Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa sormittaa.

Vierailija
14.07.2022 |

Mitä iloa te miehet saatte siitä vai teettekö sen vain naisen takia.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mukavalta sormissa kun en pehmeä ja kostea pimppi.

Vierailija
2/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hukassa ollaan seksissä jos kaikki tehdään vain toisen takia eikä saada siitä mitään iloa itselle. En lähtisi sellaisen kanssa sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla tuntee kaikista parhaiten pillun kiiman asteen. Syökö jo sormia, vai onko vasta laajenemis ja hamuamisvaiheessa. Tuntee orgasmin lähtemisen liikkeelle kun puristus lisääntyy pillussa.

Sormettamalla saa naiselle parhaiten orgasmeja kun nuolee klitorista samalla.

Noista molemmista syistä rakastan pillun sormettamista ja nuolemista. Sitä paitsi kiimaista naista on nautittavinta naida. Siksi.

Vierailija
4/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuussyistä pääasiassa. Mukavampaa molemmin puolin kun molemmat saavat sessiossa ainakin kerran.

Sama asia kuin suuseksin kanssa.

Vierailija
5/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormilla tuntee kaikista parhaiten pillun kiiman asteen. Syökö jo sormia, vai onko vasta laajenemis ja hamuamisvaiheessa. Tuntee orgasmin lähtemisen liikkeelle kun puristus lisääntyy pillussa.

Noista molemmista syistä rakastan pillun sormettamista ja nuolemista. Sitä paitsi kiimaista naista on nautittavinta naida. Siksi.

Hän nuoli sormia sen jälkeen kun oli sormittanut. Ja kehui kuinka kostea olen.

Vierailija
6/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hän? Sinun pilluasi en ainakaan ole nuollut.

Vierailija
7/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itsestäänselvyys. Jos sormettaa, pitää naisen tehdä joku palvelu vastavuoroisesti. Miltei kaikki naiset ovat ymmärtäneet tämän ja saaneet kohta sormen tilalle jotain suonikasta jättikokoista. Loput ovat jääneet ilman. Vuoroin vieraissa jne. Eihän kukaan lahnan kanssa halua jatkaa.

Vierailija
8/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaa

Vierailija
9/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsestäänselvyys. Jos sormettaa, pitää naisen tehdä joku palvelu vastavuoroisesti. Miltei kaikki naiset ovat ymmärtäneet tämän ja saaneet kohta sormen tilalle jotain suonikasta jättikokoista. Loput ovat jääneet ilman. Vuoroin vieraissa jne. Eihän kukaan lahnan kanssa halua jatkaa.

Tää logiikka ei avaudu itselle. Jos sormettaa hyvin nainen vastaa siihen kiihoittumalla ja orgasmeilla. Kiimaista naista on nautinnollisempi sormettaa, nuolla ja naida, kuin kylmää naista.

Kyse ei ole mistään vastapalveluksesta vaan saada nainen kiimaiseksi. Kiimainen nainen purkaa kyllä kiiman mieheen ja osoittaa halunsa

Vierailija
10/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen mies. Haluaisitko?

Vierailija
11/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehenkö pitäisi van naidakko???

Voi mitä logiikkaa!

Minä nautin kun mies nauttii, ja mies nauttii kun minä, onko tämä jollekulle yllätys? Menkää jollekin kurssille, jos noin hullu on.

Vierailija
12/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono yritys. Mulla ei ole exiä.

Vierailija
13/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono yritys. Mulla ei ole exiä.

En sinua tarkoittanut. Minulla entisiä miehiä riittää.

Vierailija
14/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuussyistä pääasiassa. Mukavampaa molemmin puolin kun molemmat saavat sessiossa ainakin kerran.

Sama asia kuin suuseksin kanssa.

Kuulostaa tylsältä ja kuivalta. Kohteliasta ja asiallista seksiä. Ei himoa ja kiimaa. :D

Vierailija
15/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on mukavaa katsella rouvan kiihottuneena auennutta pillua, antaa sille suuta ja sormea ja tuntea miten se alkaa sykkiä orgasmia. Pannessa sitä ei samalla tavalla tunne, ja vaikka hän mieluummin ja paljon helpommin orgasminsa panemalla ottaa, niin kyllä minun on yksi saatava antaa sorminkin ennen yhdyntää.

Vierailija
16/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sormettaa ja nuolee siis huippuorgasmihan siitä seuraa. Sitten naidaan!

Mahtavaa!

Vierailija
17/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä haluavat että nainenkin nauttii, ajatella, sellaisiakin onneksi on.

Vierailija
18/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluavat että nainenkin nauttii, ajatella, sellaisiakin onneksi on.

Osa miehistä ymmärtää, että vain siten miesten nautinto seksissä on parhaiten saavutettavissa. Miksi tyytyisi huonompaan kuin kiimainen nainen.  Ei mitään järkeä. 

Vierailija
19/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksi minäkin nuolen ja imen ja teen vaikka mitä miehelle? Koska haluan että hän nauttii! Osaan kuulemma hyvin hommani.

Vierailija
20/35 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hukassa ollaan seksissä jos kaikki tehdään vain toisen takia eikä saada siitä mitään iloa itselle. En lähtisi sellaisen kanssa sänkyyn.

Otan osaa ja toivotan opettelua. Toisella antaminen on mahtava juttu ja siitä saa sitten itsekin takaisin. Oletko miettinyt yhtään, että kun et anna niin et sitten juurikaan saa. Tasapeli.