Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!

Vierailija
20.10.2006 |

Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.

Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan? (itseään, miestään, toista naista ja hänen miestään + mahdollisia lapsia)

Vierailija
102/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap tehnyt " oikein" vai ei, kun en tiedä tapausta. Jos mun mies jäis kiinni pettämisestä ja vastapuoli olis naimisissa, niin luultavasti itsekin kertoisin tämän miehelle. En tiedä olisiko oikein vai ei, mutta itse toivoisin samassa tilanteessa sen toisen petetyn kertovan mulle jos hän saisi tietää. Sitä en sitten osaa sanoa kuinka omaan mieheeni suhtautuisin, eli jatkettaisiinko vai ei, mutta parisuhdeterapiaan mentäisiin ainakin.

Mutta taas jos kyse on flirtistä, niin jos mun miehellä ei olis osuutta asiaan niin naureskelisin vain. Jos mies taas antaisi flirttiä myös naiselle, niin oma mies sais kärsiä ja lujaa. Tuossa tapauksessa en kyllä lähtisi kertomaan kenellekään muulle asiasta kun en voisi olla varma kumpi aloitti ja flirttiä on niin monenlaista. Jos siis ap:n stooriin on uskominen eli oli kyse vain flirtistä niin sitten ap:lla ei ole kyllä ihan kaikki kohdallaan. Jos miehesi oli mukana, niin mistä tiedät ettei toinen ollut vain " uhri" ? Onko sulla jotain todella vahvaa näyttöä siitä että nainen on tehnyt jotain väärää? Toivottavasti, sillä kuvitelmilla ja sun miehen puheilla ei tässä nyt ole paljoa arvoa. Miehesi kun varmasti yrittää vierittää syyn naisen niskaan, niin mäkin tekisin jos kiinni jäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku flirttailee minun miehelleni niin minusta se on vaan hauskaa. Kiva nähdä että kelpaisi muillekin. Kun tunnen mieheni niin hyvin ettei hän minun luotani lähde, ja jos lähtee niin ei ole sen arvoinen.

Vierailija
104/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten-ihmisten-tavoin tästä asiasta .... heh

Vierailija
105/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laske viattomaksi flirtiksi enää mitään sellaista, missä ollaan oikeasti lähenemässä seksiä. Mulle ehkä toimii se, että viaton flirtti toimii sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
106/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat = ap?

Kyllä mun elämä aika vaikeaksi meni kun nainen tunki itseään kotiini ja öisin mieheni luuriin. Ei se mitään ihan viatonta flirttiä silloin ole!

Ja kyllä mieheni on varmasti asiaa edistänyt ja saakin nyt miettiä omaa sitoutuneisuuttaan minuun.

-ap

Vierailija
107/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen ja nyt ne on kimpassa sen eukon kanssa. Voisko pahempaa rangaistusta olla kuin se, että saa niin kusipään miehen kuin mun ex. Ovat NIIN toisensa ansainneet. Ja mä venaan vahingoniloisena sitä päivää, joka koittaa ehkä vuoden tai parin päästä: kun se ämmä tajuaa olevansa naimisissa narsistin kanssa. Pääsemättömissä, päivittäisen henkisen väkivallan alla. Kun se ämmä tajuaa, että mies ei päästä siitä irti ennen kuin sillä on seuraava uhri katsottuna, eikä ehkä sittenkään, jos ei osaa järjestää asioita fiksusti...

Vierailija
108/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jätin miehen ja nyt ne on kimpassa sen eukon kanssa. Voisko pahempaa rangaistusta olla kuin se, että saa niin kusipään miehen kuin mun ex. Ovat NIIN toisensa ansainneet. Ja mä venaan vahingoniloisena sitä päivää, joka koittaa ehkä vuoden tai parin päästä: kun se ämmä tajuaa olevansa naimisissa narsistin kanssa. Pääsemättömissä, päivittäisen henkisen väkivallan alla. Kun se ämmä tajuaa, että mies ei päästä siitä irti ennen kuin sillä on seuraava uhri katsottuna, eikä ehkä sittenkään, jos ei osaa järjestää asioita fiksusti...

Vierailija
109/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
110/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että joudut elämässäsi narsistin uhriksi, niin tiedät miten kivaa se on ja miten helposti siitä pääsee irti.

Vierailija
111/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olet vain iloinen päästyäsi eroon miehestä.

