Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!

Vierailija
20.10.2006 |

Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.

Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut itse lopetettua suhdetta naisen kanssa, saati, että olisi itse mennyt tämän miehelle kertomaan asiasta. Aika hupaisaa todellakin.

Jos miehesi ja tämä nainen eivät pettäneet sinua, mistä moinen kostonhimo? Pelkästään siitä, että nainen yritti? Jos miehesi oli kuitenkin sinulle rehellinen ja näytti viestit ym. Minusta te olisitte voineet antaa asian olla, olisitte yhdessä sanoneet tälle naiselle, että jättää teidät rauhaan.

Vierailija
42/127 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin ollut samassa tilanteessa toisin päin. Ihastuin työkaveriin ja hänellä oli vaimo ja 2 lasta ja kolmas tulossa. Flirttailin ja tekstittelin. Vaimo löysi tekstarit. Oli muuten paskat housuissa kun mies sanoi ettei ollut kiinnostunut minusta. Olin luullut, että kun vaimo löytää tekstarit, mies huomaa, kuinka ihana olen.

Se oli silloin nuorena tämä. Oltiin juuri otettu asuntolaina oman miehen kanssa ja epäröin, mitä teen. Onneksi tämä nainen ei ilmoittanut miehelleni mitään. Olemme nyt mieheni kanssa onnellisesti naimisissa ja meillä on toinen lapsi tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteliko tuo nainen mitä teki ap:n elämälle? Minusta ihan oikein toimittu, ei tuollaisia ihmisiä tarvitse suojella hyvänen aika sentään!

Itse on varattu ja yrittää tykyttää itseään varatulle, todella moraalitonta käytöstä!

Vierailija
44/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä flirttailukin kielletään?

Vierailija
45/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi teillä ei sellaista aloitetakaan. Taisit paljastaa juuri oman epävarmuutesi? Meillä kyllä rakennettiin, luotettiin siihen, että suhde kestää, vaikka rankkaakin oli, ja niin se kestikin, kolme lasta siinä samalla hoideltiin, keskimmäinen syntyi rakentamisen keskellä vielä.

Täytyy sanoa, kun luin tätä ketjua, sympatiani olivat ensin puolellasi, minustakin on oikein, että jos vieras nainen pettää minua mieheni kanssa ja on itsekin naimisissa, niin varmasti minäkin tekisin asiasta ison haloon. Mutta sitten tässä selvisikin, että miehesi ei ole edes pettänyt sinua, vaan olet vain halunnut huonossa jamassa olevaa naista lyödä entistä kovemmin, vain siksi, että hän on luottanut sinun mieheesi ystävänä. Kyllähän moni nainen saa mieheltä tällaisessa parisuhdekriisitilanteessa paljon hyödyllisempiä neuvoja kuin naiselta, mies kun ymmärtää sitä miehistä puoltakin. Mutta et siis kestänyt edes sitä, että miehelläsi olisi naispuolinen ystävä?

Oletko ihan sydämessäsi nyt iloinen siitä, että sait aikaan toisen perheen kaatumisen? Olisitko voinut ajatella niin, että annat heille rauhan selvittää omat sotkunsa lisäämättä siihen mitään? Kun kerran miehesi ei ole sinua pettänyt? Olisitteko voineet yhdessä miehesi kanssa jutella naisen kanssa ja sopia pelisäännöistä, että iltaisin ja öisin ei soitella? Minusta tässä olisi voinut toimia monella tavalla fiksummin. Enkä oikein ymmärrä enää sitä, miksi olet niin vahingoniloinen, mitä vahinkoa tästä sinulle koitui? Muuta kuin että huomasit ehkä miehesi arvon?

Vierailija
46/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä nainen mielestäsi teki Ap:n elämälle? Minusta ei kovin kummoisia, jos vähän soitteli hänen miehelleen, mitä siinä nyt muka on? Varsinkin kun mies on ollut vaimolleen rehellinen, kuten ap väittää. Kai nyt terve suhde kestää sen, että joku vähän yrittää? Pitäisi ainakin. Minunkin miehelläni oli työkaveri, joka meni vähän överiksi, mutta teimme sitten niin, että lähdin itse mukaan muutamiin tapahtumiin, jossa sitten näytimme ehkä hiukan liioitellun avoimesti, miten hyvin meillä menee ja miten paljon viihdymme toistemme kanssa, mieheni oli oikea herrasmies ja meillä oli todella ihanaa yhdessä. Ja niin tämä nainen sitten menetti kiinnostuksensa minun mieheeni ja tätä nykyä seurustelee erään toisen työntekijän kanssa. Ja olemme ihan hyvissä väleissä hänen kanssaan, asiasta ei koskaan puhuta ja se on unohdettu. Uskon, että hän on itsekin kiitollinen siitä, että en ole tehnyt asiasta isompaa numeroa. Mutta eihän minulla ole syytä, koska he eivät koskaan pettäneet minua.

Vierailija
47/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään, ilmoitin hänen miehelleen, että hänen tulisi pitää naisestaan parempaa huolta ettei sen tarvitsisi vonkaa miestäni kuuntelemaan murheitaan päivin öin.

Se mitä heidän liitolleen loppu peleissä kävi/käy ei ole mielestäni minun syy, siihen vaikuttaa varmasti ihan heidän oma parisuhteensa!

Ja sinulle joka puhuit omasta epävarmuudestani, totta! En ollenkaan ole varma että me pystyisimme talon rakentamaan ilman eroa, on vain hyvä tiedostaa oma rajallisuutensa ja omassa suhteessa " pimeät paikat" .

ap

Vierailija
48/127 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin ilmoittamatta vastaavan laisen naisen miehelle. Nyt ottaa päähän kun en ilmoittanut. Nainen oli juuri tullut raskaaksikin silloin...No siitä on nyt parisen vuotta ja voisihan sen vieläkin kertoa hmm...

Vierailija
49/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloituksessani otin " kunnian" tämän naisen elämän pilaamisesta, se ei kuitenkaan taida olla ihan minun " ansiotani" . Taisi raukka pialata sen ihan itse.

ap

Vierailija
50/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat jo käsitellä asiaa oikein. Alkuviesteissäsi olit tosi kostonhimoisen tuntuinen ja ihan kuin olisit joku jumala. Nyt suhteellisuuden tajusi palannut ja kuulostat jo ihan ihmiseltä.

Vierailija
51/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aluksi todella iloitsit siitä, että sinä olit " NIIN" pilannut kyseisen ihmisen elämän, eli koit sen omaksi ansioksesi. Nyt kun olet asiaa vähän miettinyt, huomaatkin, että se ei ensinnäkään ollut kovin arvostettava ansio ja sitten, että koko asia ei edes ollut sinun ansiotasi.

No, tämä nyt on tällainen palsta kuin on, mutta toivottavasti itsekin pysähdyt vähän miettimään asioita kokonaisuudessaan. Oletko itse täydellinen, teetkö joskus virheitä, virhearviointeja, esim. tässä kohtaa?, voisiko tällaiset virhearvioinnit antaa toiselle anteeksi ilman, että vahingoittaa tätä ihmistä? Kannattaa varmaan myös miettiä sitä teidän omaa suhdettanne, minkälainen pohja sillä on, ja voisiko tuota epävarmuutta saada vähennetyksi suhteessanne? Mistä se johtuu, käyttäytyykö miehesi usein epäluotettavasti vai onko epävarmuus vain omassa päässäsi?

Lue myös omat kirjoituksesi tästä aiheesta ja mieti, miltä vaikutat ulkopuolisen silmin, minusta et kovin tasapainoiselta.

Vierailija
52/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekkin toiminut tilanteessasi samalla tavalla.

Nimim. Melkein samassa tilanteessa ollut

Vierailija
53/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi lähti merta edemmäs kalaan!!! huh! onpa hänellä käynyt ohraisesti, kun on suhun aikanaan tutustunut.

Vierailija
54/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa sitten kertomaan, miltä tuntuu ja miten toimitte.

Vierailija
55/127 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutulta...

Vierailija
56/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en minä mitään tehnyt, se nainen vaan yritti ja yritti" . Se on hyvin harvoin totta!

Vierailija:

Miten minä tästä kärsin? Voin kertoa että en niin mitenkään! Ja miehelläni ei ollut tähän ämmään suhdetta vaan tämä nainen yritti miestäni. Toki tästä on kotona keskusteltu, että miten mies ei saanut hommaa poikki, mutta minulla ei ole syytä epäillä miestäni mistään pettämisestä.

Vierailija
57/127 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa ja kunnioittaa sua yli kaiken! Onnea!

Vierailija
58/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä sellainen tuomitaan. Minusta se on suorastaan velvollisuus.

Vierailija
59/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän antanut seksiä rahasta tai seksiä muutenkaan? Onko sitä huora jos siis edes ajattelee seksiä? Taitaa sit meitä huoria olla aika paljon...

Vierailija
60/127 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä nainen mielestäsi teki Ap:n elämälle? Minusta ei kovin kummoisia, jos vähän soitteli hänen miehelleen, mitä siinä nyt muka on?

Enne kun joku nainen on ruvennut soittelemaan sinun miehellesi et varmaan tajua... en ole ap mutta,

mua kyllä häiritsisi jos joku muiju jatkuvasti soittelisi mun miehelle ja vonkaisi sitä..

Ja mistä sä tiedät mitä MUUTA se muija teki kun soitteli..