Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sukupuolten välinen vihanpito ja katkeruus johtuu?

Vierailija
13.07.2022 |

Näitä av-palstan keskusteluja seuranneena ihmettelen, mistä kumpuaa tämä jatkuva sukupuolten välinen vihamielisyys? Naiset vastaan miehet ja toisin päin. Onko se omien turhautumien ja parisuhteissa koettujen pettymysten yleistämistä toiseen sukupuoleen, kannustaako kulttuurimme jotenkin vastakkainasetteluun vai mistä on kyse?

Kommentit (1643)

Vierailija
681/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin aluksi näitä tämän palstan naisvihakirjoituksia huumorina, en osannut edes kuvitella joidenkin kirjoittavan näitä ihan tosissaan. Ikinä koskaan en vastaavaan naisvihaan ole oikeassa elämässä törmännyt. Enkä tunne myöskään ainoakaan naista joka vihaisi miehiä. Minulla on kuitenkin varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri sekä naisia että miehiä.

Luettuani näitä juttuja täällä otin aiheen puheeksi oman mieheni kanssa. Hänellekin aihe oli täysin tuntematon. Mitä ihmeen järkeä noissa vihakirjoituksissa on?

jaahas. Päästiin taas tähän vaiheeseen, missä paikalle tulee sädekehä pään päällä nainen "en ole koskaan manipuloinut ympäristöäni, enkä koskaan ole palstalla lukenutkaan miesvihasta, ja en koskaan voisi kuvitellakaan, että MINUN MIEHENI käyttäytyi....." :D

Tusinassa kolmetoista.

Mitä ihmettä sinä riehut? On aivan eri asia ärsyyntyä hetkellisesti jostakin jonkun tekemästä tai sanomasta  kuin vihata sen takia koko yksilöä tai vielä kummallisemmin koko sukupuolta. Viha ei ylipäätään johda koskaan mihinkään rakentavaan ja vie aivan liian paljon energiaa.

Miten minusta tuntuu, että näistä viesteistä tusinasta vähintään krossi on enemmänkin noita sinun naisvihaviestejäsi.

Mitä ihmettä sinä siinä riehut? Miten minusta tuntuu, että sinulla on yyterin verran hiekkaa tavarassasi, mene matkoihisi siitä valittamasta! 

Loppuiko sinulta oikeasti asia niin pian, että jo putken ensimmäiseen kommenttiini piti vastata alatyylisesti? 

Jos syytät keskustelijaa riehumisesta ensimmäisessä lausessa, on se melko asenteellisesti latautunut aloitus. Voit yrittää uudelleen. Aina voi oppia uutta ihmisten kanssa keskustelemisesta. Ole hyvä.

Vierailija
682/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inselit siis vihaa naisia, koska ei saa seksiä.

Miksi naiset vihaa miehiä?

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Sun kannattaisi tulla ulos sieltä amerikkalaisten incel-sivustojen kuvitellusta maailmasta ihan tänne suomalaiseen todellisuuteen eikä höpöttää jostai "steisieistä".

ihan samoja "laatikkoleukoja" täällä naisetkin vetää, joten ei jatkoon.

Kaksimetrinen NHL-jääkiekkoilija - kirurgi - kalsarimalli - lentäjä, jolla on laatikkopää, metsästäjän silmät ja möreä ääni 🤪. Etkö poikaparka ole tajunnut, että se on meemi, jonka ihan itse lanseerasitte palstalle sieltä ameikkalaisilta naisvihasaitelta 😂.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen Aseellisesta Konfliktista sukupuolten välille!

Senkus haaveilet. Et sä uskalla edes samaan huoneeseen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Uskallatko itse jos pitää asetta käyttää eikä vain soittaa suutaan täällä?

Uskaltaisin. En vaan näe mitään syytä alkaa listiä tuntematonta ulia. Jonkun poika säkin olet.

Et vaan uskalla. Paskahousu akka.

Tylsää että teillä jätkillä ei ikinä kompetenssi riitä, ja sitten alkaa alatyylinen esikoulusolvaaminen. Tämä olisi paljon kiinnostavampaa, jos joskus vastaväittelijän kielellinen kapasiteetti yltäisi edes yläkoululaisen tasolle.

No, eihän tämä kyllä yllätä, kun noita viimeaikaisia poikien oppimistuloksia katsoo.

Unohdit käyttää termiä argumentaatiovirhe, kun ukko selvästi kävi haukkumaan naista, puuttui tämän henkilöön, vaikka oli aikaisemmin syyttänyt naisia samasta  :D

Vierailija
684/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä Jesse oli vihainen. Häntä suututtivat monet asiat, mutta aivan erityisesti naiset.

Hänen oli vaikea hyväksyä sitä, jos joku kiinnostava nainen olikin jo seurustelusuhteessa. Jessen mielestä naisen olisi pitänyt valita hänet toisen miehen sijaan.

– Se oli täysin epäloogista. Mutta huonojen kokemusten ja syrjäytymisen vuoksi sosiaaliset taidot olivat täysin nollissa, nyt 30-vuotias Jesse kertoo.

Hänestä tuli katkera, vihainen ja seksististä ”huumoria” netissä viljelevä nuorimies.

Jokainen nyt voi miettiä, miten tämä valta-asema, joka on siis väitetysti miehillä eli patriarkkaaria ja tämä kirjoitus, miten nämä tekstit suhtautuvat valta-asemaan ja siihen, miten naiset pystyvät rakentamaan näitä narratiiveja miehistä aktiivisella tavalla täysin miesten ohi. Miehillä ei ole minkäänlaista vastaavaa äänitorvea, joka kertoisi miesten kokemuksia. Sen sijaan tämän tekstin "Jesse" on naisen kirjoittama tarina. Jessellä on ainoastaan välineellinen arvo tässä miesvihassa.

Huomatkaa, kuinka miesviha aina päätyy seksuaalisuusta häpeää korostavaan kieleen. Naiset pyrkivät aina lopulta vetoamaan miehen olevan seksuaalisesti epäonnistunut, kun itse asiasta ei osata keskustella. Eli keskustelu käännetään aina suoraan keskustelijan ominaisuuksiin. Tämä on puhdas argumentaatiovirhe, mutta koska naiset hallitsevat mediaa, tätä argumentaatiovirhettä ei millään lailla voi kukaan haastaa.

Sä et taaskaan näytä ymmärtävän mistään mitään etkä tarkista faktoja.

Tuo Jesse on oikea olemassa oleva suomalainen mies, jotka haastateltiin lehteen. Itsekin luin tuon jutun. Saattoi olla Hesarissa(?) joku aika sitten. Se on siis miehen näkökulma miehisiin asenteisiin naisia kohtaan.

Olet oikeassa siinä että kun keskustelu käännetään keskustelijan ominaisuuksiin, se on argumentaatiovirhe. Naisena tämän argumentaativirheen kohteeksi joutuu usein, tässäkin ketjussa minut haukuttiin naisena juuri noista esittämistäsi asioista. Miehet näyttävät näitä argumentaatiovirheitä käyttävän siis enemmän. Eivät puhu asiasta vaan haukkuavat naisen (kuviteltuja) henkilökohtaisia ominaisuuksia. Tämä tapa reagoida on itse asiassa naistutkimuksessa havaittu jo vuosikymmeniä sitten: jos nainen arvosteli naisten oikeuksien puuttumista, miesten vastaus oli haukkua nainen liian vanhaksi, liian nuoreksi, liian rumaksi, liian nätiksi, h*oraksi, pihtariksi, jne...

Ja täällä miehet jatkavat samaa vanhaa kaavaa vuosikymmenestä ja vuosisadasta toisen.

Aika surullista.