Vierailija
112/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaikki muut pitävät ap:ta ihan hulluna, kun pillastui tällaisesta pettämistä lähentelevästä meiningistä selkänsä takana.

Olisin pillastunut minäkin!

Olen itse ollut juuri niin urpo, että olen aikanaan lähetellyt kerran humalassa varatulle miehelle yhtenä yönä viestejä - onneksi mies ei vastannut ja aamulla NOLOTTI ja lopetin sen siihen! Pyysin mieheltä anteeksi ja jos vaimonsa olisi saanut tietää ja käräyttänyt minut omalle miehelleni, olisin ymmärtänyt häntä täysin. Pääsin kuitenkin pelkällä varoituksella ja todellakin viisastuin. Olen tästä mahdollisuudesta ikuisesti kiitollinen.

Vierailija
113/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Yrittää keskustella henkeviä sen naisen kanssa? Antaa olla?

Hyvä, että joku osaa iskeä takaisin, ihme lapatossuja täällä.

Itse en tiedä, olisiko rohkeutta, mutta ap:lle annan täyden tunnustuksen.

Jos nainen alkaa itseään väkisin ängetä toisen miehen syliin noin röyhkeästi, niin kyllä sen pitääkin saada mitä tilaa.

Mitä sairasta siinä on, kysyn vaan? Eihän ap esim. ollut väkivaltainen tai tehnyt mitään laitonta.

Kysyn uudelleen, MITÄ sairasta ap:n teossa on?

Vierailija
114/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole oikein aina käydä sen toisen kimppuun jos oma mies mokaa.

Vierailija
115/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen oli vähintää innokas rikkomaan perheeni. Mieheni empi. Nyt molemmat kärsii, aiheesta.

-ap

Vierailija
116/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?

Mutta se toinen nainen on myös syyllinen ja ansaitsi mitä sai, jos ap:n puheet paikkansa pitää.

Vierailija
117/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkasin vastaavassa tilanteessa miehen tavarat kahteen laukkuun ja jätin ne eteiseen. (Oli siis jatkuvaa viestittelyä ja vehkeilyä toisen naisen kanssa, vaikka ilmeisesti mitään varsinaista pettämistä ei tapahtunut, siis ei suudelmia tai seksiä.) Laukun päällä oli avaimet yksiöön, jonka olin maksanut kahdeksi kuukaudeksi eteenpäin.

Ilmoitin, että sillä on kaksi kuukautta aikaa miettiä, mitä elämältään tahtoo, koska minun ei ole pakko olla tässä suhteessa. Vaikka miestäni rakastinkin ja edelleen rakastan, niin pellenä minua ei pidetä.

Mies halusi palata kotiin jo aiemmin, mutta en antanut. Lapsia sai tavata niin paljon kuin halusi.

Teki hyvää meidän suhteelle. Mies muisti kuinka paljon se työn ja kodinhoidon yhdistäminen vaatii aikaa. Ruuanlaitosta, pyykkihuollosta puhumattakaan.

Mies palasi kotiin, kävimme jonkun aikaa pariterapiassa ja suhteemme ei ole koskaan voinut näin hyvin.

En kysynyt, eikä kiinnosta, mitä mies niiden kuukausien aikana teki. Nyt tapahtuneesta kohta kolme vuotta ja suhde kukoistaa.

Vierailija
118/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Persettä ei himasta vähään aikaan kuitenkaan saa.

-ap

vieläkö ihmettelet et miksi miehesi kaipasi toisen naisen seuraa?

Vierailija
119/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sitä kestä ja hakee seksin muualta, niin sitten ei kyllä taida olla edes pitämisen arvoinen!

Siis toimiiko mielestänne sama logiikka myös meidän perheen tilanteessa: Olen ollut yhdyntäkiellossa rv 26 asti ja nyt rv 34. Mies ei siis ole aikoihin saanut seksiä - yhden kerran suuseksiä annoin, mutta ei siitä mitään tule, kun sain siitä itse niin hyvät kicksit, että alkoi supistella ihan kauheasti (siis kiihottuminen alkaa heti supistaa kivuliaasti!).

Olisiko miehelläni siis rv 26-40 hakea tyydytyksensä muualta, kun ei sitä kotoa saa???

Vierailija
120/127 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka idiootti edes haluaisi tuollaiselta äijältä seksiä???