Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (72)
Anna aikaa, läsnä oloa.Niin että kerrankin älypuhelimesi on kiinni sen ajan kun hänet kohtaat!
Jos aletaan siitä mitä ei kannata ainakaan antaa niin joku vaan vähän käytetty tai halpa tavara.ennen tasavuodet oli arvokas juhla ja lahjat sen mukaisia,60v muistaa sen kyllä.
Laatuhuivi, silkkiä, kashmiria esim.
Lahja, joka maksaa liikaa jos itse ostais.
Ilahtuu varmasti.
Vie ulos syömään, hänelle mieleiseen paikkaan.
Voi kiitos! Mistä tiesit, että täytän kuusikymmentä vuotta lähiviikkoina? Jokin hemmotteluhoito olisi kiva.
Ostin 60v lahjaksi ystävälleni tee-tastingin, jossa käytiin yhdessä.
Olen 59 vuotta, pian 60. Minä tykkäisin saada lahjaksi oman työkalupakin, jossa on vasara, ruuvimeisseli ja sellaisia perustyökaluja, mitä kotona tarvitsee. Olen nähnyt että niitä on kukkakuviollisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautapaikka on hyvä lahja. Tietää sitten, että sekin on jo hoidossa.
tietääkö tuon ikäinen enää mitään kun on noita muistisairauksia
Vauhti kiihtyy...
Matti&teppo 70+🤩💎
Minä haluaisin saada maalaustelineen ja öljyvärit ja siveltimiä.
Vierailija kirjoitti:
Laatuhuivi, silkkiä, kashmiria esim.
Lahja, joka maksaa liikaa jos itse ostais.
Ilahtuu varmasti.
Riippuu varmasti ihmisestä. Mulla on enemmän silkkihuiveja mitä ehdin loppuelämässäni käyttää. Aasiassa tullut aikoinaan reissailtua ja samalla vierailtua muutamassakin silkkikutomossa.
Minulle ei ainakaan mitään lahjakortteja tai hemmotteluhoitoja outoihin paikkoihin. Käyn vakiokampaajalla ja kosmetologilla.
Mutta laadukkaat puutarhavälineet olisi tervetulleita ja joku kiva taimi.
Aikaa!
Aviomiehen kanssa molemmat "uraputkessa" ja lapsi teini. Oikeasti, tässä iässä on kuten mainoksessa lauletaan: Kaikkea on :)
Lahjakortti Stockmannin tapaiseen liikkeeseen olisi mieluinen. Sen voisi käyttää ruokaostoksiin, jos ei tarvitsisi mitään tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautapaikka on hyvä lahja. Tietää sitten, että sekin on jo hoidossa.
tietääkö tuon ikäinen enää mitään kun on noita muistisairauksia
Miten kestät oman vanhenemisesi? Pilkkaatko myös iäkkäitä omaisiasi? :o Muistathan, että voit vaikka huomenaamulla maata koomassa teholla?
Kukkakimppu ja yhteinen ruokailu jossain mieleisessään paikassa.
Ison pullon kalleinta shamppanjaa mulle sit kun täytän 60v.
Ei ehkä hirveän hyvä idea, mutta itse haluaisin lahjakortin, joka käy useisiin liikkeisiin.
- n65v -
Lahjoittaa hänen puolestaan rahaa Ukrainaan. Vaikea tuota on käsittää vittuiluna.