Nainen, minkä ikäisenä aloit seurustella?
Minkä ikäinen olit kun ensimmäinen seurustelusuhteesi oli?
Kommentit (81)
Huvipuistohullu kirjoitti:
En oo vielä aloittanut.
12-vuotiaana. Seurusteltiin 3,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
17-v. Silloisiin 70-luvulla syntyneisiin verrattuna kai myöhään. Silloin oli ihan tavanomaista, että 14-15-vuotiailla oli täysi-ikäinen poikaystävä, joka tuli autolla koulusta hakemaan.
Ei todellakaan ollut! Suurin osa ei yläasteella edes seurustellut, ja vain ne muutama koulun kevytkenkäinen tyttö seurusteli aikuisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
12-vuotiaana. Seurusteltiin 3,5 vuotta.
Oho, sehän oli pitkä suhde! Yleensä tuon ikäisillä on vain muutaman kuukauden juttuja.
14-vuotiaana, riparilla saman ikäisen pojan kanssa. Seurusteltiin vähän yli vuosi, mutta erottiin kun muutin eri paikkakunnalle.
Olin 17. Ikävuodet 12-17 meni todella hitaasti, kun toivoin niin kovasti löytäväni poikaystävän. Kavereilla oli niitä, mutta itse aina ihastuin vain yksipuolisesti. Eka suhde ei tietenkään ollut elämäni rakkaus, mutta hyvää harjoitusta. Elämäni rakkaus löytyi nimittäin jo 19-vuotiaana.
ekan kerran 26v ja vieläkin ollaan yhdessä <3
Vajaa kolmekymppisenä koitin lyöttäytyä yhteen "ok" tyypin kanssa, mutta hänestä paljastui alun jälkeen mariseva juoppo mikä imi minusta kaiken positiivisuuden ja elämänilon. Nyt on ainakin perspektiivi siihen kun kuuntelee huonossa suhteessa olevia.
Mitä se 13-vuotiaan seurustelu nyt on verrattuna johonkin 20-vuotiaan tai yli 30-vuotiaan seurusteluun? Onko seurustelu yhdessä kulkemista käsikkäin vai mitä se on?
En ole seurustellut koskaan. Olen 37 v. Olen ollut aina vähän erakko ja outo. Haluaisin suhteen, mutta en tapaa ihmisiä missään enkä halua laittaa netti-ilmoitusta.
28v oltiin kumpikin, kun alettiin seurustelemaan. Olimme kumpikin toistemme eka seurustelukumppani.
Vielä 3 vuotta yhdessä, niin voidaan sanoa, että puolet elämästä.
17-vuotiaana ja mies oli mua 7 vuotta vanhempi. Suhde kesti 8 kk mies olisi vielä halunut jatkaa, minä en. Ei oltu millään tavalla sopivat toisillemme.
15-vuotiana aloin seurustelemaan ekan kerran. Se kesti pari kuukautta. Sitten pari kuukautta myöhemmin löysin elämäni rakkauden ja olin edelleen 15-vuotias. Rakastan häntä vielä nyt 38-vuotiaana.
14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Pussailtiin kyllä, mutta ei harrastettu seksiä (jos pussailua ei lasketa) vaikka reilu vuosi seukattiin. Seuraavan kerran aloin seurustella 18 v saman pojan kanssa ja harrastettiin sitten seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat h u o r i a.
Mutsis on.
Vierailija kirjoitti:
En ole seurustellut koskaan. Miehet ovat liian nirsoja.
N33
Päinvastoin, sinä olet liian nirso, etkä ole kelpuuttanut yhtäkään miestä.
En oo vielä aloittanut.