3 viikkoa aikaa, 5-10 kg laihdutus, miten onnistuu???
Kolme viikkoa ja 5-10 kiloa pitäisi laihtua. Kuinka hemmetissä sen teen???
Kommentit (118)
Sori, en lukenut ketjua, mutta vastus on: VESIPAASTO. Kokemusta on, parani muutkin vaivat kuin ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmentä nyt tuskin saat eikä kannatakaan. Omasta painostasi riippuu onnistuuko viisi.
Sain neljä kiloa sain pois vähän alle neljässä viikossa normaalipainon alarajan tienoilla, joten jos painat enemmän niin kyllä se luultavasti onnistuu. Järkevää se ei välttämättä ole.Sellaset syömishäiriösetit sieltä!
Vastaus ketjun kysymykseen ja noihin kommentteihin joissa väitetään että "mahdotonta on". Ei todellakaan ole, mutta ei myöskään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmentä nyt tuskin saat eikä kannatakaan. Omasta painostasi riippuu onnistuuko viisi.
Sain neljä kiloa sain pois vähän alle neljässä viikossa normaalipainon alarajan tienoilla, joten jos painat enemmän niin kyllä se luultavasti onnistuu. Järkevää se ei välttämättä ole.Sellaset syömishäiriösetit sieltä!
Syömishäiriöllä olisi saanut pois huomattavasti enemmän. Tuo onnistui ihan nälkää näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pudottanut pikavauhti 7 kg näin: kaikkea saa syödä mutta vain klo 6- 12. Loppupäivä vaan vettä, kahvia tai teetä ja jos oikein kova nälkä tulee niin keitetty kananmuna.
Todella terveellistä ja fiksua hei.
Eikä edes laihduta.Esim. suklaata ahtamalla siinä aikaikkunassa kalorit ylittyvät reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti.... kolme viikkoa aikaa ja jengi antaa silmät ymmyrkäisinä ja intopiukeana aloittajalle laihdutusohjeita... anna mun kaikki kestää. KUKAAN ei laihdu kolmessa viikossa oikeasti kymmentä kiloa jollei lakkaa syömästä kokonaan ja kai sen nyt jokainen ymmärtää ettei se ole realistista.
Realistinen ohje on se että todella, jos ne kilot noin paljon rassaa, satsaa kunnon muotoileviin alusvaatteisiin ja osta uusi isompi mekko joka piilottaa ne muutamat ylimääräiset makkarat. Kyllä niillä alusvaatteilla ja uudella kroppaa imartelevalla asulla oikeasti saa enemmän kiloja piiloon kuin jollain keto-sitruunamehu-kaalikeittovirityksillä kun aikaa on noin vähän. Sitten kaunis kampaus ja huoliteltu meikki, eikä ketään kiinnosta sun ylimääräiset kilot.
Pippaloitten jälkeen voit tehdä järkevän elämäntaparemontin ja pudottaa ne kymmenen kiloa rauhallisesti vaikka jouluun mennessä.
Nopea rasvanpoltto on kyllä mahdollista oikealla treeni-dieettiyhdistelmällä mutta en usko että tuo osaa sitä oikein tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pudottanut pikavauhti 7 kg näin: kaikkea saa syödä mutta vain klo 6- 12. Loppupäivä vaan vettä, kahvia tai teetä ja jos oikein kova nälkä tulee niin keitetty kananmuna.
Nimenomaan juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes laihduta.Esim. suklaata ahtamalla siinä aikaikkunassa kalorit ylittyvät reilusti.
Jos sinä haluat "ahtaa suklaata" ei se tarkoita, että kaikki haluavat.
Eikä ahtaminen edes ole mitään tervettä syömistä, syömishäiriö se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kokeilla tätä kananmunadieettiä
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/pudota-painoa-jopa-10-kiloa-…
Mitäs hirveää tässä dieetissä nyt on? Siinä syödään sitrushedelmiä, omenaa, kasviksia, salaattia, kanaa ja kananmunia?
Ne pelkää kananmunia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään paasto ei toimi pitkällä aikavälillä,se laskee energiankulutusta entisestään ja minähän en tarvitse tuota huuhaata mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän nuo tankit odottaa että tiettyyn aikaan voi syödä mitä tahansa kun ei voi syödä kellon ympäri.Kalorit ylittyy kevyesti jo lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään paasto ei toimi pitkällä aikavälillä,se laskee energiankulutusta entisestään ja minähän en tarvitse tuota huuhaata mihinkään.
No, no mielipide sulta löytyy, mutta tieto asiasta puuttuu.
Eikä sun tarvitse noudattaa pätkäpaastoa, jos et sitä tarvitse.
Käyt kerran baskalla. Kolmessa viikossa ehtii hyvin.
Mun mitat 175/87, aloitin kesäkuun alussa ja paino on tippunut kilon viikossa. Ainut ero entiseen on se että olen laskenut kaloreita. Illalla kun alkaa tehdä mieli syöpötellä niin näen vihkosta että päivän kalorit on täynnä, jos syön lisää niin en laihdu. Mulla tää kalorimäärän konkreettinen näkeminen on auttanut. Ennen aina huijasin itseäni etteinää pari sataa ylimääräistä kaloria haittaa..
Jossain vaiheessa aloin tarkkailemaan proteiinin saantia ja huomasin että saan sitä liian vähän. Aloin vaihtaa ruokia proteiinipainotteisemmaksi, esim salaattiin siemeniä ja raejuustoa, aamulla leivän tilalle kananmuna. Paljon kylläisempi olo.
Liikuntaa harrastan pari kertaa viikossa, kuluu noin 500-600 kaloria per treeni. Joka päivä kävelyä ja arkiliikuntaa. Tosin nämä olivat kuvioissa jo ennen kuin aloin tarkkailla syömisiä.
No ap, nyt on jo viikko mennyt, paljonko olet onnistunut pudottamaan?
Voin jo suoralta kädeltä ennustaa että jos olet onnistunut jollain sydämettömällä syömishäiriö-pikadieetillä laihtumaan muutaman kilon oikeasti, niin parin kuukauden kuluttua ne kilot on takaisin ja pari lisää tullut kaupan päälle. Ja aineenvaihdunta totaalisen sekaisin piiiitkän aikaa.
Mutta oma kroppasihan se on, tee niinkuin parhaaksi näet.
3kg viikossa on -21 000 kcal eli -3000 kcal päivässä. Tuon verran pitää vähentää viikoittaisesta /päivittäisestä ruokailusta että laihtuu.
Ei taida onnistua edes 3 vkon vesipaastolla