Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
15.07.2022 |

Auttakaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa!

Aviomiehen kanssa molemmat "uraputkessa" ja lapsi teini. Oikeasti, tässä iässä on kuten mainoksessa lauletaan: Kaikkea on :)

60 v. ja teini-ikäinen lapsi, voi iiik. Uraputkikin todella loppusuoralla.

Vierailija
62/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatuhuivi, silkkiä, kashmiria esim.

Lahja, joka maksaa liikaa jos itse ostais.

Ilahtuu varmasti.

Aika monella tämän ikäisellä noita on ja paljon.

Mulla on useita kymmeniä erilaisia silkki-, kashmir- ja villahuiveja. Niitä on kertynyt vuosien saatossa ja kun ovat hyvälaatuisia, niin nehän kestää ja kestää. Olen paljon huiveja antanut poiskin, kun niitä kertyy liikaa.

Mä tosin siltikin tykkäisin, koska tykkään käyttää ja vaihdella. Heti, kun ilmat kylmenee, käytän huivia. Kesällä harvoin, mutta joskus silloinkin.

Mä olen 57, eikä mulla ole vielä yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voisi antaa lahjaksi ainakin ravintolaillallisen. Siis sellaisen, että mennään johonkin kunnon ravintolaan, ja syödään alkupalat, pääruoka ja jälkiruoka, ja juodaan viinilasilliset ruoan kanssa. En ole koskaan ollut sellaisessa ravintolassa, missä syödään pitkän kaavan mukaan jokin kunnon illallinen. 

Vierailija
64/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa!

Aviomiehen kanssa molemmat "uraputkessa" ja lapsi teini. Oikeasti, tässä iässä on kuten mainoksessa lauletaan: Kaikkea on :)

60 v. ja teini-ikäinen lapsi, voi iiik. Uraputkikin todella loppusuoralla.

Niin, onko jotekin sinulta pois?

Vierailija
65/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikuvani on Sikke Sumari, täytti jo 71 vuotta, pyörittää kahta ravintolaa ja suunnittelee uutta.

Vierailija
66/72 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotiaana ihmisellä on kai jo selkeä käsitys siitä, mikä on oma juttu elämässä. Noi dremelit, kaukoputket, suplaudat kertoo siitä. Kannattaa kysyä. Lahjakortit, silkkihuivit, kukkakimput on vähän tylsiä, paitsi tietenkin henkilölle, joille se on se oma juttu. Vähävaraiselle lahjakortti voi olla tosi tarpeellinen, mutta hänelläkin voi olla joku haave, jota ei pysty itse toteuttamaan.

Itse kerron jo hyvissä ajoin, mitä haluan ja mitä en halua. Jos on kalliimpaa, niin sanon, että ostakaa kimppaan. Mieluummin yksi toivomani perenna niin kuin monta kuihtuvaa kukkakimppua.

Vierailija
67/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tädilleni elämyslahjan johon kuuluu mm. spa-käynti... tykkäsi kovasti. Sain ideani kun selasin netistä eri vaihtoehtoja ja törmäsin tähän artikkeliin, siellä oli hyviä vinkkejä: https://naisten.fi/lahja-60-vuotiaalle-naiselle/

Vierailija
68/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkku olisi hyvä

Vierailija
69/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu.fi lahjakortti olisi hyvä, jos itselleni miettisin. Tietenkin ihmisen mukaan. Joe ei ikinä käy missään tilaisuudessa, niin silloin tietenkin ei. Lahjakorteissa on aina se, että täytyy tuntea päivänsankari hyvin, ettei mene hukkaan. Kukat ja esim.ravintolailta voisi olla hyvä.

Vierailija
70/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gag ball ja buttplugi.

Vierailija
71/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penistä.

Vierailija
72/72 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Kukaan ei tarvitse krääsää. Vie vaikka syömään. Tai kasvohoitoon. Hierojalle tms.

Aivan oikein lopettakaa se krääsän ostaminen oli nainen tai mies täyttämässä jo 40-50-60-70-80vv. Hänellä on jo kaikki.Jos ei rahaa sijoitaa lounas,hieroja .Viekää marketista ostettu kukka kimppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän