Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!

Vierailija
20.10.2006 |

Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.

Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan noitavainot mieleen. Jos itse olisin sellaisessa tilanteessa, että toinen nainen yrittäisi miestäni, tekisin tälle naiselle selväksi että jos ei elä omaa elämäänsä ja jätä perhettäni rauhaan, kerron hänen miehelleen.

Kyllä se ap on ihan totta, että kostonhimo kuuluu niihin tunteisiin, jotka syövät sinulta itseltään energiaa. Aikuinen nainen ei käyttäydy kuin lapsi!

Vierailija
62/127 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvällä menestyksellä, on sentään äärimmäisen tyydyttävä asia.

Tietysti sitä voi katsella sivusta, kun milloin kukakin tulee sotkemaan omaa elämää ja käyttäytyä sitten itse kuin " aikuinen nainen" , eikä vahingossakaan tehdä mitään puolustaakseen omaa reviiriään.

Luu siinä käteen jää, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä varoitin naista että miehelleen tulen kertomaan jos ei peräänny. Ei lopettanut ja kerroin KUN aika oli paras!

Minusta ihan reilua tai ainakin niin reilua kun pystyn kuvittelemaan.

ap

Vierailija
64/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, te kaikki kolme olette melko lapsellisia. Ap:n mies mennyt vieraisiin, olisi laittanut ensin suhteen poikki edellisestä, se toinen nainen, hupsu heitti entisen elämänsä kankkulan kaivoon. Ja ap. :DD...en tiedä mitä sanoisin, tekosi puhuu puolestasi. Ensimmäisenä vikaa on miehessäsi, sitten sinun tavassasi toimia kyseisessä tilanteessa ja sen jälkeen tulee se " toinen" nainen. Kun puoliso pettää, vain se pettäjä on sen virheen tehnyt!

Vierailija
65/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nostanut miehen kanssa kissan pöydälle!!

Asiasta olisi keskusteltu ja otettu kenties aikalisä.

Olisin käskenyt miehen todella pohtimaan mitä hän elämältään haluaa.

Tämä on vain minun tapani ja en anteeksi vain voi ymmärtää että aletaan punoa juonia kaikkia vastaan vaikka ratkaisun pettämisestä on tehnyt ap:n tapauksessa mies. Saahan sitä nainen vongata muttase, lähteekö mies mukaan on vain ja ainoastaan miehen päätös!

Vierailija
66/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.

Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!

Vierailija
67/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen varattu ja kovasti mua käpälöi baarissa varatut miehet. Välillä niin että pitää poke pyytää paikalle, ihmettelen kyllä koska olen hyvin vaatimattoman näköinenkin.

Vierailija
68/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARATUT MIEHET!! NÄPIT IRTI HOROISTA!! Teillä on vaimot ja kenties lapset kotona odottamassa.

Vierailija
69/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oot ton pettämisen ansainnu, ja älä luulekkaan et miehes sun luonas ikuisesti pysyis. Ja tiedätkö et tommonen viha ja energian tuhlaaminen tekee pahiten hallaa juuri sinulle? Sinä tässä eniten kärsit, ei miehesi tai toinen nainen. Toinen nainenhan voi olla jopa tyytyväinen lopulta et pääsi eroon ukostaan joka ei pystynyt hänen tarpeitaan tyydyttämään, ei kai muuten ois miehees sotkeutunu.

Vierailija
70/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä tästä kärsin? Voin kertoa että en niin mitenkään! Ja miehelläni ei ollut tähän ämmään suhdetta vaan tämä nainen yritti miestäni. Toki tästä on kotona keskusteltu, että miten mies ei saanut hommaa poikki, mutta minulla ei ole syytä epäillä miestäni mistään pettämisestä.

Minusta tuon naisen miehen kuului tietää minkälaisen akan on nainut.

Varmasti heillä oli ongelmia jo ennestään ja tämä, että kerroin tälle miehelle että vaimonsa vinkuu minun miestäni ja itkee minun miehelleni heidän parisuhdettaan, oli viimeinen naula arkkuun heidän liitossaan.

Monethan eroaa talon rakentamisen aikana, sen takia meillä ei esim. koskaan moista aloiteta.

-ap

Vierailija
71/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun mies sitten ilmoitti rakastuneensa toiseen ja hakevansa avioeroa yritti tämä nainen kiristää, yllätys,yllätys lapsilla ja omaisuudella. Sillä seurauksella että perheen asunto meni heti myyntiin josta tietysti mies sai puolikkaansa ja kaiken muun omaisuuden auto mukaan lukien mies jätti ilomielin ex-vaimolleen joka joutui lasten kanssa kaupungin vuokra-asuntoon, hah-hah. Pääsipä lopulta eroon hullusta akasta.

Vierailija
72/127 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset pitäisi huolen vain omista asioistaan säästyttäisiin monelta erolta ja mielipahalta. Sulla on täysi oikeus pistää miehesi tilille tekemisistään MUTTA ei mitään oikeutta mennä hämmentämään lusikkaasi toisten keitossa eli tässä tapauksessa sekaantua tuon " toisen naisen" avioliittoon. Olet yhtä halveksuttava kuin kaksi muutakin osapuolta.

Vierailija
73/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän ole ollut hommissa ihan yhtälailla mukana!!!

Vierailija
74/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni.

Vierailija
75/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miksi miehesi rohkaisi naista yrittämään häntä.

Vierailija
76/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tosiaan, eikö miehessäsi ollut vikaa?

Vierailija
77/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa ap tosi, tosi ilkeä!

Ottaisit naisen harjoittaman flirtin mieluummin kohteliaisuutena, sinulla on tavoiteltava mies. Sen sijaan paljastit oman epävarmuutesi ja ahdistuksesi tekemällä naiselle ilkeän tempun. Teillä taitaa miehesi kanssa mennä huonosti? Jos menisi hyvin, olisitte ehkä yhdessä vain naurahtaneet naisen iskuyrityksille.

Toivottavasti omatuntosi alkaa kolkuttamaan.

Vierailija
78/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen nainen, joka ei pysty pitämään impulssejaan kurissa.

Vierailija
79/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen vahtimiseesi ja hallinnanhaluusi kyllästyneenä.

Vierailija
80/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää hutsahtavia itseään tyrkyttäviä naisia. Ja mieheni kyllä omaa kakkuaan lusii.

-ap