Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!
Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.
Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!
Kommentit (127)
Horot irti varatuista miehistä. ja varsinki jos sillä ittelläänki on ollu äijä...
sellaiseksi en ainakaan itse koskaan ryhdy.
Suhteemme ei tullut koskaan ennalleen. En vain voinut olla kostamatta miehelle yhä uudelleen. Emme olleet kumpikaan onnellisia - voi sanoa, että olisimme raadelleet toisemme kuoliaiksi, jos olisimme jatkaneet.
Mieheni järjesti itselleen komennuksen ulkomaille eikä ottanut minua mukaan. Erosimme sen aikana.
En suosittele kenellekään toimimista kuten ap ja minä. Kostamalla ei synny mitään hyvää!
sinisilmäisistä eukoista.
Vierailija:
Parisuhteesta ei ole vielä kovin syviä kokemuksia ja mielipiteet on aika epärealistisia ja mustavalkoisia.On todella naiivia kuvitella, että pettäminen olisi aina seurausta jostakin tietystä ongelmasta parisuhteessa tai puolisossa. Näin voi olla joskus, mutta sittenkin, kuten todettu on, pettäjällä on aina vastuu.
Tuo sinun ajattelutapasi on jotenkin surullinen, mutta uskon, että vielä viisastut! Toivon ettet kantapään kautta tosin.
Kuulostat ainakin ihan 15 vuotiaalta teiniltä..
Ap:lle sellainen kysymys, että mistä tiedät minkälaisen kuvan miehesi on sille toiselle naiselle antanut elämäntilanteestaan?
Kyllä luulen, että miehesi on syöttänyt tälle toiselle naiselle aika paksua pajunköyttä. Eihän kukaan nainen muuten päivin-öin vinkuaisi miehen perään, jos tietäisi tilanteen olevan kotona niinkin hyvä? kuin teillä sinun kertomasi mukaan on.
Toivottavasti ap on provo, sillä mielestäni kukaan aikuinen nainen ei käyttäydy noin lapsellisesti ja vaikka käyttäytyisikin alkuun, niin sillä ei jälkeenpäin mässäilisi ja siitä noin nauttisi.
Ap:lle sellainen kysymys, että mistä tiedät minkälaisen kuvan miehesi on sille toiselle naiselle antanut elämäntilanteestaan?
Kyllä luulen, että miehesi on syöttänyt tälle toiselle naiselle aika paksua pajunköyttä. Eihän kukaan nainen muuten päivin-öin vinkuaisi miehen perään, jos tietäisi tilanteen olevan kotona niinkin hyvä? kuin teillä sinun kertomasi mukaan on.
Toivottavasti ap on provo, sillä mielestäni kukaan aikuinen nainen ei käyttäydy noin lapsellisesti ja vaikka käyttäytyisikin alkuun, niin sillä ei jälkeenpäin mässäilisi ja siitä noin nauttisi.
Asuin nuoruuden avoliitossa ja olin tietenkin käsittämättömän rakastunut.
No paras ystäväni ja mieheni kärähti yhteisestä yön vietosta. Ystäväni oli niin ymmärtänyt kun mies oli kertonut etten ymmärrä häntä:)
No erohan siinä tuli, mutta aikuisena ihmisenä ymmärsin ystävääni ja syytin vain miestäni. Eihän se ystäväni vika ollut, koska hän oli yksinäinen ihminen.
Heistä ei tullut paria.
Ystäväni alkoi seurustella, meni naisimiin, sai pari lasta.
Sitten ystäväni alkoi flirttailla työkaverinsa kanssa ja hänen miehensä sai tietää. Ero oli tulossa, mutta mies siinä vielä mietti, että jos ystävässäni nyt ei kuitenkaan vikaa olis.
Kas kummaa kun suustani vahingossa lipsahti, että onhan ystävälläni ollut tapana jo nuoruudessaan yrittää iskeä kavereidensa miehiä. Että omakin eroni oli ystäväni syytä ja ei se nyt ainoa tapaus ole.
Mies uskoi minua ja lemppasi ystäväni pihalle.
Voi voi ja sääli sääli. Ystäväreppana asuu nyt yksin vuokra-asunnossa. Lapset on isällään. Miehet vaihtuu ja elämä on ihanaa ja jännittävää.
Vierailija:
Persettä ei himasta vähään aikaan kuitenkaan saa.
Ja sulle joka luulet mun jäävän yksin, ei pelota. Jos mies haluaa mennä niin menee.
-ap
Ap:n mies saa mennä jos menee, eihän ap ole muuta yrittänytkään sanoa!
Mutta ap kosti sille naiselle, joka sen myös ansaitsi!
Vaikka mies menisikin, niin ei se nainenkaan ihan selvinnyt kuin koira veräjästä, niinkuin hänen monen vastaajan mielestä olisi pitänyt selvitä.
Ihmettelen teidän ajatusmaailmaa. Aina toitotetaan, ettei se toinen nainen yksin ole syyllinen, vaan mies on siinä yhtälailla mukana. Mutta ei se nyt sitten taas tee siitä naisesta syytöntä!
Ilmeisesti ajatus siitä, että molemmat ovat syyllisiä, on liian monimutkainen teidän aivoillenne.
Ap:lle tarjoutui tilaisuus kostaa ja käytti sen, hyvä hyvä! Aina ei käy niin hyvä säkä:)
Ihanan kuuloinen parisuhde teillä:) Miehes on ihan tossun alla ja sinä olet todellinen pirttihirmu. Ei varmaan rakkaus kukoista enää teidän välillä. Yhdessä ollaan ja kulissia pidetään pystyssä enää vaan lasten takia, huhhuh..
Mieheskö sen sulle kertoi? Varmaan tosi luotettava mies...
Vai myönsikö tämä nainen asian itse?
Ettet vaan ois saattamassa ap itteäs helvettiin. Toivottavasti et " pilannut" toisen elämää vain luulojesi vuoksi.
Ja mitä ihmeen väliä jos joku nainen yrittää iskeä miehesi? Siitähän vain tietää et mies kiinnostaa muitakin. Meidän useimpien miehiä yrittää joku joskus iskeä. Järkevä ha hyvä mies vaan ei mene mukaan.
Vaikutat ap muutenkin ihmiseltä, joka ei kuuntele muita lainkaan vaan tekee miten haluaa muista välittämättä, vaikka olisit väärässä. Ettei vain olisi käynyt nytkin niin.
Olis kiva ap kaverustua sun kanssa, ja saada sinutkin ajattelemaan asioita. Mulla näes semmonen taito. Vois helpottaa oloasi ja avartaa maailmaasi.
Täällä moni on toivottanut minulle hyvää, kiitos! Kuuluu ihan hyvää! Olemme puhuneet miehen kanssa paljon tästä ja suhteestamme jne.
Mies oli liian kiltti ja oli ryhtynyt naiselle olkapääksi joka sitten meinasi luisua käsistä. Tiedän kuvion aika tarkasti koska nainen soitti aina meille kotiin ja testaili ja sähköpostitteli, mieheni puhui hänelle aina minun läsnä ollessa ja näytti kaikki viestit jne (tai näin siis minulla on syytä olettaa).
Minusta tämän naisen miehen kuului tietää, itse haluisin tietää jos mieheni moista peliä pitäisi. Se että heillä ilmeisesti tuli ero ei varmasti johdu pelkästään tästä " vasikoinnistani" , olihan heillä kriisi jo ennestään. Senhään takia tämä nainen tarvitsi miestäni...
Minusta tein edelleen oikein, sitä mieltä on myös mieheni. Ja tulevaisuus näyttää ihan hyvälle (monen teidän kiusaksi : )
Hyvää viikonloppua vaan kaikille!
Ap
Nythän ap kirjotat jo niinkuin normaali ihminen. Tosi mukava huomata :-)
olinko 137 vai 138
Hyvää loppuelämää vaan teille! Olette kyllä toisenne ansainneet:)
Vierailija:
Täällä moni on toivottanut minulle hyvää, kiitos! Kuuluu ihan hyvää! Olemme puhuneet miehen kanssa paljon tästä ja suhteestamme jne.
Mies oli liian kiltti ja oli ryhtynyt naiselle olkapääksi joka sitten meinasi luisua käsistä. Tiedän kuvion aika tarkasti koska nainen soitti aina meille kotiin ja testaili ja sähköpostitteli, mieheni puhui hänelle aina minun läsnä ollessa ja näytti kaikki viestit jne (tai näin siis minulla on syytä olettaa).Minusta tämän naisen miehen kuului tietää, itse haluisin tietää jos mieheni moista peliä pitäisi. Se että heillä ilmeisesti tuli ero ei varmasti johdu pelkästään tästä " vasikoinnistani" , olihan heillä kriisi jo ennestään. Senhään takia tämä nainen tarvitsi miestäni...
Minusta tein edelleen oikein, sitä mieltä on myös mieheni. Ja tulevaisuus näyttää ihan hyvälle (monen teidän kiusaksi : )
Hyvää viikonloppua vaan kaikille!
Ap
Tärkeämpää olisi pyrkiä rakentamaan elämälleen onnellisuuteen mahdollistavan pohjan. Tuskin ap tässä itsekään voittaja on.
Jos mies jatkaa flirttiä vieraan naisen kanssa siitä huolimatta, että oma vaimo asiasta jo tietää, eli mennään niin pitkälle, että vaimo käryttää toisen naisen tämän miehelle, ollaan minusta sellaisessa tilanteessa, että parisuhteen korjaaminen on kyllä todella vaikeaa. Mies ehkä nyt miettii sitoutumistaan, mutta ap:n kertoman mukainen tilanne kyllä vaikuttaa siltä, että taloudelliset syyt ovat ainoa syy pysyä perheessä ja kun mies on työstänyt sitä ajatusta tarpeeksi, hän lopulta valitsee huonomman elintason ja vapauden kuin paremman elintason ja sekä henkisen että fyysisen vankeuden.
Surullista.
Vierailija:
Jos ihmiset pitäisi huolen vain omista asioistaan säästyttäisiin monelta erolta ja mielipahalta. Sulla on täysi oikeus pistää miehesi tilille tekemisistään MUTTA ei mitään oikeutta mennä hämmentämään lusikkaasi toisten keitossa eli tässä tapauksessa sekaantua tuon " toisen naisen" avioliittoon.
Siis miksei AP saa sekaantua toisten asioihin??? Osuiko omaan nilkkaan... Oisko hänen pitänyt vain vierestä katsoa?
Minusta AP teki oikein naisen työn. Jos toinen vonkaamalla vonkaa, eikä ymmärrä lopettaa, niin silloin kantaa seuraamukset.
riippuu siitä puhuiko hän asian läpi ensin tämän toisen kanssa ja miehensä kanssa. Jos vaan suoraan ilmotti tuolle miehelle se on aikamoista raukkamaisuutta. Toivottavasti ap teki asian avoimesti. Sano ap et kerroit ekana naiselle et aiot kertoa miehelleen, kerro jooko?
Jos näin ei tapahtunut, syynä vain ja ainostaan kostonhimo, ei se, että toisen naisen mies saa tietää millaisen naisen kanssa asuu.
Annatteko te kritisoijat ihan kenen vaan kävellä ylitsenne, ettette te vaan koskaan aiheuta pahaa mieltä toiselle, vaikka teitä vastaan olisi rikottu miten pahasti?
Luuletteko, että tuollainen itsensä kaiken yläpuolelle asettaminen ja hymistely suojaa TEITÄ siltä tilanteelta mihin ap joutui?
Luulkaa vaan, kyllä siperia opettaa, näette sitten oman anteeksiantavaisuutenne rajat.
ketään eikä yhtään mitään.