustavaa laatua oleva asia suhteessa. Ei sitä miljoonia tarvitse olla, mutta riittävästi laskuihin ja peruselämiseen.

Vierailija
347/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kysyin vaimoltani muutama viikko sitten rahaa lainaksi. Olin itse lomalla Thaimaassa ja olin jättänyt kassakaappiin epähuomiossa vain 100 euron seteleitä. En muistanut että siivoojalle täytyy maksaa 60e joten jouduin pyytämään vaimoani lainaamaan muutaman pienemmän setelin. Mutta onneksi tästäkin selvittiin.

Vierailija
348/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei kannata lainata rahaa mistään syystä. Siitä ei yksinkertaisesti vaan seuraa mitään hyvää. Pilalle menee niin ystävyydet kuin muutkin suhteet, kun raha sotketaan kuvioon.

Vierailija
349/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen persaukisuus naurattaa niin etten saa happea! 😂

Vierailija
350/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha menee edelle kaikessa, jokainen joka muuta väittää on tekopyhä pikkunilkki

Oikeastaan köyhöntai pienituloinen mies ei ole turn off vaan se että rahat loppuilee. Pienituloinen säästäväinen ja kierrätysvaatteita ostava on ok, suurituloinenkaan pummailija ja säätäjä ei ole ok.

Vierailija
351/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuossa aiemmin herrasta, joka huijasi pankkikorttiensa kadonneen. Hän tosiaan sai minulta tämän valheen avulla ihan järjettömän summan rahaa ja ei ole maksellut niitä vaikka tapahtuneesta on jo pian kaksi vuotta. Tein rikosilmoituksen kun hän myi minun tililtäni maksettua autoa eteenpäin Nettiautossa. Poliisia asia lähinnä nauratti kun ei ollut kuitenkaan kovinnkallis auto. Eli ei nostettu syytettä. Myöhemmin ukko valehteli että auto meni romuttamolle mutta olikin myynyt sen autokauppaan. Tässä kohtaa poliisia ei ehkä enää sentään naurattanut mutta ilmeisesti tällä miehellä on tosiaan poliiseja ystävinä. Ainakin näin minulle sanoi. Ihan hyödytöntä oli yrittää saada oikeutta. Mies nauraa minulle ja pilkkaa ja on jo täyttä päätä huijaamassa muita. Toki edelleen yrittää minulta saada lisääkin rahaa, aina on rahat loppu. On kuitenkin töissä mutta rahan menoa ei näköjään voi estää.

Älkää koskaan lainatko kellekään miehelle rahaa. Vaikka katoaisi pankkikortit tai olisi koira sairaalassa tai mitä vaan!

Vierailija
352/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hippi poikaystävä, joka pyytää minulta rahaa ja että voisiko lainata äitini autoa..... Kaverini epäilee, että hänellä täytyy olla aspergerin syndrooma.

Vierailija
353/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lainata.

Ja jos lainaa, kaikesta tehdään virallinen velkakirja, jotta voi halea sitten ulosottoa. Mieluiten vielä takaaja. Mutta silti ei välttämättä saa omiaan koskaan takaisin.

Maailmassa riittää hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
354/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lemmitkö vielä, oi Kustaa? Onko rakkautes ruostumaton?

Minä kotona jaksan sua oottaa, minun tunteeni entiset on.

Mikset kirjoita mulle sä koskaan? Miksen sinulta kirjettä saa?

Sinä matkustithan Amerikkaan, piti perässäs mun matkustaa.

Siit on viistoista vuotta kun kirjeesi sain, toista oottelen kohta puolin mä vain.

Mua lemmitkö vielä oi Kustaa? Onko rakkautes ruostumaton?

Tahdoit laittaa pasteijatehtaan, suunnitelmat sä valtaisat teit.

Siihen tarvittiin rahaa, sen kehtaan kyllä myöntää: sä säästöni veit.

Ensin mietin mä hiukan, mutta kaunis oli yö, yhä vieläkin sydän pomputtaen lyö.

Kaikki vaatteet ja pöydän ja tuolin Ameriikkaan sä viedä jo sait.

Minä tulla voin niin vähin huolin, siellä huoneisto valmis on kai?

Mutta lähetä takaisin patjani mun, taikka talvella minä taas vilustun.

Toiset kertoo mun oottavan suotta, joku väittää taas nähneensä sun.

Niin on juoruttu viistoista vuotta, se ei voi muuttaa tunteita mun.

Mutta miksikä kirjeeni takaisin saan, kun ne lähetän sinne Amerikkaan?

Minä kotona jaksa sua oottaa, minun tunteeni entiset on.

Vierailija
355/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pummi ei sulkenut puheluaan minulle. Minä en sulkenut puhelua. Näin puhelu jäi auki niin kauaksi ajaksi, että sillä saldo loppui. Tää oli se pointti.

Tiesin, ettei hän välttis sulje puhelua, kun olen nähnyt aikaisemmin toimivan niin.

On sen tehtävä, joka soittaa ja maksaa puhelun, lopettaa puhelu.

Vierailija
356/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ole soittanut toiselle, niin on sinun vastuullasi lopettaa puhelu, jottei sinulle kerry turhaa laskua.

Vierailija
357/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ole soittanut toiselle, niin on sinun vastuullasi lopettaa puhelu, jottei sinulle kerry turhaa laskua.

Ei ollut sen toisen vika, että sinä et lopettanut soittamaasi puhelua.

Vierailija
358/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sen toisen vika, että sinä et lopettanut soittamaasi puhelua.

Joo yhä oli tarkoitus kuluttaa sen pummin puheaika loppuun. Täällä on kyllä hiton yksinkertaisia ihmisiä jankkaamassa asioista. Hän nyt vain kertoi tietävänsä tyypin maneerit ei mitään muuta ja täällä sitten aletaan neuvoa jotain puhelimen sulkemista. 

Vierailija
359/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei tässä ollut mitään merkitystä, myös naiselta tollanen käytös on turn off

Vierailija
360/371 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä.Vain nainen saa pyytää rahaa lainaks.