Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!
Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.
Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!
Kommentit (127)
Persettä ei himasta vähään aikaan kuitenkaan saa.
Ja sulle joka luulet mun jäävän yksin, ei pelota. Jos mies haluaa mennä niin menee.
-ap
Normaali ihminen tosiaan varmaan nauraisi vain jos joku flirttaisi omalle puolisolle. Taidat olla tooooosi epävarma?!
Vierailija:
Jos mies haluaa mennä niin menee.
-ap
Ilmeisesti hänellä oli hyvät tsäänssit.
Että älä luota siihen, että olisit noilla ehdoilla voitolla. Joskus se vielä päättää että on mies eikä aisankannattaja.
Taidat olla aika autoritäärinen ihminen.
Onnittele itseäsi hyvästä työstä.
Ja olen autoritäärinen toki, ja sen on mies tiennyt aloitteassaan suhteen kanssani. Hutsut vaan tilille hutsuiluistaan. Niinkuin tämäkin ämmä joutui.
Taisi hänenkin mies tajuta vihdoin minkälaisen akan on huolinut.
-ap
Ei kukaan halua kauan elää suhtessa, joka perustuu toisen nöyryyttämiseen. Kokemusta on: 1. aviomieheni oli uskoton, mutta kinui takaisin. Asetin ehdot ja kidutin häntä täysillä. Toihan se aikansa tyydytystä, mutta johti lopulta avioeroon. Nyt toisessa avioliitossani tiedän paremmin. Emme pelaa mitään pelejä.
Onneksi itselläni on aivot ja itsetunto, pelkkään pipariin en viitsisi tulevaisuuttani rakentaa.
-ap
et vaikuta kovinkaan vahvalta ihmiseltä, vaikka yrität.
Kerro nyt koko stoori, perjantain ratoksi :)
Ap itse onneksi on täydellinen ja täysin virheetön kumppani.
Vierailija:
Onneksi itselläni on aivot ja itsetunto, pelkkään pipariin en viitsisi tulevaisuuttani rakentaa.
-ap
...ja vielä aivotkin *kade*
En tiedä taustoja, uskon että ämmä on antanut aihetta enemmänkin suhteessaan. Mutta myynnissä on heidän melkein valmis okt- talo.
Mun mielestä tuollaiset nartut ei ole minkään arvoisia!
-ap
Ap on ainakin minusta kertonut vain, että joku toinen nainen (avioliitossa oleva!) oli tunkenut hänen reviirilleen (=hänen miestään iskemään) ja ap oli tehnyt naiselle selväksi ettei sitä hyväksy eikä ala peittelemään naisen tekoja. Mikä siinä on väärin tai mikä siinä tekee ap:n heikoksi ihmiseksi? Minusta ne, jotka alistuvat kohtaloonsa, ovat heikkoja!
Vierailija:
30 karkasi, sanot että mies saa mennä jos haluaa, mutta nyt ei saanut??
Katsotaan sitten miten " hyviä ihmisiä" te olette..
-ap
Varattujen miesten perään vonkaavat lumput sais mun pulesta lähettää venäjälle porttolaan jakaan sitä reikäänsä!
Yks forssalainen lumppu faxaili kerran mun miehen kans ja jankutti sille kuinka ihanaa heillä on ja kuinka mun ei tarvii koskaan tietää ja me ei tehdä mitään väärää... kun mies yritti lopettaa suhteen, yritti ja yritti jatkaa sitä...
Yhteisen ystävämme kautta sain naisen omalle miehelle tiedon sen touhuista ja se paska jäi kuin nalli kalliolle ja niin jäi munkin mies mutta nautin enemmän ku se akka joutu ok-talosta muuttaan kälyseen yksiöön... hahahhahahahaaa pienillä tuloilla kun mies oli elättäny.. hahahhahaaa
Eikä munkaan ex sitä enää huolinu!!!
Siitäs sai Huora!!!
Vierailija:
Ap on ainakin minusta kertonut vain, että joku toinen nainen (avioliitossa oleva!) oli tunkenut hänen reviirilleen (=hänen miestään iskemään) ja ap oli tehnyt naiselle selväksi ettei sitä hyväksy eikä ala peittelemään naisen tekoja. Mikä siinä on väärin tai mikä siinä tekee ap:n heikoksi ihmiseksi? Minusta ne, jotka alistuvat kohtaloonsa, ovat heikkoja!Vierailija:
30 karkasi, sanot että mies saa mennä jos haluaa, mutta nyt ei saanut??
Vierailija: