Se on nyt sitten viiden korona-aalto alkanut Briteissä ja siellä on "kaaos"
It comes amid a fifth wave of Covid infections across Britain, with 2.7million (one in 24) people estimated to have been infected in the most recent week.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11006531/Britains-summer-Covid…
Kommentit (48)
16v briteissä ;) kirjoitti:
Sinänsä hauska että luin vauvafoorumilta tästä kaaoksesta :D Katoin ikkunasta ulos ja lukasin paikalliset lehdet, ei mainintaakaan koronasta. Onkohan se kaaos vain aloittajan päässä?
Bbc:n uutisissa oli kyllä joku maininta ambulanssien hälytystilasta, mutta ei siitä jääty jauhamaan, toisin kuin pääministerisaagasta.
Ei se Suomeen tule, kun suomalaiset ovat immuuneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona on tullut jäädäkseen, pitää vain oppia elämään asian kanssa.
Totta. Siis maski naamaan kauppareissun ja bussi-, juna-, ratikka- tai metromatkan ajaksi.
Juu mutta ei!
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hauska että luin vauvafoorumilta tästä kaaoksesta :D Katoin ikkunasta ulos ja lukasin paikalliset lehdet, ei mainintaakaan koronasta. Onkohan se kaaos vain aloittajan päässä?
Bbc:n uutisissa oli kyllä joku maininta ambulanssien hälytystilasta, mutta ei siitä jääty jauhamaan, toisin kuin pääministerisaagasta.
Just katoin bbc:n uutiset ja kerrottiin, että ambulanssilla kestää keskimäärin 51 minuuttia saapua kakkoskategorian hätäkeskussoiton tapahtumapaikalle. Tavoite on 18 minuuttia. Koronasta ei mainittu mitään kyseisen jutun yhteydessä. Tai ylipäätään koko uutislähetyksen yhteydessä.
Eri
Mä löysin kyllä aikamonen verkkomedian sivuilta juttua siitä, kuinka uusien tapausten määrä on nousussa ja sairastuneita on huomattavasti enemmän sairaalahoidossa kuin vaikkapa kuukausi sitten.
Ei mikään tappava kaaos (pun intended), mutta terveydenhuollolla taitaa olla ilman koronaakin tarpeeksi painetta niskassaan.
Tuossahan, pahvi, puhuttiin lämpöaallosta, henkilökunnan poissaoloista ja koronasta. Mitä vedätät?
Vierailija kirjoitti:
En ole jaksanut seurata noita aaltoja.Monesko tulossa Suomessa? 3x rokotettu ole.Olen ottanut asenteen korona muuntoviruksineen on joka päivästä elämä Suomessa viellä vuosia.Asialle en voi mitään .Enkä nyt/ tulevaisuus sulkeudu 4 seinän sisälle on fakta!
Eiköhän rokotetuilla tauti kuitenkin ole lievempi, jos ei ole monisairas tai vanhus.
Mä sairastin itse koronan ja pappa kuoli siihen. Minä saan siis sanoa, että korona ei edelleenkään ole syy sulkea yhteiskuntaa. Flunssat ja vanhusten kuolema kuuluu elämään, ei auta tosiasioita paeta eikä kannata taistella tuulimyllyjä vastaan. Elämä on tällaista, sairauksia tulee ja elämä loppuu kaikilla joskus, vanhoilla pian.