Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä aloit seurustella?

Vierailija
15.07.2022 |

Minkä ikäinen olit kun ensimmäinen seurustelusuhteesi oli?

Nainen, minkä ikäisenä aloit seurustella?

Vaihtoehdot

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä olisin ollut, 15-16?

Vierailija
2/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta aikuisiällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut koskaan. Miehet ovat liian nirsoja.

N33

Vierailija
4/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, enkä halua. 

N27

Vierailija
5/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran 14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Seukattiin yli vuosi vanhemmilta salassa (tai niitä ei kai kiinnostanut). Toisen kerran aloin seurustella saman pojan kanssa 18-vuotiaana, mutta alle puoli vuotta se kesti. Siinä välissä olin käynyt kyllä muutamilla ensitreffeillä muutamien lukiokaverien kaverin kanssa. 19-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, ikäiseni, jonka kanssa menin naimisiin ja perustimme perheen. Meillä oli kyllä myös asumusero ollessamme 25-vuotiaita ja niihin aikoihin treffailin sitten yhden 24-vuotiaan miehen kanssa, mutta ei alettu seurustella.

Vierailija
6/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana. 

Vierailija
7/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo yli 20 v.

Yhä saman miehen kanssa, kohta 17 v. yhdessä.

Vierailija
8/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut ollenkaan ennen kuin löysin miehen, jonka kanssa toivottavasti päädyn naimisiin. Olin 29 v kun tavattiin. Nyt oltu yhdessä 1,5 vuotta. 

Syy miksi en seurustellut: Olin aika nirso. Voin laskea yhden käden sormilla ne henkilöt kenen kanssa olisin suostunut seurustelemaan ja nyt lasketaan myös julkkikset. 

Mieheni ei ole mikään ultra-giga-chad mutta hyvä ahkera mies perinteisillä perhe-arvoilla. Persoonat sopii meillä hyvin yhteen. 

Vierailija
9/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustellut ollenkaan ennen kuin löysin miehen, jonka kanssa toivottavasti päädyn naimisiin. Olin 29 v kun tavattiin. Nyt oltu yhdessä 1,5 vuotta. 

Syy miksi en seurustellut: Olin aika nirso. Voin laskea yhden käden sormilla ne henkilöt kenen kanssa olisin suostunut seurustelemaan ja nyt lasketaan myös julkkikset. 

Mieheni ei ole mikään ultra-giga-chad mutta hyvä ahkera mies perinteisillä perhe-arvoilla. Persoonat sopii meillä hyvin yhteen. 

Aika moni muukaan ei olisi suostunut seurustelemaan muiden kuin niiden kanssa, joiden kanssa on suostunut seurustelemaan. 

Vierailija
10/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v.

Vierailija
11/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana, nyt olen yli kolmekymppinen ja vielä onnellisesti yhdessä saman miehen kanssa.

Vierailija
12/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v enkä ole ikinä seurustellut.

Vierailija
13/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä seurustellut, mut musta olis kiva löytää joku kenen kanssa olla

N20

Vierailija
14/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele, enkä halua. 

N27

En minäkään, mutta kunpa se olisikin vaan siitä kiinni, etten itse tahtoisi.

N25

Vierailija
15/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana riparilla saman ikäisen pojan kanssa. Ei se montaa kuukautta kestänyt, mutta oli ihanaa <3

Vierailija
16/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ensimmäisen kerran 41-vuotiaana. Mua ei kertakaikkiaan kiinnostanut miehet tai mitkään kotileikit sitä ennen.

N52

Vierailija
17/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana, mutta 4 vuotta vanhempi mies oli väkivaltainen ja petti. Nuorena voi olla tosi typerä eikä tajua arvostaa itseään. Onneksi pääsin hänestä eroon.

Vierailija
18/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-v. Silloisiin 70-luvulla syntyneisiin verrattuna kai myöhään. Silloin oli ihan tavanomaista, että 14-15-vuotiailla oli täysi-ikäinen poikaystävä, joka tuli autolla koulusta hakemaan.

Vierailija
19/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni muukaan ei olisi suostunut seurustelemaan muiden kuin niiden kanssa, joiden kanssa on suostunut seurustelemaan. 

Suurin osa ihmisistä ihastuu huomattavasti, huomattavasti useammin kuin minä. 

Vierailija
20/81 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ihastuu huomattavasti, huomattavasti useammin kuin minä. 

Ihmiset ihastuu käsittääkseni aika harvoin tosissaan, moni sellaista kerran vuosikymmenessä tahtia korkeintaan. Sullakin silti useampi sopiva mies tullut vastaan joiden kanssa olisit voinut seurustella omasta halustasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi