Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti: "Moni on unohtanut kokonaan kivekset"

Vierailija
15.07.2022 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä muutenkin typeriä esim.mies näistä kiihottuu tai näin nainen saa suuren Orgasmin.Typerät aiheet .Tuskin monikaan ei tiedä miten saada orgasmin  nykyään.

Vierailija
22/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisilla on sängyssä harhaluulo että kivesten hyväily olisi kiihottavaa miehelle. Muistan alkuun ihmettelinkin että mitä tuo kiveksiäni hyväilee vaikka heppi siinä ihan yläpuolella. Ei ainakaan minulla minkäänlaista seksuaalista nautintoa kivesten hyväilystä.

No tuokin riippuu, miten niitä hyväilee. Itsestä ainakin tuntuu todella hyvälle sellainen kevyt sormilla sively aina, ja todella kiihottuneessa tilassa kivespussien puristelu ja läpsiminen (ei kovakouraisesti) voi olla uskomattoman nautinnollinen kokemus, varsinkin jos täytettä ja painetta kerennyt sinne kertymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisilla on sängyssä harhaluulo että kivesten hyväily olisi kiihottavaa miehelle. Muistan alkuun ihmettelinkin että mitä tuo kiveksiäni hyväilee vaikka heppi siinä ihan yläpuolella. Ei ainakaan minulla minkäänlaista seksuaalista nautintoa kivesten hyväilystä.

Kai ne sitä luulee kun niille on sitä jankutettu.

Vierailija
24/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääneet taka-alalle seksissä? Miten niin? Kyllä minä imen ja nuolen mieheni pussit, kun otan suihin.

No kivat sulle. Älä kuitenkaan oleta, että kaikki niin tekevät. 

En oletakaan. Tämä vain vahvistaa käsitykseni, että nykynuoret eivät harrasta seksiä kovinkaan paljon, jos näinkin luonnollinen asia aiheuttaa tuollaisen reaktion.

Hei boomeri! Ei seksiin tarvita kulkusten imeskelyä. Se patukka siinä olennaisempi asia on. 

Vierailija
25/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt miehiä, jotka hyväilee ja imee rintoja. En tykkää. Saatan jopa suuttua.

T Aikuinen nainen

Vierailija
26/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä muutenkin typeriä esim.mies näistä kiihottuu tai näin nainen saa suuren Orgasmin.Typerät aiheet .Tuskin monikaan ei tiedä miten saada orgasmin  nykyään.

Suosittelen hiemaan perehtymään aiheeseen niin huomaat, että orgasmiongelmat ovat hyvinkin yleisiä. 

Vierailija
27/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin miehet luulevat että naiset saavat jotain nautintoa anaalista, vaikka tosiasiassahan miesten oma g-piste on peräröörissä. Naiselle se ei todellakaan tunnu miellyttävältä, edes ajatuksen tasolla.

Vierailija
28/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin miehet luulevat että naiset saavat jotain nautintoa anaalista, vaikka tosiasiassahan miesten oma g-piste on peräröörissä. Naiselle se ei todellakaan tunnu miellyttävältä, edes ajatuksen tasolla.

Äläpä yleistä omia kokemuksiasi kaikkia koskeviksi. Kyllä meitäkin löytyy, jotka naisena nauttivat peppuhommista. Ylipäätään tuollainen "kaikki olettaa" on naurettavaa, koska aikuisilla on kyky tuottaa puhetta ja kertoa, mistä pitää ja mistä ei. Jos sitä ei vielä tiedä, sitten kokeilun kautta katsomaan yhdessä, miten on. 

Vierailija
29/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti lapsihyvä. Metsään meni tuokin väite, että naiselle se ei tuntuisi hyvältä. Sinun kohdallasi voi niin olla, mutta sinä et ole sama asia kuin kaikki naiset. 

Vierailija
30/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten läpsiminen yms. on yleistä tuolla BDSM-puolella. 

Kaverilta kuulin.

Vierailija
31/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansanviisaus sanoo, että kolme on maailmassa turhaa: Nunnan nännit, paavin pallit ja esimiehen kiitos ilman palkankorotusta. Tavallisesti luotettavalta taholta olen saanut kuitenkin tietää, että ennen uuden paavin nimitystä kardinaaleista vanhimman tehtävänä on käsikopelolla varmistaa, että valittavalla on todellakin pallit tallella. Tämä on tietysti jo vanhaa tietoa, kun nykyään paavia valitsemassa voi tasa-arvon nimissä olla jopa naisiakin.

Vierailija
32/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt miehiä, jotka hyväilee ja imee rintoja. En tykkää. Saatan jopa suuttua.

T Aikuinen nainen

Samaa olin kommentoimassa. Rintojen näprääminen on pelkästään ällöttävää. Ei niissä ole mitään mielihyväsignaaleja aiheuttavia kohtia. Päin vastoin.

Vierailija
33/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille: Kun käytte bazkalla, osuuko roiskeet kiveksiin? Vai pidättekö kellit kädessä etupuolella sen aikaa kun väännätte varpusparven pyttyyn?

Vierailija
34/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T Aikuinen nainen

Samaa olin kommentoimassa. Rintojen näprääminen on pelkästään ällöttävää. Ei niissä ole mitään mielihyväsignaaleja aiheuttavia kohtia. Päin vastoin.

Komppaan teitä. Täysin hyödytöntä puuhastelua.

Vierailija
35/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miehille: Kun käytte bazkalla, osuuko roiskeet kiveksiin? Vai pidättekö kellit kädessä etupuolella sen aikaa kun väännätte varpusparven pyttyyn?

Ja sitten tyrkytätte näitä kakka- ja kuspisroiskeisia kiveksiänne naisten nuoltaviksi? Just joo.

Vierailija
36/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain miehen nautinto ei siittä naisten pidä välittää samalla tavalla kun miehiltä vaaditaan välittämistä naisten nautinnosta

Vierailija
37/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehtien otsikot nykyisin tuota sarjaa. Luulevatkohan oikeasti, että suurta yleisöä kiinnostaa.

Ilmeisen paljon näyttää mm. sinua kiinnostavan, kun tulit kommentoimaan aihetta. 

Kommentoin aihetta, mutta ei tullut kyllä mieleenkään klikata artikkelia auki. Luulen kyllä, että ihmiset osaavat masturboida ihan ilman lehtiartikkeleitakin. Jotenkin tuntuu, että "journalusmi" pyörii nykyisin turhan paljon oman napanöyhdän ympärillä.

Vierailija
38/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääneet taka-alalle seksissä? Miten niin? Kyllä minä imen ja nuolen mieheni pussit, kun otan suihin.

No kivat sulle. Älä kuitenkaan oleta, että kaikki niin tekevät. 

En oletakaan. Tämä vain vahvistaa käsitykseni, että nykynuoret eivät harrasta seksiä kovinkaan paljon, jos näinkin luonnollinen asia aiheuttaa tuollaisen reaktion.

Hei boomeri! Ei seksiin tarvita kulkusten imeskelyä. Se patukka siinä olennaisempi asia on. 

Enemmän boomerit seksistä tietää ja on sitä harrastaneet kuin nuori sukupolvi, joka ehtii vain somettaa eikä seksiä enää harrasteta.

Vierailija
39/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on.

Vierailija
40/43 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likkahallitus varsinkin.