On se jännä, että ääneen pääsee ainoastaan "Jesse", joka sopii täydellisesti feministiseen narratiiviin. Sen sijaan minkäänlaista haastamista ei saatu lehtijuttuun edes balanssoidusti haastamaan näitä feministisiä näkemyksiä. Koska lehtijutun ei koskaan tarvitse olla todellisuudelle uskollinen, sen tehtävänä on ainoastaan mielipiteen muokkaaminen. Jokainen voi varmaan tilastoista katsoa, miten perinteinen parisuhde suhtautuu vaikkapa kouluampumisiin Yhdysvalloissa ja miten ylisukupolvellinen köyhyys liittyy yksinhuoltajuuteen. Mutta minkäänlaista balanssoitua, asiallista haastamista ei sallita.

Ei minua kiinnosta nyt nimitellä naisia. Mutta naiset kuvittelevat, että heillä on jokin jumalallinen etuoikeus nimitellä miehiä, ja meidän tulisi kääntää toinen poski, koska te olette naisia.

Ei.

Miehet eivät teidän paskajuttuja lue. Toi lehtijuttu oli tehty naisilta naisille tilaistyönä ja KAIKKI TIETÄÄ SEN. Odotellaan siis parempia lehtijuttuja, sitä ennen tuskin poikien asema paranee yhteiskunnassa.

Tehän synnytättekin nykyään pelkkiä jumalallisia tyttöjä, niinkö se menee?

Lässyti lässyti. Ole edes rehellinen, jos se Jesse olisi ollut samaa mieltä kuin sinä, sinä huutaisit täällä ketjussa hänestä ja pitäisi häntä SUURENA esimerkkinä siitä "kuinka miehet ajattelee"!

Nyt kun Jesse olikin päätynyt jättämään infantiilin incel-ajattelun niin sinä vähättelet hänen näkemystään vaikka hän on mies.

Sun jutuissa ei siis ole mitään järkeä.

Ja puhe jostain "balanssoidusta" näkökulmasta on paskaa. Kuvitteletko todella että sun näkemykset edustavat mitenkään mitään varteenotettavaa mieskokemusta?! Sulla on mt-ongelma. Väitätkö muka että se on joku yleinen miesidentiteetti?

Taas joukossamme nainen, joka kertoo, että jos mies ei täydellisesti edusta "Jessen" näkemystä, ts. ei alistu vallitsevaan narratiiviin, jota hallitsee miehen resurssien uhraaminen ja koko tämän kuvion peittäminen, että mies on tyypillisesti vähintään resurssien tasapainoinen lähde, mies on mt-ongelmainen. Tämä keskustelija kuvastaa vaan lässyn lässyn omaa hevonpaskaansa eikä kykene millään lailla asettumaan mihinkään muuhun kuin omaa feministiseen napaansa. Ei jatkoon. Mene maakuoppaan menkkoinesi.

Taas sorruit argmentaatiovirheeseen. Voi voi.

Vierailija
685/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on osoitus intersektionaalisen feminismin idioottimaisuudesta.

ketju on osoitus siitä, että sulla on tylsä ja aikaa spammata tänne paskaa sivu toisensa jälkeen.

Igorille maksetaan tästä, ei hän ajankulukseen kirjoittele.

Vierailija
686/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon mieheltä voi pyytää maksuksi kotitöistä sisältäen pyykkihuollon, ruoanvalmistuksen 1-2päivä, sekä siivouksen? Mietin vain, kun olen harkinnut muuttamista miehen omistamaan asuntoon. Enää en lähde ilmaiseksi kotipiiaksi.

Vierailija
687/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle naisvihaajalle kysymys: mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Vierailija
688/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin aluksi näitä tämän palstan naisvihakirjoituksia huumorina, en osannut edes kuvitella joidenkin kirjoittavan näitä ihan tosissaan. Ikinä koskaan en vastaavaan naisvihaan ole oikeassa elämässä törmännyt. Enkä tunne myöskään ainoakaan naista joka vihaisi miehiä. Minulla on kuitenkin varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri sekä naisia että miehiä.

Luettuani näitä juttuja täällä otin aiheen puheeksi oman mieheni kanssa. Hänellekin aihe oli täysin tuntematon. Mitä ihmeen järkeä noissa vihakirjoituksissa on?

Kyse on mt-ongelmasta, vaikka kun kirjoitin näin, henkilö itse kielsi asian. Siksi ei hae hoitoa vaan jatkaa tänne kirjoittelua vuodesta toiseen. AV-mammat taitavat olla hänen terapeuttejaan... Sekin on yleinen naisten ja miesten välinen ongelma, että miehet purkavat omia päänsisäisiä ongelmia naisiin.

Vierailija
689/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat esimerkiksi ns. saaneet miehiltä seksiä haluamattaan? Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu saa kyllä miehet sylettämään, ei voi kieltää. Jättäkää ainakin alaikäiset rauhaan, pliis.

Kyllä, saa mutkin sylettämään ja olen saanut oman osani tuosta huomiosta. Mutta en silti vihaa koko miessukupuolta, vain niitä ahdistelijoita.

Vaikea uskoa, että kukaan poikalapsen äiti vihaisi yleisesti ottaen miehiä myöskään.

Mä luulen kanssa, että näin on. Jokainen äiti joutuu kohtaamaan feminisminsä jäljet poikalapsien vaikeuksissa sopeutua tähän teidän turboahdettuun maailmaan.

Noh, haluaisitko sinä, että sinun poikasi seurustelee näiden steisien kanssa, joilla on puhelimessaan kolmetuhatta potentiaalisista miestä sun poikasi rinnalla? Vieläkö silloin maistuu feminismi yhtä hyvältä?

Sun kannattaisi tulla ulos sieltä amerikkalaisten incel-sivustojen kuvitellusta maailmasta ihan tänne suomalaiseen todellisuuteen eikä höpöttää jostai "steisieistä".

ihan samoja "laatikkoleukoja" täällä naisetkin vetää, joten ei jatkoon.

Höpötilullaa.

Vierailija
690/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Mikä tässä nyky-yhteiskunnassa sinua närästää?

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Miksi mies etsii puolisoa "perinteiseen parisuhteeseen"? Ethän enää köpöttele hevoskyydilläkään isolle kirkolle? Tai käytä taskunaurista?

Mikä tämä "perinteinen parisuhde" edes on? Miltä vuosikymmeneltä tai -sadalta? Mistä yhteiskuntaluokasta? Miltä seudulta tai kulttuurista?

Tätä minä justiinsa tarkoitan. Mistään miehen kriteereistä naisille ei voi keskustella ennen kuin aletaan kehittämään mielikuvia yhteiskuntaluokista ja kikapoosta ja jostain peruukeista. Ei pysty edes aloittamaan keskustelua. :D Miehellä ei kerta kaikkiaan saa olla preferenssejä, ja miehen pitää olla tahdoton.

No määrittele nyt ihan omin sanoin, mitä tuo perinteinen parisuhdemalli SINUN mielestäsi tarkoittaa, jotta tiedetään, minkä puolesta rummutat. Aika mahdoton tässä on keskustella, kun et kuulemma puhu omasta puolestasi vaan kaikkien miesten mutta silti yleinen näkemys ei kelpaa vaan tarkoitatkin jotain muuta.

Vierailija
691/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on mt-ongelmasta, vaikka kun kirjoitin näin, henkilö itse kielsi asian. Siksi ei hae hoitoa vaan jatkaa tänne kirjoittelua vuodesta toiseen. AV-mammat taitavat olla hänen terapeuttejaan... Sekin on yleinen naisten ja miesten välinen ongelma, että miehet purkavat omia päänsisäisiä ongelmia naisiin.

Onko huono tai luokaton käytös, peräti viha aina mt-ongelma?

Vierailija
692/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle naisvihaajalle kysymys: mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Rehellinen vastaus. Minun mielestäni tykittely lisää meidän kaikkien toleranssia heitä kohtaan joiden kanssa olemme eri mieltä. Huomaan, että sinun kysymyksessäsi ei ollut kovin paljon latautuneita sanoja, jos ei nyt tuota "naisvihaaja" sanaa oteta huomioon. Annan sen mennä tässä kohtaa.

