Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lomailee yksin

Vierailija
16.07.2022 |

Vaimolla alkoi 4 vkon kesäloma ja lähti matkalle. Ilmoitti mulle päivää ennen. Ollaan oltu väsyneitä eikä mietitty mitään tekemistä. Oletin kuitenkin että yhdessä jotain tehtäisiin. Mun loma alkaa viikon päästä. Kysyin suunnitelmia, "ehkä oon vielä toisen viikon reissussa -" oli vastaus. Ei ihan normaalia minusta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä naiselta käydä yksin lomalla jos on miehen kanssa jota rakastaa

Eikös Ap ollut tuon viikon töissä? Totta kai on ok, että nainen matkustaa yksin, jos kumppanilla ei ole vapaata. Ehkä Ap voisi myös miettiä onko kovin hyvää lomaseuraa ja tehdä asialle jotain. Miksi naisen pitäisi suunnitella yksin kaikki yhteiset menot kun mies on flegu vätys?

Flegu vätys? Anteeksi vain mutta multa onnistuu vaikka 50km pyörälenkki vaimon kanssa, hän on se joka ei lähde mukaan. Ap

Vierailija
42/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä naiselta käydä yksin lomalla jos on miehen kanssa jota rakastaa

Eikös Ap ollut tuon viikon töissä? Totta kai on ok, että nainen matkustaa yksin, jos kumppanilla ei ole vapaata. Ehkä Ap voisi myös miettiä onko kovin hyvää lomaseuraa ja tehdä asialle jotain. Miksi naisen pitäisi suunnitella yksin kaikki yhteiset menot kun mies on flegu vätys?

Flegu vätys? Anteeksi vain mutta multa onnistuu vaikka 50km pyörälenkki vaimon kanssa, hän on se joka ei lähde mukaan. Ap

Tod. näk. vaimosi haluaa tehdä muuta. Huh. Mitä muuta? Viet yöksi laavulle miljoonan hyttysen seuraksi? Nice.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten taida pitää samoista asioista. Toinen himoliikkuu, toinen tykkää rennommasta olemisesta?

Vierailija
44/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ei lomaile

Vierailija
45/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin koko loman, miestä ei kiinnosta samat asiat kuin minua. Ihanaa huolehtia vain itsestään.

Vierailija
46/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin koko loman, miestä ei kiinnosta samat asiat kuin minua. Ihanaa huolehtia vain itsestään.

Syöt suklaata ja kasvatat persettäsi?

Vierailija
47/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää olla joku toinen jos haluaa kerrankin viettää lomansa ihan yksin tehden asioita, joista saa voimia pitkää työvuotta varten?

Voisi sanoakin on mitä tahtoo? Nyt en tiedä tehdäänkö mitään yhdessä lomalla. Ap

Mä oon tehnyt tuon saman liikkeen. Ehkä vaimosi odotti koko kevään (ja jopa pyysi), että ehdottaisit itse jotain lomahommii tai tekisit suunnitelmia. Kenestäkään ei ole kivaa olla veturina vuosikausia. Siitä on kivaa, että sä näyttäisit ikävöineesi hänen seuraansa.

Vierailija
48/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä joskus lomailla erillään. Reilua olisi tietysti ilmoittaa loma-aikeistaan hyvissä ajoin.

Vierailija
49/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, kysyitkö häneltä että miksi lähti reissuun ilman sinua? Ja sanoitko että olit olettanut että teette jotain yhdessä? Kysyitkö että miksi lähti ilman sinua jne? Kauanko olette olleet yhdessä?

Omituista.

Ollaan erillään jonkin verran muutenkin ja päivän tai kahden poissa olo normaalia. Nyt vaan pidempään ilmeisesti on eikä sano mitään selvää. En usko et tarvii sanoa koska ennen aina on oltu lomat yhdessä tai sovittu jos ei olla.

20 vuotta tunnettu. 10 vuotta yhdessä. Lapsi saatiin aiemmin lyhyestä suhteesta.

Hetkinen. Teillä oli yhteinen lapsi ENNEN parisuhdetta. Ei luulisi, että erossa olo on ongelma?

Vierailija
50/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt suklaata ja kasvatat persettäsi?

Onneksi en ole sun vaimo, ja voin sanoa, että teen kaikkea muuta kun sitä.

Vierailija
51/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lomamatkalle ilman miestäni, koska:

hän valittaa aina hotellista ja aamupalasta vaikka kuinka hieno on,

halua istua altaalla ja kuunnella kuulokkeista jotakin itsekseen, ei halua puhua mistään, lukuun ottamatta, mennään syömään

ei halua mennä katsomaan kaupunkeja, ei museoita, ei halua retkeillä

hänen kanssa täytyy alkaa sopimaan reissusta puoli vuotta etukäteen

viimeiset 23 v olen maksanut kaikki perhereissut yksin, koska hänen rahat menevät hänen harrastuksiin

Eli käytännössä ostan reissun miehelle (viimeiset 23 v), joka jännittää jokaista asia ja tulee vaan mukaan, mutta jarruttaa kaikkea ja haluaisi olla mielellään yksin. Hän ei kysy koskaan, mitä minä haluan. Joskus näen, että hän luulee jotakin ja tekee, mutta aina sitä, mitä itse halua. Hän unohtaa kysyä minulta kokonaan, mitä minä haluan. Minusta tuntuu, että hän elää oman mielikuvan mukaan näin, että minua ei ole siinä lainkaan. Mitä järkeä on jatkaa tätä, kun omat toiveet ei toteutuu ja joutuu istumaan toisen kanssa hotellilla.

Ja haluaisin tosiaan mennä aivan yksin, ja jos ero tulisi, en haluaisi yhtään jarruttava miestä saman tilaan passattavaksi, haluaisin vain vapautta ja olla vain näiden hlö kanssa, joka on minusta kiinnostunut myös ihmisenä, minun mielipiteistä, toiveista, unelmista.

Eli kannatta aloittaa siitä, että lopetat "minä luulen"  ajattelun  ja  näet naisesi erillisenä ihmisenä ja kysyt hänen toiveista, unelmista ja joskus järjestät hänellekin jotakin kiva.

Vierailija
52/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla kotona tekemässä ruokaa ja antamassa pillua!

Vierailija
53/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu kokea lomaromanssin.

Mee säkin kokeen sellainen Thaimaassa.

Vierailija
54/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen riippakiviä nämä miehet on? 

Vierailija
55/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alkanut toimia kuten ap:n vaimo. Lyhyesti kerrottuna johtuu juuri näistä asioista, mitä on jo tullut tässä ketjussa. Eli olen täysin kyllästynyt vetämään riippakiveä perässä. Olen niin monta vuotta elänyt toisten tarpeiden ja mielihalujen mukaan, että nyt on minun vuoroni. Lisäksi meillä mies aloittaa mökötyksen ja v...ttuilun, jos olen lähdössä johonkin niin, että hän on töissä. Hänkin kyllä väittää, että ei häntä haittaa, mutta se on valetta. Siksi kerron vasta juuri ennen lähtöä. Myöskään ei kiinnosta enää, jos suuttuu ja lähtee, ihan sama.

Vierailija
56/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, minun hyvän kaverini siippa lähti lomareissulle edes kertomatta asiasta etukäteen ja laitteli sieltä sitten kuvia vaan. Eikä mitään tietoa paluun ajankohdasta edes. :D 

Vierailija
57/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
58/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta, minun hyvän kaverini siippa lähti lomareissulle edes kertomatta asiasta etukäteen ja laitteli sieltä sitten kuvia vaan. Eikä mitään tietoa paluun ajankohdasta edes. :D 

Mitäs kaverisi asiasta tuumasi? 😳

Vierailija
59/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on toinen mies.

Joko muutut itse aisuriksi tai sitten eroatte. 

Suosittelen jälkimmäistä: sulla on elämä edessäsi aivan uuden kiehtovan naisen kanssa!

Vierailija
60/61 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olisi ahdistavaa jos ei lomia saisi yksin viettää. Minä ilmoitan miehelle jos lomamatkalle lähden ja olen just niin kauan kuin haluan. Sama toisin päin. Jos parisuhde ei sitä kestä niin jotain on vialla. Luottamus on kaikkein tärkeintä. Ei mitään toisen kyttäämistä tai toiseen ripustautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme