Iltalehti: "Moni on unohtanut kokonaan kivekset"
Minullakin unohtui kaupan kassalle.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/f7d32881-b4db-4b87-89…
Kommentit (43)
Kantsii kysellä löytötavaratoimistosta.
OO
Voiko ällömpää tunnetta olla kun joku puristelee kulkusia. Vaikka se puristelija olisi Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ällömpää tunnetta olla kun joku puristelee kulkusia. Vaikka se puristelija olisi Sanna Marin.
Sebastian Tynkkynen puristelee mielellään niin että tykkäät.
Onpa hyvä, että muistuttivat. Olin tosiaan ihan kokonaan unohtanut ne. Piti ihan tarkistaa, että ovatko vielä matkassa mukana.
M42
Ei minulla ole sellaisia ollutkaan, joten ei ihme jos ovat unohtuneet. Kai
Iltalehtien otsikot nykyisin tuota sarjaa. Luulevatkohan oikeasti, että suurta yleisöä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tuohon kuuluu: Etenkin, jos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkynen puristelee mielellään niin että tykkäät.
Sebastian miehenä varmasti ymmärtää, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehtien otsikot nykyisin tuota sarjaa. Luulevatkohan oikeasti, että suurta yleisöä kiinnostaa.
Ilmeisen paljon näyttää mm. sinua kiinnostavan, kun tulit kommentoimaan aihetta.
Vierailija kirjoitti:
No minulta on kivekset leikattu pois. Mitäs siihen sanot.
Mulla ei ole koskaan kiveksiä ollutkaan :(
Monella naisilla on sängyssä harhaluulo että kivesten hyväily olisi kiihottavaa miehelle. Muistan alkuun ihmettelinkin että mitä tuo kiveksiäni hyväilee vaikka heppi siinä ihan yläpuolella. Ei ainakaan minulla minkäänlaista seksuaalista nautintoa kivesten hyväilystä.
Vierailija kirjoitti:
Monella naisilla on sängyssä harhaluulo että kivesten hyväily olisi kiihottavaa miehelle. Muistan alkuun ihmettelinkin että mitä tuo kiveksiäni hyväilee vaikka heppi siinä ihan yläpuolella. Ei ainakaan minulla minkäänlaista seksuaalista nautintoa kivesten hyväilystä.
Mitä nainen sanoi, kun kerroit hänelle ääneen ajatuksesi? Vai oletko niin tauno, että oletit naiset kertomatta tietävän, mistä pidät ja mistä et?
Jääneet taka-alalle seksissä? Miten niin? Kyllä minä imen ja nuolen mieheni pussit, kun otan suihin.
Joo. Suihkussa katsoin, että mitkäs hitot nuo on jotka roikkuu haarovälissä? Olin ihan kokonaan unohtanut ne.
M
Vierailija kirjoitti:
Jääneet taka-alalle seksissä? Miten niin? Kyllä minä imen ja nuolen mieheni pussit, kun otan suihin.
No kivat sulle. Älä kuitenkaan oleta, että kaikki niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen sanoi, kun kerroit hänelle ääneen ajatuksesi? Vai oletko niin tauno, että oletit naiset kertomatta tietävän, mistä pidät ja mistä et?
Ai tämä ei ole sellainen tilanne, jossa on ajateltava naisen haluja? Saahan niillä leikkiä ja kokeilla mutta ei mitään Kimbleä pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä ei ole sellainen tilanne, jossa on ajateltava naisen haluja? Saahan niillä leikkiä ja kokeilla mutta ei mitään Kimbleä pelata.
Sori, unohdin, että mies ei pysty saman aikaisesti puhumaan ja ajattelemaan. My bad!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kivat sulle. Älä kuitenkaan oleta, että kaikki niin tekevät.
En oletakaan. Tämä vain vahvistaa käsitykseni, että nykynuoret eivät harrasta seksiä kovinkaan paljon, jos näinkin luonnollinen asia aiheuttaa tuollaisen reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua siis kiihottaa se, että saat olla naiselle tahdoton lelu, jonka ainut tarkoitus on miellyttää naista. No mikäpä siinä sitten.
No minulta on kivekset leikattu pois. Mitäs siihen sanot.