Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
41/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et varmaan osaa vastata tähän, koska vastaus tulee antaa kuvataiteen taajuudella ja tää menee sulta täysin yli.

Tiedän jo, ettet pysty.

Kuvataiteen taajuudella symbolistit resonoi samoin kuin Mariska.

Vierailija
42/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.

Minusta hän vaikuttaa tylsältä, sanoitukset huonoja ja räppäystapa aiheuttaa 🙈🙈🙈

Meillä on karismaattisia esiintyjiä, mutta hän ei kuulu niihin. Tosin Jariin oli myös tehnyy vaikutuksen että mielipideasia...

Mua ainakin Mariskan laulut koskettaa tosi syvällä tasolla. Ne menevät suoraan sieluun.

Mainitse oma top5, niin kuuntelen ne itsekin. En ole vielä tuollaista tunnetta kokenut Mariskan musiikista mutta voin koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITÄ LINKKIÄ??

Keskustelun perusteella Mariskalla ja Jarilla on ollut joku outo sapiofyysinen performanssi keskellä kauppatoria, joten väärinkäsityksien välttämiseksi LINKKI, kiitos.

Vierailija
44/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän siirappinen haastattelu joka luettuna on pelkästään epäuskottava.

Vierailija
45/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Minusta hän vaikuttaa tylsältä, sanoitukset huonoja ja räppäystapa aiheuttaa 🙈🙈🙈

Meillä on karismaattisia esiintyjiä, mutta hän ei kuulu niihin. Tosin Jariin oli myös tehnyy vaikutuksen että mielipideasia...

Mua ainakin Mariskan laulut koskettaa tosi syvällä tasolla. Ne menevät suoraan sieluun.

Mainitse oma top5, niin kuuntelen ne itsekin. En ole vielä tuollaista tunnetta kokenut Mariskan musiikista mutta voin koittaa.

1)Ismo Alanko

2)Hector

3) Juha Tapio

4)Mariska

5) Marianne Faithfull

Vierailija
46/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi.

Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina."

On hän lahjakas.

Muille tekemänsä biisit ovat aina hittejä.

MM. Vartiaisen "Missä muruseni on" ja Anna Puun hitin "Mestaripiirros".

Vierailija
47/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä omituinen haastattelu, siis miksi se on tehty. En pysty keksimään muuta syytä kuin, että Seiska on kuvannut parin halailemassa platonisesti jossain ja ne kuvat on tulossa julki.

Vierailija
48/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt oikeasti. Käytätte tällaiseen vapaa-aikanne.

Kaikki mikä ei ole laitonta ei myöskään ole korkean moraalin ihmisen toimintaa.

Jos olisitte itse julkisuudessa, tykkäisittekö, että asioitanne riepoteltaisiin ympäriinsä? Että ventovieraat, jotka eivät todellisuudessa tunne teitä lainkaan, spekuloisivat teidän yksityisasioillanne?

Vierailija
49/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SITÄ LINKKIÄ??

Keskustelun perusteella Mariskalla ja Jarilla on ollut joku outo sapiofyysinen performanssi keskellä kauppatoria, joten väärinkäsityksien välttämiseksi LINKKI, kiitos.

Laita kuule Googleen Sarasvuo Mariska haastattelu niin löytyy. Uskon, että sä pystyt siihen, mäkin pystyin.

Vierailija
50/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein en voinut lukea loppuun sakka kun tuli niin paha olo tästä kuviosta.

En usko kyllä hetkeäkään että kavereita tässä vaan ollaan.

Miksi edes antaa tällainen haastattelu? Onko joku käräyttänyt heidät liian läheisistä tunnelmista kenties?

No kohta saadaan uusi haastattelu, nimittäin parisuhde.

Nyt ne voi hengata kaupungilla ja ravintoloissa kun hei se on vaan ystävyyttä.

Vierailija
51/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et varmaan osaa vastata tähän, koska vastaus tulee antaa kuvataiteen taajuudella ja tää menee sulta täysin yli.

Tiedän jo, ettet pysty.

Kuvataiteen taajuudella symbolistit resonoi samoin kuin Mariska.

Kuvataiteen taajuudella käy kova resonointi, mutta mariskaa ei vaan näillä taajuuksilla näy.

Varmaan löytyy sieltä taajuudelta, missä viihteellisemmät artistit resonoi kuten Frederik ja Matti ja Teppo.

Vierailija
52/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se linkki kelpaisi😃

Vierailija
53/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1)Ismo Alanko

2)Hector

3) Juha Tapio

4)Mariska

5) Marianne Faithfull

Hei sulla jäi nyt Mariska tonne!

Vierailija
54/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti siinä vain elämää ohjelmassakin ihastuneen varattuun mieheen.

Vierailija
55/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joskus ollut tosi tiivis ystävyyssuhde erään miehen kanssa. Olin silloin sinkku, mies parisuhteessa. Ja omasta puolestani voin sanoa, etten tuntenut pisaraakaan seksuaalista vetoa tuohon mieheen, mutta muuten meillä synkkasi älyttömän hyvin.

Tunsin miehen vaimon ja lapset. Vaimonsa kanssa mies ei tuntunut juttelevan niistä aiheista mistä me juteltiin (oli siis tosi monia yhteisiä kiinnostuksenkohteita tämän miehen kanssa).

Joskus tunsin, että meidän ystävyys oli vaimosta epämukavaa. Etenkin silloin, kun heidän lapset olivat mun seurasta innoissaan.

Olenko ainoa, joka ei ymmärrä miksi tollasen miehen elämään pitää itsensä tunkea?

Itse en todella menisi ja vielä lapsia tapaamaan. Oletko tunne-elämältäsi jotenkin vajaa ihminen?

Vierailija
57/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Vierailija
58/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kumma juttu. Siis lähtökohtaisestihan on jees, jos kumppanilla on kaikenlaisia ystäviä, olivat ne sitten naisia tai miehiä. Se rikastuttaa. Mutta kyllä siinä vaiheessa jos ystävyyssuhde on näin intohimoinen vaikka ollaan kumpikin taholtaan parisuhteissa, juttu alkaa kuulostaa vähän oudolta.

Ja haastis oli jotenkin ällö. Tuli sellainen myötähäpeä ja ällötys tästä. Ei hyvä veto Jari!

Vierailija
59/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Katotaan sitten kuinka hienoa on, kun sä olet tarinan Virpi. Muista näkökulmista varmaan toimii ja resonoi hyvin.

Vierailija
60/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun perusteella tulee vaikutelma, että Mariska on ikään kuin Jarin "henkinen pikkuveli" tai "hyvä jätkä" joka osaa vaikka mitä mutta koheltaa. Ymmärtävät toisiaan .

En näe tuossa yhtään mitään väärää, kaveruussuhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme