Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotias tyttö kateissa Saarijärvellä

Vierailija
13.07.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e217b7e6-30f0-4eab-b62e-5d2fbed77921

"Saattaa olla liikkeellä pinkillä jopo-pyörällä"

Jos noin karmealla pyörällä ajaa niin toivottavasti se pyörä jää ikuisesti kadoksiin ja pelkkä tyttö löytyy.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen sivulla lukee, että "Ilmoituksen perusteella tyttö ei ole aamulla tullut kotiin tai ei ole kotona ollut.".

Jäin miettimään tuota, ettei ole tullut kotiin aamulla. Onko siis lähtenyt mahdollisesti jo yön aikana tai illalla.

Vierailija
22/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalea tyttö pinkillä jopolla eikä kuvaa? Kannattaa poliisien varautua h""in moneen väärään hälytykseen!

Myös lyhyet hiukset, iso vaalea t-paita ja mustat leveälahkeiset housut. Ei ainakaan minulla ollut lainkaan vaikeaa muodostaa mielikuvaa jossa on kaikki kerrotut tuntomerkit.

Minullakin on mielikuva mutta se voi silti olla ihan erilainen kuin sinun mielikuvasi. Ennen kaikkea tietysti toivon, että tyttö löytyy pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja! Saarijärvi on pieni paikkakunta ja luulen että noilla tuntomerkeillä löytyy kyllä. Kovasti voimia läheisille!

kertoo jotain läheisistä ja koti oloista jos 12 vuotias karkaa.

Lähes kaikki tapaukset joissa teini karkaa kotoa on taustalla huono kasvatus jne.

-Sosiaaliviranomainen

Höpö höpö. Meillä karkasi vain minä. Kotiolot oli hyvät. Kunhan kapinoin. Pakkasin laukun ja lähdin ovet paukkuen. Tulin kotiin päivän tai parin päästä. En ollut ryyppäämässä tms. Karkasin kun oli yöpaikka tiedossa. Olin meidän perheen tuittupäisin. Isä oli itse rauhallisuus ja äiti ymmärtäväinen kodinhengetär. Hoiti koko asuinalueen lapset ja vanhukset. Minulla oli harrastuksia urheilusta kulttuuriin. Ja olin hyvä koulussa. Lukion jälkeen lähdin maailmalle. Tulin takaisin ja hankin ammatin. Menin naimisiin ja sain lapsia. Olen yhdistys- ja harrastusaktiivi yms. Yhteiskunnan kulmakivi. 😉. Karkailin teininä kotoa.

Vierailija
24/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole teini. Ei ole kovin normaalia että näin nuori karkailee.

Vierailija
25/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla murrosikä tulee aiemmin. Meillä seiskalle menevä lapsi myös ja kyllä välillä kuohuu vaikka vielä kiltti onkin. Täys teinin kroppa jo, menisi 15-16v:stä myös pituutensa puolesta.

Vierailija
26/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pahin kuohunta oli juuri tuossa 11-13 v välillä, itsekin kerran lähdin kotoa suututuspäissäni, mutta palasin niin pian etteivät vanhemmat edes huomanneet minun olleen "kadoksissa". Mikä pettymys ;)

Vierailija
27/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan ettei ole kuvaa vaikka siitä lintsiltä kadonneesta 18-vuotiaastakin oli. Luulisi että mitä nuorempi kadonnut on sen tärkeämpi on löytää nopeasti.

Vierailija
28/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole kuvaa? Tuollaisia tyttöjä on pilvin pimein.

Eipäs kun jokainen on ainutlaatuinen.

Miksi tuo "Miksi ei ole kuvaa"-viesti on poistettu?

Vierailija
29/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole kuvaa? Tuollaisia tyttöjä on pilvin pimein.

Eipäs kun jokainen on ainutlaatuinen.

Miksi tuo "Miksi ei ole kuvaa"-viesti on poistettu?

Tää paikka ei ole kovin johdonmukainen poistojen suhteen.

Vierailija
30/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja! Saarijärvi on pieni paikkakunta ja luulen että noilla tuntomerkeillä löytyy kyllä. Kovasti voimia läheisille!

Lähes kaikki tapaukset joissa teini karkaa kotoa on taustalla huono kasvatus jne.

-Sosiaaliviranomainen

Höpö höpö. Meillä karkasi vain minä. Kotiolot oli hyvät. Kunhan kapinoin. Pakkasin laukun ja lähdin ovet paukkuen. Tulin kotiin päivän tai parin päästä. En ollut ryyppäämässä tms. Karkasin kun oli yöpaikka tiedossa. Olin meidän perheen tuittupäisin. Isä oli itse rauhallisuus ja äiti ymmärtäväinen kodinhengetär. Hoiti koko asuinalueen lapset ja vanhukset. Minulla oli harrastuksia urheilusta kulttuuriin. Ja olin hyvä koulussa. Lukion jälkeen lähdin maailmalle. Tulin takaisin ja hankin ammatin. Menin naimisiin ja sain lapsia. Olen yhdistys- ja harrastusaktiivi yms. Yhteiskunnan kulmakivi. 😉. Karkailin teininä kotoa.

Ja olet hyvinkin ylpeä itsestäsi? Karkailit kotoa huvin vuoksi koska viva la revolution? Kuinka monta kertaa vanhemmat olivat huolissaan sinun takiasi? Montako kertaa olivat tietämättömiä siitä missä olet ja onko jotain vakavaa sattunut? Oikea yhteiskunnan kulmakivi, salli mun nauraa.

Vierailija
31/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole tapahtunut mitään kamalaa. Jos on ollut vaikka illalla kaverilla ja lähtenyt ajelemaan kotiin ja ei palannutkaan kotiin? Tosi ilkeitä kommentteja ja muka "sosiaaliviranomainenkin" kommentoimassa.

Vierailija
32/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö löytyy pikaisesti ja kunnossa. Vanhempien huolta voi vain kuvitella.

Vierailija
33/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sosiaaliviranomainen

Ja olet hyvinkin ylpeä itsestäsi? Karkailit kotoa huvin vuoksi koska viva la revolution? Kuinka monta kertaa vanhemmat olivat huolissaan sinun takiasi? Montako kertaa olivat tietämättömiä siitä missä olet ja onko jotain vakavaa sattunut? Oikea yhteiskunnan kulmakivi, salli mun nauraa.

Sallitaan sun nauraa. Hän on ollut vasta nuori tuolloin. Vai ajatteletko sinä samalla tavalla nyt, kuin nuorena? Salli mun nauraa tolle sun typeryydelle. 

Vierailija
34/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla murrosikä tulee aiemmin. Meillä seiskalle menevä lapsi myös ja kyllä välillä kuohuu vaikka vielä kiltti onkin. Täys teinin kroppa jo, menisi 15-16v:stä myös pituutensa puolesta.

Tää kadonnut voi olla just 5-luokan lopettanut ja menee kutoselle. Oma tyttö 11v ja menee vitoselle.

Vierailija
35/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi nähneensä tytön yöllä. Siis poliisin twitterissä. Oli soittanut häkeen. Toivottavasti tyttö on vain karkureissulla.

Vierailija
36/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vieläkään löytynyt? :(

Vierailija
37/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks teille ilmoitettu siitä pinkistä joposta alkon takana?"

https://twitter.com/SiSuPoliisi/status/1547101918568206336

Ou nou :(

Vierailija
38/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sosiaaliviranomainen

Sallitaan sun nauraa. Hän on ollut vasta nuori tuolloin. Vai ajatteletko sinä samalla tavalla nyt, kuin nuorena? Salli mun nauraa tolle sun typeryydelle. 

Koko viesti on kirjoitettu siihen sävyyn, että karkailu oli kirjoittajalle täysin normaalia ja vähäpätöinen juttu. Päälle vielä oman itsensä ylistämistä kuinka mahtava ja upea ihminen on. Koko viestissä huokuu välinpitämättömyys muista. Mutta eihän tämän palstan perus idiootti näe muuta kuin läjän koukeroita ruudulla, niin kuin sinä.

Vierailija
39/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä löytyy.

Vierailija
40/92 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä ilmeisesti löytynyt.