Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä ei ole kavereita, mistä johtuu?

Vierailija
15.07.2022 |

Monet miehet joita olen vuosien aikana tapaillut on yhdistänyt yksi erikoinen asia - he ovat joko täysin kaverittomia tai heillä on korkeintaan 1-2 kaveria.

Mistä johtuu? Miksi miehet ovat epäsosiaalisia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kolme parisuhdetta päättynyt kun kaveri kävi muijan kanssa vähän liian tutuiks (pettäminen). Mieluummin oon ilman kavereita kun koen paskaa. Miehiin ei voi edes kavereina luottaa. T: Mies

Yllättävän yleistä. Ei monilla miehillä ole mitään uskollisuutta kavereita kohtaan. Kaverit voi olla ihan jees, jos löytyy oikeasti hyviä tyyppejä. Valitettavasti ne on melko harvassa, joten parempi olla yksin kuin osa jotain porukkaa siksi, että olisi kavereita. Miesten maailmassa vallitsee dog eat dog mentaliteetti. 

Vierailija
42/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse olen sitten taas havainnut enemmän sitä, että miehillä on niitä kavereita ja kaveriporukoita enemmän ja naisella vähemmän ja nainen sitten menee sinne miehen kaveriporukkaan mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat vain pi*llua ja kaikki aika menee sen metsästämiseen

Vierailija
44/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ap tapailee juroja jämerämiehiä

b) ap:n taso ei riitä kaveriporukan johtohahmoon

Miehet eivät pidä hyvänpäivänkavereita kuten naiset. Enemmistöllä naisistakaan ei ole montaa oikeasti hyvää kaveria.

Vierailija
45/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että me miehet ollaan niin erilaisia keskenämme, ettei löydy sitä samaa virtaa tulla kavereiksi tai sitten ovat itsekeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
46/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se johtuu siitä, että en tarvitse tai kaipaa yhtään kaveria. Tuttuja taas on satoja, joihin törmää kaupungilla milloin missäkin. Heidän kanssaan voi sitten pölistä niitä näitä, kun tapaa sattumalta.

Mulla ei ole kyllä jostain syystä koskaan ollut missään vaiheessa edes yksinäistä oloa. Johtuu varmaan siitä, että asun kaupungin keskustan alueella, jossa riittää aina kuhinaa ympärillä.

Vierailija
47/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kilpailevat keskenään mutta kuitenkin niin ettei kilpailemisesta puhuta. Liittyy lähinnä rahaan, koulutukseen yms ulkoisiin tekijöihin. Kilepilu hyppäsi silmille yo:ksi valmistuttua. Erään kaveri vanhempi oli liian hanakka konsultoimaan koulunkäyntiasioissa pyytämättä, mutta muuttui olemattomaksi kun kirjoituksen tulokset julkistettiin. Kateus paremmista arvosanoista oli tuntuvaa.

Toinen ilmentymä kilpailemisesta on kun parempiosainen kaveeraa huonompiosaisen kanssa ja kun osat vaihtuvat, ex parempiosainen lakkaa pitämästä yhteyttä. Hyvin yleinen toimintamalli.

Miehet ovat naisia enemmän taipuvaisia olemaan yksinäisiä susia ja vähemmän sosiaalisia. Itsellä enää puoli kaveria jäljellä. Hurjimmillaan kavereita ollut 3,5-4. Näistä suurimmalla osalla sama tilanne kuin itsellä, ettei käytänössä jäljellä enää yhtään kaveria. Ero tai korkeat tulot vievät kaverit mennessään.

Vierailija
48/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tuli ekana nuukuus. Sitten korostunut raittius. Hän ei ole hauskaa seuraa, eikä ole kiinnostunut äijäkuvioista.

Vierailija
49/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä ongelma tehdäänkin.

Minulla on todella ylisosiaalinen mies, itse olen aika introvertti ja tyytyväinen siihen.

Jokin aika sitten mieheni kysyi, että miksi haluan niin huonosti tutustua hänen ystäviinsä.. sanoin, etten halua ja koe tarvetta siihen, ystävällinen toki olen kaikille.

Sanoin miehelle, että herra on hyvä ja hommaa sosiaalisemman puolison. No, eipä ole vaihtanut.

Älä vielä menetä toivoa, olet kuitenkin istuttanut miehesi aivoihin ajatuksen itämään.

Vierailija
50/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit kun sitten pariutui ja muutot matkojen taa tai puoliso vahtii sitten menemiset?

Vierailija
51/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit ovat koirien ja naisten juttuja, kuten ovat tunteetkin

Just jossain tuli vastaan lainaus, löyhästi käännettynä: Vuosisadan paras huijaus on, että miehet on brändänneet 'vihan' ei-tunteeksi.

Vierailija
52/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet valitsevat seuransa sen mukaan mitä kenestäkin hyötyy. Voit olla jollekkin ryyppyseuraa, toiselle padelseuraa, kolmannelle hyödyllinen ammattisi takia jne. Sitten kun sinusta ei olekaan aikasempaan, niin kaveri vaihtuu lennosta. Olen luullut monia ystävikseni ja hyviksi kavereiksi mutta joutunut pahasti pettymään kun en olekkaan mekinnyt heille sen enempää. Seurakaverina ja varakaverina olo ei kiinnosta enää joten parempi olla ilman. Mies37v

Vierailija
53/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille jotka kulkee omia teitään..Gamel boots

mies54v

Joo. Ja ne omat tiet on vauva-palsta :D

Vierailija
54/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit ovat koirien ja naisten juttuja, kuten ovat tunteetkin

Just jossain tuli vastaan lainaus, löyhästi käännettynä: Vuosisadan paras huijaus on, että miehet on brändänneet 'vihan' ei-tunteeksi.

Samoin pelon ja itsesäälin. Hirveä pelko päällä, että kaveri veisi naisen, sekö ei ole tunne? :)

Vierailija
55/55 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulla on päinvastainen kokemus. Joka ikisellä miehellä jonka kanssa olen joskus seurustellut tai ollut ihan vaan kavereita, on paljon kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme