Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!
Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?
Kommentit (371)
Ihan sama jos mies ei maksa omaa osuuttaan huushollista. Kolme kertaa voi luistaa maksuajoista, mutta sitten luiskaan.
Ensin 50 sitten 100 maksaa takaisin.Pyytää lainaa 500-1000€ ja se jää maksamatta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lainannut nuorena ja palavasti rakastuneena 1000 euroa, kun poikaystävä pyysi auton korjaamiseen. Vakuutti, että maksaa takaisin ja uskoin siihen ihan tosissani. Nyt ollaan erottu jo muutama vuosi sitten ja uhkailulla ja painostuksella olen saanut vajaa 300 takaisin ja loppua, yli 700 euroa tiedän etten koskaan näe. Se tyyppi on ihan läpeensä luuseri.
Naiset rakastuu luusereihin jotka huijaa naisia.
Todellakin turn off ja ei jatkoon.
Itse lainasin nuorena hölmönä tapailemalleni tyypille 30 euroa "ruokaan"
Kun koitti maksun aika, pyysi mut vihaisena tietokoneensa viereen kun oli verkkopankissa, että "tuu nyt sit itte kattomaan että mä siirrän nää kans että ei tuu sitten epäilyjä!"
Sanoin että olisin mä suhun luottanut, mutta ok. Ja miksi mulle tiuski ja oli vihainen, kun sai sitä rahaa lainaksi.
Rahoja ei alkanut näkyä, kysyin kahden päivän jälkeen perään ja tää jätkä järkkäs jonkun aivan turhan draaman, jonka varjolla sai mut dumpattua :D
Tiesi varmaan, ettei tosta "lainauksestaan" selviä helpolla kuitenkaan, joten parempi järjestää joku kohtaus että pääsi eroon eikä tarvinnut maksaa.
Tää meni jotenkin niin, että feidasi meidän näkemisen ja kun huomautin tästä niin alkoi joku hulluksi haukkuminen ja että pommitan. Tyyppi tais istua multa lainaamalla rahalla baarissa :D
Tää koko keissi kääntyi mun syyksi ja keskityttiin vaan siihen, miten hullusti mä käyttäydyin ja se koko rahanlainaus jäi sen alle. Tais olla ihan vanha kikka, tyyppi oli kotipaikkakunnallaan velkaa niin monelle tyypille että oli paennut muualle kun ei voinut siellä naamaansa näyttää.
En sitten tiedä millä peruutti sen maksun tai soittiko pankkiin perään, ei näkynyt ikinä niitä rahoja tai tyyppiä sen koommin.
Eli varo äläkä lainaa!
Sanon vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lainannut nuorena ja palavasti rakastuneena 1000 euroa, kun poikaystävä pyysi auton korjaamiseen. Vakuutti, että maksaa takaisin ja uskoin siihen ihan tosissani. Nyt ollaan erottu jo muutama vuosi sitten ja uhkailulla ja painostuksella olen saanut vajaa 300 takaisin ja loppua, yli 700 euroa tiedän etten koskaan näe. Se tyyppi on ihan läpeensä luuseri.
Onneksi nuorilla miehillä on niin paljon elämänkokemusta ja ihmistuntemusta, että he ei tee naisten suhteen ikinä mitään erehdystä.
Se kokonaistilanne, se kokonaistilanne ratkaisee. Mutta ap:n tapauksessa on se kyllä turn off. Jos jotenkin haluaa suhteen alkavan ja olisin tuollaisessa tilanteessa yrittäisin lainata ihan keneltä muulta. Uusiin tuttavuuksiin ei kuulu raha-asioiden sotkeminen. Suhteessa ne pitäisi sitten sopia miten sotketaan.
Se on välittömästi moro ja näkemiin.
Sanon vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Aika tarkka olen yrittänyt olla, että kukaan ei huijaisi multa rahaa, mutta itsekkäänä en itseäni kuitenkaan pidä. Harmitti aika paljon, kun kerran yhdelle kundille annoin jotain 150 mk eli n. 30 egee lainana. Jotenkin vaistosin että enpä niitä takas saa ja muutenkin tyyppi oli osoittautunut jo varsin epämiellyttäväksi, joten mitään sen kummempaa en kyllä edes toivonut tai odottanut. En mitenkään olisi halunnut "lainata" mutta en jaksanut vaan kuulla sitä valitusta ja kuinka ei ole kuulemna rahaa edes ruokaan ja kuinka olen itsekäs pälä pälä, joten annoin.
No emme nähneet enää. Ei harmittanut muuta kun rahojen puolesta, koska jo toisella tapaamiskerralla tajusin, että ei mitään pitempiaikaista tuon kanssa, en olisi edes halunnut ihan sama mitä itse tuumi. Ällöttävä tyyppi.
150 mk kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Aika tarkka olen yrittänyt olla, että kukaan ei huijaisi multa rahaa, mutta itsekkäänä en itseäni kuitenkaan pidä. Harmitti aika paljon, kun kerran yhdelle kundille annoin jotain 150 mk eli n. 30 egee lainana. Jotenkin vaistosin että enpä niitä takas saa ja muutenkin tyyppi oli osoittautunut jo varsin epämiellyttäväksi, joten mitään sen kummempaa en kyllä edes toivonut tai odottanut. En mitenkään olisi halunnut "lainata" mutta en jaksanut vaan kuulla sitä valitusta ja kuinka ei ole kuulemna rahaa edes ruokaan ja kuinka olen itsekäs pälä pälä, joten annoin.
No emme nähneet enää. Ei harmittanut muuta kun rahojen puolesta, koska jo toisella tapaamiskerralla tajusin, että ei mitään pitempiaikaista tuon kanssa, en olisi edes halunnut ihan sama mitä itse tuumi. Ällöttävä tyyppi.
Oliko 70-luvulla ja vieläkin ketuttaa!
Meilläkin kävi kerran, että olin mieheni kanssa ruokakaupassa ja oli hänen vuoronsa maksaa, mutta oli tietenkin jättänyt lompakon kotiin. En taipunut. Mies sai ajaa hakemaan lompakon kotoa ja minä odotin kassalla lasten kanssa. Summa tais olla jotain 30 euroa, mutta kyse olikin periaatteesta. Miehille ei pidä antaa yhtään siimaa. Ne vie heti koko käden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lainaisi vuodenkaan jälkeen! Jokaisella on omat tulot ja menot!
Tämä. Missä ajassa kukkaronnyörien pitäisi muka löystyä. Ei koskaan. Työkkäri ja sossu on sitä varten jos tulee hätä.
Tajuan kyllä, että meitä on monesta eri "yhteiskuntaluokasta" täällä. Mutta kyllä tuollainen "sossu on sitä varten" on minulle myös aika omituinen ajatus, jos toisesta oikeasti välittää ja on tasa-arvoisessa parisuhteessa.
Mikä on se välittämisen taso, jos kummasti toteat, että "pärjäile ja mee vaikka sossusta hakemaan" ??
Ps. Työkkäri eo oo mitään hätää varten vaan sitä varten, että töitä haetaan aktiivisesti heti jos/kun jää työttömäksi.
Kotona velttoilijaa (joka ei edes vaivaidu hakemaan töitä) ei kenenkään pitäisi katsoa/elättää/huoltaa!
Rahaa nyt ei kannata lainata oikein kenellekkään. Aikoinaan maksoin sisaruksen vuokravakuuden koska tarvitsi nopeasti itselleen asunnon että ei jää kadulle eikä hänellä sillä hetkellä ollut rahaa. Sai aika aktiivisesti pummata niitä rahoja takaisin sen jälkeen kun hänen taloudellinen tilanne oli vakautunut, usein maksoi sitä pois vasta kun vanhemmat alkoivat myös vaatia rahoja takaisin. Maksoi koko summan lopulta, mutta jäi todella paha maku suuhun tilanteesta enkä enää lainaa rahojani.
Jos joku deittikumppani alkaa pummaamaan rahaa niin äkkiä vaihtoon, niitä rahoja tuskin saa takaisin ja sitten kysytään vain lisää lainaan.
Vierailija kirjoitti:
ihmesakkia täällä kun rahan lainaaminen älyttömän erikoista. Toki uuden tuttavuuden kohdalla outoa mutta kyllä meillä on aikuisten kesken piireissä lainailtu rahaa ja tarjottu toisille jotka sitten tarjoaa takaisin
Normaalit ihmiset eivät vaan todellakaan ole niin persaukisia että jotain kymppejä tarttis lainailla. Se ON erikoista.
Tiukkis kirjoitti:
Meilläkin kävi kerran, että olin mieheni kanssa ruokakaupassa ja oli hänen vuoronsa maksaa, mutta oli tietenkin jättänyt lompakon kotiin. En taipunut. Mies sai ajaa hakemaan lompakon kotoa ja minä odotin kassalla lasten kanssa. Summa tais olla jotain 30 euroa, mutta kyse olikin periaatteesta. Miehille ei pidä antaa yhtään siimaa. Ne vie heti koko käden.
ei hyvää päivää toivottavasti miehes jättää sut pian kuin sukat kalliolle ja ottaa vähän normaalimman naisen tilalle joka arvostaa ja välittää muutenkin ja jolla on inkkareita enemmän kanootissa
Vierailija kirjoitti:
Tiukkis kirjoitti:
ei hyvää päivää toivottavasti miehes jättää sut pian kuin sukat kalliolle ja ottaa vähän normaalimman naisen tilalle joka arvostaa ja välittää muutenkin ja jolla on inkkareita enemmän kanootissa
Jos uskot tuon jutun niin uskot mitä vain. Voitko lainata satasen? Maksan takaisin huomenna.
miten vahvasti sellanen tunne että jos ap olisikin mies ja nainen pyytäisi rahaa lainaan täsmälleen sama tilanne ei siinä olis mitään ihmeellistä mutta miestä haukutaan kuin viimeistä päivää .... Täältä löytyy varmasti useita henkilöitä jotka loisii miehen lompakolla tai kerjää uusia hajuvesiä ja rahaa välillä eikä vaan kehtaa sitä myöntää . Sitten jeesustellaan tekopyhinä että ei naiset koskaan niin tekis. Tiedän paljon tuollaisia naisia hyh
Lainasin suhteen alussa 200e miehelle, jonka palkka oli huono ja talouden hallinta luiskahtanut muutenkin käsistä. Autoin jaloillensa, nyt hänen kanssaan naimisissa, eikä minkäänlaisia rahaongelmia. Kultainen mies, vaikka alkuun olikin hiomista.
Vierailija kirjoitti:
miten vahvasti sellanen tunne että jos ap olisikin mies ja nainen pyytäisi rahaa lainaan täsmälleen sama tilanne ei siinä olis mitään ihmeellistä mutta miestä haukutaan kuin viimeistä päivää .... Täältä löytyy varmasti useita henkilöitä jotka loisii miehen lompakolla tai kerjää uusia hajuvesiä ja rahaa välillä eikä vaan kehtaa sitä myöntää . Sitten jeesustellaan tekopyhinä että ei naiset koskaan niin tekis. Tiedän paljon tuollaisia naisia hyh
Noloa laittaa ylänuoli omaan kommenttiisi. Muuten en jaksa trollauksestasi piitata.