Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lomailee yksin

Vierailija
16.07.2022 |

Vaimolla alkoi 4 vkon kesäloma ja lähti matkalle. Ilmoitti mulle päivää ennen. Ollaan oltu väsyneitä eikä mietitty mitään tekemistä. Oletin kuitenkin että yhdessä jotain tehtäisiin. Mun loma alkaa viikon päästä. Kysyin suunnitelmia, "ehkä oon vielä toisen viikon reissussa -" oli vastaus. Ei ihan normaalia minusta?

Kommentit (61)

21/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies. Oletit että vaimos hoitaa taas kaiken suunnittelun ja järjestelyn teille yhteiseksi tekemiseksi ja itse vaan olla möllötät. Tollo. Ei ihme ettei vaimos jaksa tollasta katella.

Arvaan: vaiko hoitaa myös kaikki lasten asiat, suunnittelee ja tekee ruoat, laatii kauppalistat, tekee ostokset, kertoo millon sun pitäis mennä parturiin tai milloin roskat pitäis viedä.

No ihan just niin. Äijä ei ole tehnyt mitään suunnitelmia eikä varmaan edes kysellyt mitä vaimo haluaa tehdä. Se typeryys ja yksinkertaisuus. Toiv löytyy lomalla uusi.

Vierailija
22/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä kämppä ennen kuin eukko tulee takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaimo saanut tarpeekseen omista yömenoistasi ja väliinpitämättömyydestä. Antaa nyt samalla mitalla takaisin. Ehkäpä keskustelette, kun vaimo palaa lomaltaan.

Vierailija
24/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ex-vaimosi kanssa Madeiralla. Vartalo oivassa kuosissa 👌

Vierailija
25/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ettei matkan päässä ämmääs oota seikkailu?

Vierailija
26/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, kysyitkö häneltä että miksi lähti reissuun ilman sinua? Ja sanoitko että olit olettanut että teette jotain yhdessä? Kysyitkö että miksi lähti ilman sinua jne? Kauanko olette olleet yhdessä?

Omituista.

Ollaan erillään jonkin verran muutenkin ja päivän tai kahden poissa olo normaalia. Nyt vaan pidempään ilmeisesti on eikä sano mitään selvää. En usko et tarvii sanoa koska ennen aina on oltu lomat yhdessä tai sovittu jos ei olla.

20 vuotta tunnettu. 10 vuotta yhdessä. Lapsi saatiin aiemmin lyhyestä suhteesta.

Vierailija
27/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin olette aiemmin lomanne viettäneet?

Vierailija
28/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin meillä, että mies ilmoitti pari päivää ennen, että lähteekin yksin lomalle viikoksi. Olin luullut, että se ainoa yhteinen lomaviikko olisi vietetty yhdessä. Suutuin tosi paljon, mutta mies ei ole myöntänyt tehneensä törkeää temppua, hänen mielestään hänellä oli oikeus viettää lomansa miten haluaa. Olemme olleet naimisissa 9 vuotta, joten mielestäni oletus yhteisestä lomasta oli ihan perusteltu. Olisimme tarvinneet parisuhdeaikaa, sillä meillä on mennyt huonommin jo pitkään.

Vierailija
29/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, kysyitkö häneltä että miksi lähti reissuun ilman sinua? Ja sanoitko että olit olettanut että teette jotain yhdessä? Kysyitkö että miksi lähti ilman sinua jne? Kauanko olette olleet yhdessä?

Omituista.

Ollaan erillään jonkin verran muutenkin ja päivän tai kahden poissa olo normaalia. Nyt vaan pidempään ilmeisesti on eikä sano mitään selvää. En usko et tarvii sanoa koska ennen aina on oltu lomat yhdessä tai sovittu jos ei olla.

20 vuotta tunnettu. 10 vuotta yhdessä. Lapsi saatiin aiemmin lyhyestä suhteesta.

Onko varma, että vaimolle on ollut ok nuo aiemmat parin päivän erillään olemiset? Mietinpä vain, kun oma ukkoni tulee ja menee vähän miten sattuu ja nyt onkin ollut ihan hoo moilasena, kun minäkin olen alkanut välillä noudattaa hänen metodejaan. -eri

Vierailija
30/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista.

