Miksi mies haluaa sormittaa.
Mitä iloa te miehet saatte siitä vai teettekö sen vain naisen takia.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sormilla tuntee kaikista parhaiten pillun kiiman asteen. Syökö jo sormia, vai onko vasta laajenemis ja hamuamisvaiheessa. Tuntee orgasmin lähtemisen liikkeelle kun puristus lisääntyy pillussa.
Sormettamalla saa naiselle parhaiten orgasmeja kun nuolee klitorista samalla.
Noista molemmista syistä rakastan pillun sormettamista ja nuolemista. Sitä paitsi kiimaista naista on nautittavinta naida. Siksi.
Tämä mies on sormettanut onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Sormilla tuntee kaikista parhaiten pillun kiiman asteen. Syökö jo sormia, vai onko vasta laajenemis ja hamuamisvaiheessa. Tuntee orgasmin lähtemisen liikkeelle kun puristus lisääntyy pillussa.
Sormettamalla saa naiselle parhaiten orgasmeja kun nuolee klitorista samalla.
Noista molemmista syistä rakastan pillun sormettamista ja nuolemista. Sitä paitsi kiimaista naista on nautittavinta naida. Siksi.
Jatkan tuota vielä, kun tuli mieleen. Joskus tehnyt vaimon pillun epätoivoiseksi, sormettamalla vain yhdellä sormella. Toisinaan erittäin tehokasta ja toimivaa. Epävoivoista siitä tuulee siinä vaiheessa kun nälkäinen pillu yrittää ottaa otetta sormesta ja yrittää puristaa sormea ennen orgasmia ja orgasmin aikana. Vaikka vaimon pillu puristaa kahta sormeani todella kovaa, niin yhtä ei pysty puristamaan, ei mene lihakset niin kasaan. Tällaisen orgamin jälkeen pillu jäänyt edelleen pieneksi odottamaan, jolloin kalun mahtuminen pilluun ollut jo hankalaa. Olen siksi yleensä lisännyt toisen sormen sormetuksen lopussa ja antanut pillulle mitä puristaa. Ei ole niin epätoivoista yritystä. Laittaisin kolmannenkin jos mahtuisi. ;))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuussyistä pääasiassa. Mukavampaa molemmin puolin kun molemmat saavat sessiossa ainakin kerran.
Sama asia kuin suuseksin kanssa.
Kuulostaa tylsältä ja kuivalta. Kohteliasta ja asiallista seksiä. Ei himoa ja kiimaa. :D
No ei kai sitä nyt enää monen kymmenen vuoden jälkeen ole kuin rippeet. Jotain kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on mukavaa katsella rouvan kiihottuneena auennutta pillua, antaa sille suuta ja sormea ja tuntea miten se alkaa sykkiä orgasmia. Pannessa sitä ei samalla tavalla tunne, ja vaikka hän mieluummin ja paljon helpommin orgasminsa panemalla ottaa, niin kyllä minun on yksi saatava antaa sorminkin ennen yhdyntää.
Tämä. On mahtavaa hoitaa nainen sormin, suun avulla tai leluin orgasmiin. Joskus omassa vaimossani harmittaa, että hän usein vaatimalla vaatii kalua sisäänsä vaikka minä vielä haluaisin jatkaa leikittelyä. Pitäisi varmaan sitoa joskus, ettei puutu asiaan?
Minulle ainakin nautinnon antaminen toiselle on suuri osa seksiä. Minua kiihottaa suuresti kun puolison pillu turpoaa ja kostuu sormettaessa, samoin se kun hän sitten laukeaa. Joskus riittää klitoriksen sormeilu, joskus hän taas haluaa sisäänsä sormia, tosinaan sovittelen koko kättäni märkään aukkoon. Silloin tällöin myös puolison pyllyreikä saa samaa käsittelyä.
Jos kaiken seksissä pitäisi olla sellaista, joka suoraan kiihottaa omia vehkeitä, olisi sitten sama hoitaa asiat täysi itse tai lelujen kanssa. Minulle seksi on parisuhdetta lujittava asia ja on tärkeää että se on nautinnollista kummallekin. Itsekkyyden voi jättää omaan kivaan.
Mulla loppuu erektio kun mälli lähtee, sen takia jatkan kahdella sormella ja klitoriksen nuolennalla, koska nainen haluaa orgasmeja. Joskus on näin jatkettu kolmekin varttia ja rouvalta on lopulta tullut female ejaculation. Silloin tuntee tehneensä jotakin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuu erektio kun mälli lähtee, sen takia jatkan kahdella sormella ja klitoriksen nuolennalla, koska nainen haluaa orgasmeja. Joskus on näin jatkettu kolmekin varttia ja rouvalta on lopulta tullut female ejaculation. Silloin tuntee tehneensä jotakin oikein.
Sittenkö heräsit kun posti toi nipun Lidlin mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olit se oman arvion mukaan työelämässä oleva, joka kuluttaa aikaansa perkaamalla seksipalstaa läpi ja bongaamalla runkkareita ja muita joilla on itseä vilkkaampi seksielämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olet mies niin voisin suositella sulle tuota seksiaktin jatkamista kahden sormen taktiikalla kun se erektio ei vaan pysy kovin kauan yli 50 vuotiaalla. Naisystäväni on nelikymppinen ja haluaa pitempiaikaista hoitoa. Lidelin mainokset on ihan jees.
Tutkimustyötä.
Upeaa seurata naaraan kiimaa aitiopaikalta. Sormetuksen voi toteuttaa lukemattomilla tavoilla: tutkiskellen, hellästi hyväillen, ottaen, käskien, alistuen itse... Kuningatar itse vain on ja voihkii, ehkä joskus aluksi hieman häpeillen. Silloin on valtavan kuumaa ja myös tutkijan ammattiylpeyttä hivelevää, jos tutkimus päätyy hetkeen, jossa naaras lopulta huutaa kiimasta koko alapää levitettynä miehen käsissä vaatien saada lisää ja lisää.
Tuo on hetki, jolloin tutkija näkee, että naisen mieli on kokonaan hänen hallinnassaan. Tavattoman mielenkiintoista, kiihottavaa, intiimiä ja yksinoikeudella nyt vain minun oma valloitukseni, niin kuin Victorian putoukset Livingstonelle.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustyötä.
Upeaa seurata naaraan kiimaa aitiopaikalta. Sormetuksen voi toteuttaa lukemattomilla tavoilla: tutkiskellen, hellästi hyväillen, ottaen, käskien, alistuen itse... Kuningatar itse vain on ja voihkii, ehkä joskus aluksi hieman häpeillen. Silloin on valtavan kuumaa ja myös tutkijan ammattiylpeyttä hivelevää, jos tutkimus päätyy hetkeen, jossa naaras lopulta huutaa kiimasta koko alapää levitettynä miehen käsissä vaatien saada lisää ja lisää.
Tuo on hetki, jolloin tutkija näkee, että naisen mieli on kokonaan hänen hallinnassaan. Tavattoman mielenkiintoista, kiihottavaa, intiimiä ja yksinoikeudella nyt vain minun oma valloitukseni, niin kuin Victorian putoukset Livingstonelle.
Muuten hyvä mutta naiseni ei voihki orgasmeissaan, korkeintaan värisee ja puhuu mulle tuhmia juttuja varmaan kiihoittaakseen itseäänsäkin. Hätäily ei kannata ja otetaan kohta saunan jälkeen uudestaan
Pitäähän se nainen märäksi saada ettei tartte kuivaan survoa. Sormin naisen saa kostumaan helposti ja nopeasti. Oma nainen on toki märkänä jo muutamasta kielarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluavat että nainenkin nauttii, ajatella, sellaisiakin onneksi on.
Osa miehistä ymmärtää, että vain siten miesten nautinto seksissä on parhaiten saavutettavissa. Miksi tyytyisi huonompaan kuin kiimainen nainen. Ei mitään järkeä.
Just näin. Parempaahan se sille miehellekin on kun nainen kiimoissaan pyörii iholla kuin pumpata puolivillaisesti mukanaa olevaa. Naisen nautinto sataa kyllä ihan suoraan miehenkin laariin :)
Nimenomaan rivieni välistä oli luettavissa, että saan siitä itse takaisin kun esim sormetan naista. En tee sitä "vain naisen takia", miten aloitusviestissä asia ilmaistiin. Saan siitä samalla itsekin aivan valtavasti. Vastaavasti en nauttisi pätkääkään jos joku tekisi sängyssä kylmästi vaan mun takia juttuja eikä nauttisi siitä itse ollenkaan. Tätä ajoin takaa, mutta näköjään ymmärrettiin ihan väärin. Minulle se toisen osapuolen nautinto on vähintään yhtä tärkeää kuin omani.