Huomaatteko, että jos käyttäytyy hyvin, vastineissa ei välttämättä ole yhtä paljon latausta takana?

Palstalla en ole ollut kahteen viikkoon juuri lainkaan, mutta mielelläni käyn teitä feministinaisia opettamassa, että elämässä on universaaleja lakeja. Kunnioita kirjoittajaa, ja hän kunnioittaa sinua. Näin se menee.

Mistään venäläisten trolliarmeijasta ei ole kyse. Kyse on siitä, että te ette hallitse minua yhtään sen enempää kuin minäkään en hallitse teitä.

Harjoitellaanko lisää?

Vierailija
693/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaahas. Päästiin taas tähän vaiheeseen, missä paikalle tulee sädekehä pään päällä nainen "en ole koskaan manipuloinut ympäristöäni, enkä koskaan ole palstalla lukenutkaan miesvihasta, ja en koskaan voisi kuvitellakaan, että MINUN MIEHENI käyttäytyi....." :D

Tusinassa kolmetoista.

Mitä ihmettä sinä riehut? On aivan eri asia ärsyyntyä hetkellisesti jostakin jonkun tekemästä tai sanomasta  kuin vihata sen takia koko yksilöä tai vielä kummallisemmin koko sukupuolta. Viha ei ylipäätään johda koskaan mihinkään rakentavaan ja vie aivan liian paljon energiaa.

Miten minusta tuntuu, että näistä viesteistä tusinasta vähintään krossi on enemmänkin noita sinun naisvihaviestejäsi.

Mitä ihmettä sinä siinä riehut? Miten minusta tuntuu, että sinulla on yyterin verran hiekkaa tavarassasi, mene matkoihisi siitä valittamasta! 

Taas naisvihaa uhkuva argumentaatiovirhe. Taas naisen kehoon ja seksuaalisuuteen liittyvä heitto.

Kuinka ennalta-arvattavaa.

Vierailija
694/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Venäjältä aina tulekaan nämä ajatukset ja aatteet. Monesti tulevat Yhdysvalloista.

Vierailija
695/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ketju on osoitus siitä, että sulla on tylsä ja aikaa spammata tänne paskaa sivu toisensa jälkeen.

En oikeastaan usko, ettäkö nämä olisivat Pietarin trollitehtaan viestejä. Amerikkalaisista naisvihasivustoista kirjoittaja on selkeästi ominut paljon lähes suoria lainauksia kyllä. Toki niihinkin voi rahoitus tulla tietysti Venäjän kautta.

Ihmettelen toki myös miten jollakin voi olla aikaa ja tarmoa notkua jossakin vauva.fi:llä aamusta iltaan päivästä toiseen jakamassa samaa kukkua.

Vierailija
696/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvauksen. Tämä palsta on ihan tutkitusti yksi itänaapureiden käyttämiä vaikuttamiskanavia. Tavoitteena on tuottaa tyytymättömyyttå ja epäluottamusta yhteiskuntaan.

Vierailija
697/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko montakin steisiä, jolla on kolmentuhannen miehen yhteystiedot puhelimessaan? Minulle ei ole tullut mieleenkään tentata poikien seurustelukumppaneilta heidän suhdemenneisyydestä. Pääasia, että he ovat onnellisia kumppaneidensa kanssa. Omat pojat osaa kokata ja tehdä muutkin kotityöt, se on miehille iso plussa.

Itse asiassa tunnen! Tiedän, kuinka paljon keskimääräisellä perusnätillä steisillä, sillä on tuhansia vaihtoehtoja siellä. No mutta se nyt ei välttämättä ole koko keskustelun ydin, mut kyllä meidän pitäisi hiljalleen lähestyä ajatusta, että voisimme balanssoida hivenen tätä naisvaltaista yhteiskuntaa kohti sitä miesten arvostamista uudelleen. Ei tässä ole mitään järkeä enää.

Mikä tässä nyky-yhteiskunnassa sinua närästää?

Miesten täydellinen leimaaminen, jos he esimerkiksi etsivät puolisoissaan ns. perinteisen parisuhteen mallia. En kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää sitä, että miehet, jotka haluavat puolisokseen naisen, joka kykenee hoitamaan kotia ja haluaa olla kotona, koko ajan vedetään tiukemmalle ja tiukemmalle, ja naiset alkavat sheimaamaan jo kotiäitejäkin! Seuraavaksi, jos et täysin ole sitä mieltä, että ns. 50/50 parisuhde on täydellinen, ja se sisältää tiettyjä haasteita, feministit hyökkäävät kimppuun ja viiden minuutin päästä on incel.

Eiköhän ne ole miehet, jotka täällä sitä lokkia ja lompakkoloista huutaa kotiäideille.

Ihan tuo sama toiseksi viimeinen kirjoittaja on juurikin pitänyt tässä ja monessa muussakin ketjussa naisia pelkästään miesten rahoilla loisivina parasiitteina.

Mielenkiintoinen narratiivi todellakin. Ensin vähätellään totuudenvastaisesti naisten tekemisiä, uhotaan kuinka naiset ovat lokkeja ja hakeutuvat vain miesten lompakolle ja kuinka vähän naiset muka tienaavat ja maksavat veroja.

Sitten halutaan ehdottomasti parisuhteeseen nainen joka on kotona miehen elätettävänä.

Go figure.

Vierailija
698/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan usko, ettäkö nämä olisivat Pietarin trollitehtaan viestejä. Amerikkalaisista naisvihasivustoista kirjoittaja on selkeästi ominut paljon lähes suoria lainauksia kyllä. Toki niihinkin voi rahoitus tulla tietysti Venäjän kautta.

Ihmettelen toki myös miten jollakin voi olla aikaa ja tarmoa notkua jossakin vauva.fi:llä aamusta iltaan päivästä toiseen jakamassa samaa kukkua.

Ihmettelen, että te jaksatte jokainen erikseen mainita samasta, että olette täällä kukkumassa mun kanssa aamusta iltaan. Tosin kahteen viikkoon en täällä käynyt, mutta ilmeisesti muut pitävät vauhtia yllä poissaollessani....onko tämä trolliarmeija öisinkin mielessänne? Näettekö unta heistä?

Vierailija
699/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hoet näitä asioita päässäsi, tuleeko niistä sitten totta sinulle? :D On kiva nähdä, että pääsen ihon allesi näin helposti. Tiedätkö mitä, kulta? En ole vielä edes aloittanut....

Jessus, tää on oikeesti sairas hyyppä

- eri

Vierailija
700/1643 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus. Minun mielestäni tykittely lisää meidän kaikkien toleranssia heitä kohtaan joiden kanssa olemme eri mieltä. Huomaan, että sinun kysymyksessäsi ei ollut kovin paljon latautuneita sanoja, jos ei nyt tuota "naisvihaaja" sanaa oteta huomioon. Annan sen mennä tässä kohtaa.

Huomaatteko, että jos käyttäytyy hyvin, vastineissa ei välttämättä ole yhtä paljon latausta takana?

Palstalla en ole ollut kahteen viikkoon juuri lainkaan, mutta mielelläni käyn teitä feministinaisia opettamassa, että elämässä on universaaleja lakeja. Kunnioita kirjoittajaa, ja hän kunnioittaa sinua. Näin se menee.

Mistään venäläisten trolliarmeijasta ei ole kyse. Kyse on siitä, että te ette hallitse minua yhtään sen enempää kuin minäkään en hallitse teitä.

Harjoitellaanko lisää?

Et vaivautunut siis vastaamaan kysymyksiini. Otetaanpa ne siis uudestaan:

Mitä sinä saat itsellesi tuosta naissukupuolen vihaamisesta? Lisääkö se itsetuntoa? Tuntuu illalla nukkumaan mennessä hyvältä? Onko maailma mielestäsi parempi vai huonompi paikka tuon jokapäiväisen tykityksesi jälkeen? 

Enkä uskokaan sinun olevan Venäjältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi