Mä sain pilattua NIIN erään naisen elämän joka yritti miestäni!!
Ja täytyy sanoa, että nautin! Akalle tuli ero omasta miehestään ja ei saanut mun miestä, hah hah haa! Jäi heillä käteen vielä kesken jäänyt okt- talokin.
Ehkä miettii ensi kerralla missä menee flirtin raja!
Kommentit (127)
Jos hän ei ole minun kanssani onnellinen, niin minun on syytä katsoa peiliin ja syyttää itseäni kaikesta siitä, mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä tilanteen ansaitakseni /aiheuttaakseni.
nyt kun se toinen nainen on kerran vapaana.
Ja aika surullista, että olet valmis syyttämään vain ja ainoastaan itseäsi jos sua kohdellaan kaltoin.
Mun TONTILLE ei kukaan akka polje!
Menköön muualle pelehtimään!
-ap
Nimenomaa! Jotkut heittäisivät menemään ap:n tapauksessa miehen. Ap halus pitää ja yrittää. Arvostus voi tosiaan olla nollassa ja ehkä ap siksi puhuu näin hieman tylysti.
Täytyykö teille raukoille selittää joka sanan merkitys lauseessa. Putkiaivot.
Jos kerta halusi rikkoa minun perheeni, niin saakoon itsekin sitä mitä tilasi. En tiedä miten minun ja miehen kävisi. Rakastan häntä todella paljon ja antaisin varmaan kuitenkin uuden mahdollisuuden. Niin kai suurin osa kuitenkin?
Mulla on vähän vastaavanlaisesta asiasta omakohtaista kokemusta ja tiedän kyllä mitä tässä jutussa ajetaan takaa.
Kummalista tässä on se, että ap. tä mollataan. Siis ihanko tosi on jonkun mielestä oikein, että suhteessa elävä ämmä tunkee toiseen parisuhteeseen tyrkyttämään itseään, vieraalle miehelle???
Pitäisikö tuossa tilanteessa vain hyväksyä asia?? Kyllä mäkin kuulkaas innosta hihkuen ilmoittaisin tuollaisen naisen miehelle mikä on meininki.
Kyllä se vielä joskus kolahtaa teillekin, jotka jaksatte väitää " ettei meidän Kalle vieraisiin kajoa" Voi voi, tiedän paljon perheellisiä " kunnon" miehiä, jotka käyneet baari-iltoina vieraassa punkassa pyörähtämässä.
Vierailija:
Mahtaa olla melko tossukka se miehesi jos se miehen pitäminen on pelkästään sun päätöksestä kiinni. Voi olla että hän joku päivä saa tarpeekseen.
Vaan koko viestistä sain sen käsityksen että ap ajattelee vain itse yksinänsä päättävänsä pysyykö mies kotona vai ei. Tuntui aika hurjalta.
Sinänsä sympatiseeraan ap:ta enkä ymmärrä näitä mollaajia ollenkaan.
t. se, jolle 82 osoitti sanansa.
nainen olisi toiminut tässä tilanteessa? Ja muista perustella myös, miksi tämä toiminta olisi fiksumpaa kuin ap:n?
Odotan henkeä pidättäen.
Ja 77, et voi olla tosissasi:(
Juokseehan se mies vieraisiin, jos kotona asiat ei suju. On minun vastuullani _omalta osaltani_ pitää parisuhteestamme huolta. Tottahan minuakin alkaisivat vieraat houkuttaa, jos oma mies ei huomioisi/antaisi tai vaikkapa hakkaisi, juopottelisi, pomottaisi, kyttäisi ja nalkuttaisi. On hänen vastuullaan pitää _omalta osaltaan_ huolta parisuhteestamme!
Ap ei mitä ilmeisimmin ole pitänyt suhteestaan huolta, eikä pidä nytkään. Itseään saa syyttää, että miehelle on ollut tilaa tulla tyrkylle ja itseään saa syyttää, kun näin on tuolla asenteella aivan varmasti jatkossakin.
On typerää kuvitella, että itsellä olisi puoliso, joka ei koskaan voisi pettää. Tilaisuus tekee varkaan ja tilaisuus tekee pettäjän, jos piispatkin lankeavat niin sen pyhempiä eivät ole maallisetkaan miehet.
77
Tuli vaan mieleen, kun meidän kulmilla rouva häippäsi liki valmiista talosta ja talo myynnissä...
Pettäjä on vastuussa siitä että pettää, ei se pettäjän puoliso. On typerää ja naivia kuvitella, että pitkässä parisuhteessa menisi aina hyvin, päinvastoin, ne huonot kaudet kuuluvat asiaan. Jos toinen sellaisen huonon kauden aikana sortuu pettämään niin se ei todellakaan ole sen petetyn oma syy. Tuolla asenteellahan sinä vapautat miehesi vastuusta omista tekemisistään ja otat ne sen sijaan itsellesi.
Vierailija:
Juokseehan se mies vieraisiin, jos kotona asiat ei suju. On minun vastuullani _omalta osaltani_ pitää parisuhteestamme huolta. Tottahan minuakin alkaisivat vieraat houkuttaa, jos oma mies ei huomioisi/antaisi tai vaikkapa hakkaisi, juopottelisi, pomottaisi, kyttäisi ja nalkuttaisi. On hänen vastuullaan pitää _omalta osaltaan_ huolta parisuhteestamme!Ap ei mitä ilmeisimmin ole pitänyt suhteestaan huolta, eikä pidä nytkään. Itseään saa syyttää, että miehelle on ollut tilaa tulla tyrkylle ja itseään saa syyttää, kun näin on tuolla asenteella aivan varmasti jatkossakin.
On typerää kuvitella, että itsellä olisi puoliso, joka ei koskaan voisi pettää. Tilaisuus tekee varkaan ja tilaisuus tekee pettäjän, jos piispatkin lankeavat niin sen pyhempiä eivät ole maallisetkaan miehet.
77
Tälläinen voi tapahtua ihan kenelle meistä tahansa ja varmaan nämä ap:n haukkujat voivat kertoa miten he vastaavassa tilanteessa toimisivat?
Niin kuin joku tossa ylempänä juuri sanoi, JOKAINEN IHMINEN ON VASTUUSSA TEKEMISISTÄÄN. Kyllä se pettäminen on vain ja ainoastaan sen pettäjän vika. Toki puoliso saattaa käytöksellään " ajaa" toista kohti pettämistä, mutta se TEKO on ainoastaan tekijän vika. Ei sitä voi puolustella millään!
Tuskin hyväksyt sitäkään, että mies hakkaisi vaimon, jos tämä jatkuvasti nalkuttaisi? Vai olisiko sekin mielestäsi vaimon vika?
Ihan " kunnollisetkin" aviomiehet voivat hyppiä vieraissa vaikka kotona olisi asiat kuinka hyvin... Siis ihan idioottimaista ruveta syyttään petettyä toisen pettämisestä. Suorastaan sairasta!!!!!!!!!
Ja mistä sinä tiedät millä mallilla asiat olivat ap:n kotona ennen tätä!!
Juokseehan se mies vieraisiin, jos kotona asiat ei suju. On minun vastuullani _omalta osaltani_ pitää parisuhteestamme huolta. Tottahan minuakin alkaisivat vieraat houkuttaa, jos oma mies ei huomioisi/antaisi tai vaikkapa hakkaisi, juopottelisi, pomottaisi, kyttäisi ja nalkuttaisi. On hänen vastuullaan pitää _omalta osaltaan_ huolta parisuhteestamme!
Ap ei mitä ilmeisimmin ole pitänyt suhteestaan huolta, eikä pidä nytkään. Itseään saa syyttää, että miehelle on ollut tilaa tulla tyrkylle ja itseään saa syyttää, kun näin on tuolla asenteella aivan varmasti jatkossakin.
77
[/quote]
Parisuhteesta ei ole vielä kovin syviä kokemuksia ja mielipiteet on aika epärealistisia ja mustavalkoisia.
On todella naiivia kuvitella, että pettäminen olisi aina seurausta jostakin tietystä ongelmasta parisuhteessa tai puolisossa. Näin voi olla joskus, mutta sittenkin, kuten todettu on, pettäjällä on aina vastuu.
Tuo sinun ajattelutapasi on jotenkin surullinen, mutta uskon, että vielä viisastut! Toivon ettet kantapään kautta tosin.
jonain päivänä ap varmaan katuu sitä että ei eronnut aikaisemmin.
Avioero ei ole maaiman loppu. Vaan mahdollisuus alottaa uudestaan ilman riesaa.
Ite tekisin juuri samoin. Se viha sellasia kohtaan, joilla moraali on nii nollassa että kehtaa itse varattuna yrittää varattua miestä, on valtava!!. Täällä nuita moraalittomia akkoja on näköjään pilvin pimein.
Kyllä kannattaa yrittää jatkoa. Pikkuhiljaa, päivä kerrallaan. Haette luottamusta. Kunnioitusta ja arvostusta.
Aivan. Nuin juuri pitää tehdä, ilmoittaa " huoran" miehelle ja kertoa totuus, saa siitä tuntea vahingoniloa.