Miehet on nykyään niin cheap ettei kahvia edes tarjota-missä herrasmiehet?
Mies haluaa kävelytreffeille ja ilmoittaa ennen näkemistä että hakee kevyttä suhdetta. Ikää äijällä päälle 50. Mikä näitä nykymiehiä vaivaa?
Kommentit (25)
Ja sä ääliö vetelet johtopäätöksiä kaikkiin yhden perusteella
Tulee kalliiksi seksin vonkaajille juoda kymmenet kahvit kahvilassa päivän aikana.
Olen niin cheap keski-ikäinen mies, etten edes käy treffeillä. Kertokaa ihmeessä miten pk-seudulla asuva mies, joka ei ole pitkä eikä komea, pääsee treffeille? Mahdotonta on.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät samaa.
Onpa heillä otsaa, sanoa etukäteen että haluaa vain p****a, mitä sitä sitten keskustelemaankaan- housut alas ja hommiin.
Irralliset miehet on aina olleet cheap. Ei niitä kannata miettiä saati haaskata aikaansa niihin.
Minulla on puolisona herrasmies, joka ei ole pihi.
Mä tarjoon mielelläni leideille, mut oon huomannutet ne haluu maksaa yleensä ite. Just tästä toiseen aiheeseen kirjotin.
M35
On hyvä ja menee kaffelle naisseurassa. Ei miehistä ole mihinkään. Siemeniä saa tankista jos lapsen haluaa. Valmiita lapsia on planeetalla orpoina miljoonittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät samaa.
Typerät röllit niin tekevät
Korvasin eilen miehen dildolla ja Satisfyerillä loistavin tuloksin. Olen niitä naisia, jotka tykkää puristella, joten pulikka oli tarpeen. Se antaa vastusta lihaksille. Mulle on sanottu, että puristan peniksen poikki. Nakkasin peniksellisen hankeen pari vuotta sitten koska muuta iloa hänestä ei ollut ja kulutti enemmän kuin dildo.
Monet pärjää pelkällä Satisfyerillä.
Orkun saa nainen tutkitusti useimmin yksinään ja harvimmin parisuhteessa, joten ei miehellä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin cheap keski-ikäinen mies, etten edes käy treffeillä. Kertokaa ihmeessä miten pk-seudulla asuva mies, joka ei ole pitkä eikä komea, pääsee treffeille? Mahdotonta on.
Minun mies on tavis duunari ja 164 cm. Tapasimme pk-seudulla. Ei kaikki riipu ulkoisista tekijöistä.
Mikä pakko sillä miehellä on sun kahvit maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Korvasin eilen miehen dildolla ja Satisfyerillä loistavin tuloksin. Olen niitä naisia, jotka tykkää puristella, joten pulikka oli tarpeen. Se antaa vastusta lihaksille. Mulle on sanottu, että puristan peniksen poikki. Nakkasin peniksellisen hankeen pari vuotta sitten koska muuta iloa hänestä ei ollut ja kulutti enemmän kuin dildo.
Orkun saa nainen tutkitusti useimmin yksinään ja harvimmin parisuhteessa, joten ei miehellä mitään tee.
Ei useimmiten yksinään. Kyllä saa yleensä miehen kanssa.
kyllä näin tasa-arvon aikana voimaantuneet, itsenäiset naiset voi maksaa omat kahvinsa. ja miksi pitää olla herrasmies, kun ei niitä leidejäkään enää ole olemassa. on vain sometyrkkyjä of vaikuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei useimmiten yksinään. Kyllä saa yleensä miehen kanssa.
Ja mulle lelu ei riitä. Se ei korvaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
sitten vanhempana lelujesi kanssa kun asustelet, niin kumpi niistä soittaa apua kun kaadut wc-pytyn taakse? se yksinäisyys vähentää elinvuosia melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on tavis duunari ja 164 cm. Tapasimme pk-seudulla. Ei kaikki riipu ulkoisista tekijöistä.
Anekdoottisi ei muuta tilastoja, jotka ovat totuus.
Jahas. Sitä oltiin ilmaisen kahvin perässä?Perin suomalaista.
Kevyttä suhdetta? No hyh hyh.