Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (72)
Ikimuistoinen ilta ja yö selvästi nuoremman miehen kanssa.😃
Vierailija kirjoitti:
Täytän ensi vuonna 60. Aion viedä puolisoni, aikuisen lapseni ja hänen puolisonsa pitkäksi viikonlopuksi ulkomaille. Heiltä toivon, että tarjoavat siellä syntymäpäiväaterian pitkän kaavan mukaan. Muiden en odota muistavan minua millään tavalla (eikä syntymäpäivääni muut kuin sisarukseni tiedäkään).
Jos minulle tehtäisiin kysymättä noin niin kyllä suuttuisin.
KOSKAAN en haluaisi lähteä mihinkään "ulkomaille"!
Hautapaikka tai puoliksi kaiverrettu hautakivi.
Sorry, olen mustan huumorin ystävä ja vanha jo itsekin :D
Riippuu millainen tämä kuusikymppinen on henkilönä.
Onko " mummomainen" vai nuorekas kuten oma äitini.
Äitini on mallin mitoissa oleva 60v nainen, jota kukaan ei pidä päivääkään yli nelikymppisenä.
En voisi kuvitellakaan antavani hänelle lahjaksi mitään ns."mummomaista"
Täällä joku kertoi festarilipusta.
Oli tarkoitus sellainen hankkia äidilleni, niin myöhästyin, kun tämä nainen otti ja " lensi" jenkkeihin.
Tarjosi itselleen lahjaksi reissun Nykiin.
Hullu, vauhdikas ja ihana nainen hän on🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän ensi vuonna 60. Aion viedä puolisoni, aikuisen lapseni ja hänen puolisonsa pitkäksi viikonlopuksi ulkomaille. Heiltä toivon, että tarjoavat siellä syntymäpäiväaterian pitkän kaavan mukaan. Muiden en odota muistavan minua millään tavalla (eikä syntymäpäivääni muut kuin sisarukseni tiedäkään).
Jos minulle tehtäisiin kysymättä noin niin kyllä suuttuisin.
KOSKAAN en haluaisi lähteä mihinkään "ulkomaille"!
Ei ketään kysymättä ulkomaille olla viemässä, pitäähån heidän ottaa töistäkin vapaata. Tiefän jo nyt, että haluavat lähteä. Kuten halusivat silloin kun täytin 50 ja vein ulkomaille.
Minä haluaisin hyvän järjestelmäkameran.
Täytän kolmen vuoden päästä 70 ja hyvä kamera on suuri toiveeni.
Tykkään valokuvata ja parempi kamera olisi todella hieno asia!
Kuljen paljon luonnossa ja kuvaan kohteita siellä, kukkia, maisemia, perhosia, ötököitä. Ihan kaikkea luontoon liittyvää.
Matkat haluan järjestää itse, sillä en käy valmismatkoilla ja kukaan muu ei osaa suunnitella kohteita ja yöpymisiä yms. minun kiinnostukseni mukaan. Isompi lahjakortti kirjakauppaan olisi myös heino juttu.
Kamera kuitenkin on ehdottomasti ykkönen.
Tällainen toive vanhalla tutisevalla seniilillä hampaattomalla eukolla haudan partaalta! Niinhän minun ikäisiäni kutsutaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Laatuhuivi, silkkiä, kashmiria esim.
Lahja, joka maksaa liikaa jos itse ostais.
Ilahtuu varmasti.
Aika monella tämän ikäisellä noita on ja paljon.
Mulla on useita kymmeniä erilaisia silkki-, kashmir- ja villahuiveja. Niitä on kertynyt vuosien saatossa ja kun ovat hyvälaatuisia, niin nehän kestää ja kestää. Olen paljon huiveja antanut poiskin, kun niitä kertyy liikaa.
Mä tosin siltikin tykkäisin, koska tykkään käyttää ja vaihdella. Heti, kun ilmat kylmenee, käytän huivia. Kesällä harvoin, mutta joskus silloinkin.
Haluaisin yhden tietyn design-valaisimen yhteislahjana sukulaisilta ja ystäviltä. Muuta en halua. Olisi myös kiva lahja sen takia, ettei kukaan joutuisi maksamaan liikaa lahjasta.
Kysy mistä ilahtuu, itselleni olisi tärkeintä, koska en ole kuten muut.
Ostan kevyen kesäkylpytakin mökille. mieleisen ,kun on vaan liian kuuma fleesekylpytakki
Aivan ohutta puuvillaa,sopiva pituus. 60v.nainen.
Riippuu millainen tämä kuusikymppinen on henkilönä.
Onko " mummomainen" vai nuorekas kuten oma äitini.
Äitini on mallin mitoissa oleva 60v nainen, jota kukaan ei pidä päivääkään yli nelikymppisenä.
En voisi kuvitellakaan antavani hänelle lahjaksi mitään ns."mummomaista"
Täällä joku kertoi festarilipusta.
Oli tarkoitus sellainen hankkia äidilleni, niin myöhästyin, kun tämä nainen otti ja " lensi" jenkkeihin.
Tarjosi itselleen lahjaksi reissun Nykiin.
Hullu, vauhdikas ja ihana nainen hän on🥰
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoinen ilta ja yö selvästi nuoremman miehen kanssa.😃
Kukaan nuori mies tai mies ylipäätään ei koske noin vanhaan kurppaan pikkurahalla. Paras varautua pulittamaan useampi tuhat euroa.
Minä toivon aina lahjaksi lahjakorttia Ursan verkkokauppaan. 60-vuotislahjaksi sain kaukoputken. Ei tosiaan ikä ja sukupuoli määrittele sitä, mikä on hyvä lahja vaan kiinnostuksen kohteet. Kukkakimppu käy aina. Tai ainakin itse tykkään.
Sanovat että viidenkympin villitys on paha.
Kokenuksesta voin sanoa että kyllä pahempi on kuudenkympin kullitus.
Vierailija kirjoitti:
Täytin vuosi sitten 60. Sain mieheltäni ja 12 vuotiaalta pojaltani lahjaksi sup laudan. Voi että oli hyvä lahja. Toinen kesä kun suppailen.
Minä ostin itse itselleni SUP-laudan viime kesänä 60- vuotislahjaksi 😀
Ap ei kertonut hintahaarukkaa eikä kertonut lahjan saajastakaan juuri mitään, joten melko mahdotonta vinkkailla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Älykello.
Polar Ignite esim.
Ap ikään juuttumisen sijaan kannattais varmaan kysyä henkilöltä itseltään???
Tavaraa tuskin kaipaa lisää.
Ottaa aivoon nää postailijat joiden järki ei riitä siihen että kysyisivät lahjansaajalta mistä hän itse pitäisi.
Ihan sama minkä ikäinen lahjottava hlö on KYSYKÄÄ AINA HÄNELTÄ SUORAAN NETISSÄ ULVOMISEN SIJAAN jos hän osaa itse jo puhua.