Onko varma, että vaimolle on ollut ok nuo aiemmat parin päivän erillään olemiset? Mietinpä vain, kun oma ukkoni tulee ja menee vähän miten sattuu ja nyt onkin ollut ihan hoo moilasena, kun minäkin olen alkanut välillä noudattaa hänen metodejaan. -eri

Ei ole pitänyt mun työ poissaoloista mutta olen kertonut että työn luonne sellainen ettei lähtiessään aina tiedä milloin palaa kun säät, toimiiko koneet ym paljon vaikuttaa. Pidän eri asiana kuin lomaa, työ kuitenkin on velvollisuus meille kaikille. Ap

Vierailija
31/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin meillä, että mies ilmoitti pari päivää ennen, että lähteekin yksin lomalle viikoksi. Olin luullut, että se ainoa yhteinen lomaviikko olisi vietetty yhdessä. Suutuin tosi paljon, mutta mies ei ole myöntänyt tehneensä törkeää temppua, hänen mielestään hänellä oli oikeus viettää lomansa miten haluaa. Olemme olleet naimisissa 9 vuotta, joten mielestäni oletus yhteisestä lomasta oli ihan perusteltu. Olisimme tarvinneet parisuhdeaikaa, sillä meillä on mennyt huonommin jo pitkään.

Ikävä tilanne teilläkin. Meilläkin huonommin mennyt tämä vuosi... No ehkä siksi kumppaninne haluavat olla erillään. Ap

Vierailija
32/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää olla joku toinen jos haluaa kerrankin viettää lomansa ihan yksin tehden asioita, joista saa voimia pitkää työvuotta varten?

Voisi sanoakin on mitä tahtoo? Nyt en tiedä tehdäänkö mitään yhdessä lomalla. Ap

Jos ette ole yhdessä mitään lomatekemistä suunnitelleet, niin vaimo varmaan halusi tehdä lomallaan jotain.

Jos et ollut halukas suunnittelemaan, niin silloin ei yhteistä tekemistä järjesty. Vaimosi ei halunnut vain löhötä kotona vaan järjesti itselleen tekemistä.

Vierailija
33/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuoresta lähtien reissannut yksin. Mikään naimisiinmeno ei ole sitä muuttanut, että nautin yksin matkustamisesta. En minä miehiä sieltä hae. Ilmoitan ja muutenkin keskustelen mieheni kanssa suunnitelmistani, mutta lupaa en tarvitse kun en ole mikään saudivaimo.

Vierailija
34/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n syyllistäminen vaimon häippäisystä toimi tässä. Meillä kun mies häippäsi, kuten kirjoitin, niin minä olen se, joka olen yrittänyt järjestää yhteistä tekemistä sille lomaviikolle ja yrittänyt houkutella yhteiselle matkalle. Mies oli kummallisen haluton ja jotenkin nihkeä kaikkiin matkaehdotuksiini ja kuulemma ei käynyt ne päivät, kun piti olla osan viikosta töissä jne. Mutta sitten yhtäkkiä hänelle olikin ok lähteä viikoksi pois omalle matkalle kuitenkin.

Vierailija
35/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuoresta lähtien reissannut yksin. Mikään naimisiinmeno ei ole sitä muuttanut, että nautin yksin matkustamisesta. En minä miehiä sieltä hae. Ilmoitan ja muutenkin keskustelen mieheni kanssa suunnitelmistani, mutta lupaa en tarvitse kun en ole mikään saudivaimo.

Käy jos kertoo, ei mikään ongelma. Ap

Vierailija
36/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää olla joku toinen jos haluaa kerrankin viettää lomansa ihan yksin tehden asioita, joista saa voimia pitkää työvuotta varten?

Voisi sanoakin on mitä tahtoo? Nyt en tiedä tehdäänkö mitään yhdessä lomalla. Ap

Jos ette ole yhdessä mitään lomatekemistä suunnitelleet, niin vaimo varmaan halusi tehdä lomallaan jotain.

Jos et ollut halukas suunnittelemaan, niin silloin ei yhteistä tekemistä järjesty. Vaimosi ei halunnut vain löhötä kotona vaan järjesti itselleen tekemistä.

En ole löhöävä mies, aina tekemistä keksin. Enemmän vaimo meillä sohvalla viihtyy. Ap

Vierailija
37/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä naiselta käydä yksin lomalla jos on miehen kanssa jota rakastaa

Vierailija
38/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole löhöävä mies, aina tekemistä keksin. Enemmän vaimo meillä sohvalla viihtyy. Ap

Yhteistä VAI omaa tekemistä?

Vierailija
39/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä VAI omaa tekemistä?

Pitäisikö aloittajan mielestäsi keksiä tekemistä sohvalla viihtyvälle vaimolleen?

Vierailija
40/61 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä naiselta käydä yksin lomalla jos on miehen kanssa jota rakastaa

Eikös Ap ollut tuon viikon töissä? Totta kai on ok, että nainen matkustaa yksin, jos kumppanilla ei ole vapaata. Ehkä Ap voisi myös miettiä onko kovin hyvää lomaseuraa ja tehdä asialle jotain. Miksi naisen pitäisi suunnitella yksin kaikki yhteiset menot kun mies on flegu vätys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä