Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin seksikokemuksesi?

Vierailija
13.07.2022 |

Mikä on oudoin seksikokemuksesi. itselläni on sellanen et oltiin kaverin kanssa saatu kämpille baarista sellanen pikkasen oulleempi tyttö. alettiin hommiin. tyttö istu sängyllä, me seistiin sen edessä ja se imeskeli meijän kaluja siinä vuorollaan. sit se yhtäkkiä tarraa niistä kummastakin kiinni ja alkaa hieroo niitten päitä vastakkain ja hihittää sitten:"hih, hih, jätkät homoilee". sit se taas jatko imeskelyä ku ei mitään.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka anaalipano. Silloinen poikaystävä, nykyinen mies oli kysynyt, että tykkäätkö jos sua pantaisiin pyllyyn, sanoin että en ole kokeillut mutta en kyllä haluakaan. Välillä toisti kysymyksensä pyllypanosta ja sanoin aina saman vastauksen. Kerran oltiin niin, että makasin mahallaan ja hän tuli takaapäin sisään. Yhdellä vedolla siirsi kalun kuitenkin pyllyreiän kohalle. Sanoin, että on väärä reikä, että ei sinne, mutta ehti jo tuupata sisään ja jatkoi työntelyä kuin ei mitään. Melkein huusin, että ei perseeseen, mutta poikaystävä jatkoi ja ähkimiseltään totesi, "mitä väliä, reikä kun reikä". Lopulta aika pian myös laukesi sinne. Ei se varsinaisesti sattunut mutta oli todella outo tunne, kuin kakkaa olisi ollut peräaukossa. 

Sattuikohan sulle kirjoitusvirhe ja piti kirjoittaa "silloinen poikaystävä ja sellaiseksi jäi siinä paikassa"?

Vierailija
102/132 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka anaalipano. Silloinen poikaystävä, nykyinen mies oli kysynyt, että tykkäätkö jos sua pantaisiin pyllyyn, sanoin että en ole kokeillut mutta en kyllä haluakaan. Välillä toisti kysymyksensä pyllypanosta ja sanoin aina saman vastauksen. Kerran oltiin niin, että makasin mahallaan ja hän tuli takaapäin sisään. Yhdellä vedolla siirsi kalun kuitenkin pyllyreiän kohalle. Sanoin, että on väärä reikä, että ei sinne, mutta ehti jo tuupata sisään ja jatkoi työntelyä kuin ei mitään. Melkein huusin, että ei perseeseen, mutta poikaystävä jatkoi ja ähkimiseltään totesi, "mitä väliä, reikä kun reikä". Lopulta aika pian myös laukesi sinne. Ei se varsinaisesti sattunut mutta oli todella outo tunne, kuin kakkaa olisi ollut peräaukossa. 

Sattuikohan sulle kirjoitusvirhe ja piti kirjoittaa "silloinen poikaystävä ja sellaiseksi jäi siinä paikassa"?

Niin en ois pitäny olla. Sairas ukko ja nainen ei vielä jätä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oudoimpia kokemuksia oli todella muodokas ja uhkea juuri valmistunut 24v koodarityttö joka ei ollut neitsyt mutta jotenkin yhtä pihalla seksistä kuin keskimääräinen nörttipoika.

Varsinainen yllätys tuli vasta kun päästiin sänkyyn ja yritin nuolla pillua.

Klitoris oli niin olemattoman pieni ja ihan älyttömän syvällä pimpan uumenissa että sain levittää huulet ihan auki kaksin käsin ennen kuin ulotuin lipittämään hupun alka paljastunutta klittaa ulos työnnetyn kielen kärjellä. Häppärit piti kiskoa melkein napaan että sen sai näkyviin.

Tyttö alkoi sätkiä kuin sähköiskuja saaneena aina kun huulia hyväilevä kieli osui klitorikseen ja tyttö jännitti selän kaarelle sekä jalan lihakset ihan teräsvaijeriksi kun aloin lipittää kielenkärjellä pelkkää paljasta klitorista.

Yhtäkkiä tyttö pomppaa ylös ja alkaa tivata aivan ällistyneenä mitä ihmettä minä oikein teen. Yritän selittää yhtä hämmästyneenä että nuolen klitorista ja selviää ettei tämä tiennyt omistaneensa sellaista!

24-vuotias ei ollut koskaan edes koskettanut omaan klittaansa saati sitten hyväillyt sitä. Ex-poikaystäväkin oli ainoastaan harrastanut "oikeaa" seksiä eli lykkinyt vaan peiton alla pippeliä pimppaan.

Sain monta kertaa näyttää että katso nyt hyväilen klitorista ja kumartua takaisin jalkojen väliin tekemään juuri siitä. Tyttö sätkii ja huokailee nautinnosta kun paljasta märkää klittaa hipaisikin.

Vierailija
104/132 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, poijat miehet yleensäkin lykkivät vain menemään, tajuamatta mistään mitään.

Vierailija
105/132 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, poijat miehet yleensäkin lykkivät vain menemään, tajuamatta mistään mitään.

Joo, on ihanaa työntää hitaasti sisään samalla kun nainen vaikeroi että "ei sinne, ei sinne"...

Vierailija
106/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni järjesti yllätyksen ja vei minut seksibileisiin Kirkkonummelle jollekin kartanolle jossa oli gang bangia.

Voi ku munki mies veis....

tää nyt ei tapahtunut kirkkonummella vaan yhdessä euroopan kaupungissa. oltiin vaimon kanssa lomamatkalla ja päätettiin pistäytyä paikallisella seksiklubilla. vähän ujoina kateltiin, kun muut harrasi seksiä. sitten eräässä huoneessa alko bukkakejuhlat. eli siinä nainen polvillaan lattialla ja miehet kävi vuoron perään heittään mällit naisen pääle. hetken aikaa sitä kateltua vaimo kysy multa, että haluanko mäkin käydä runkkaamassa spermat naisen naamalle. olin nimittäin joskus ehdottanu sitä vaimolle, mistä hän ole kohteliaasti kieltäytyny. nyt kun tarjoutu tilaisuus, niin menin ja tein. jälkeen päin ei olla enää puhuttu asiasta. 

Vierailija
107/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä surullinen tapaus.

Vierailija
108/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin on ollut ehkä se, kun yhdyttiin keskellä öistä syrjäistä katua yöllä. Oltiin nuoria ja ruvettiin halaamaan ja suutelemaan yhtäkkiä. Ei aikaakaan, kun mun jalat oli harallaan, mies sisälläni ja orgasmi tuloillaan. Lopuksi piti vielä päästä vaakatasoon ja mun toinen jalka piti askaroida pois farkuista, jotta sain levitettyä jalkojani alla.

Se asfaltti ei ollut mikään mukavin makuualusta varsinkaan, kun mies oli niin tajuttoman kiihkeä lähellä syöksyään ja koko vartalollaan tiukasti mun päällä, mutta epämukavuus peittyi miltei yhtäaikaisen orgasmin rajuuteen. Haukoin henkeä vielä pitkään, kun käveltiin jo poispäin miehen käsi mun lanteilla ja pepulla, saaneen virneet molempien naamoilla ja hiertymä mun takkini selkämystässä.

Vierailija
109/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kimppa juttu,ravintolasta lähti mukaan tosi komea mies ja hänen kaveri .

Ja se komee osoittautui vielä käyttö valioksi ja oli vielä eka kertaa naisen kans.

Tosi innokkaita ,niin nussimaan kun nuolemaan.

Mieheni katseli vieressä ja jutteli aina sen kanssa joka ei pannut mua.

Oli se komee kysellyt ,miten saa panna.

Mies oli sanonut että että kyllä nainen opastaa,mailaa vaikka paksuksi.

Saunassa kaveri kertoi mulle että sun mies käski naida sut paksuksi .

Siitä hetkestä jätin pillerit pois,ja naitiin kun kanit neljän kuukauden aikana.

Pojat olivat silloin armeijassa ja joutuivat panttaamaan ,ja kielto oli runkata .

Se hetki oli huumaava,olin extra kiimassa ja sillä komeella karjulla oli älyttömän kovana.

Vaatteet pois ja mut alle vuoteelle,valuin ja pillu litisi. Antauduin miehelle täysin,tiesin että nyt se tapahtui. Olin niin rakastunut siihen nuoreen mieheen,olin 32v ja nuori mies ei vielä kahta kymmentä.

Nuori mies halusi nähdä millainen nainen on kun se siitetään. Nyt näki,ja koki.

Näki toki millainen kiimapillu on raskaana oleva nainen. Märysin ja annoin pillua.

Eipä sitä poikaa sitten näkynyt kun maksu nousi.

Vierailija
110/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun polyamorinen seksuaaliterapeutti käytti hyväkseen useita kertoja. Elämä meni pilalle. Voisi sanoa olleen outoa.

Vierailija
111/132 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano koulukaverin veljen kaverin kanssa abeille järjestetyn iltajuhlan lomassa. Hiippailtiin luokkaan ja sain opettajanpöydällä elämäni ensimmäisen kerran suuseksiä ja päätteeksi aika rajusti takaapäin. Ympäristö teki kokemuksesta epätodellisen tuntuisen, mutta samalla myös kiihottavan. Liian ujona en kehdannut edes yrittää tavata miestä uudelleen, vaikka mieli olisi tehnyt. Jälkeenpäin typerä ujostelu on harmittanut ja harmittaa vieläkin. N 53

Vierailija
112/132 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisin kun nuori armeijassa ollut nuori mies kiinnostui minusta ,nelikymppisestä puumasta

Vierailija
113/132 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oudoimpia kokemuksia oli todella muodokas ja uhkea juuri valmistunut 24v koodarityttö joka ei ollut neitsyt mutta jotenkin yhtä pihalla seksistä kuin keskimääräinen nörttipoika.

Varsinainen yllätys tuli vasta kun päästiin sänkyyn ja yritin nuolla pillua.

Klitoris oli niin olemattoman pieni ja ihan älyttömän syvällä pimpan uumenissa että sain levittää huulet ihan auki kaksin käsin ennen kuin ulotuin lipittämään hupun alka paljastunutta klittaa ulos työnnetyn kielen kärjellä. Häppärit piti kiskoa melkein napaan että sen sai näkyviin.

Tyttö alkoi sätkiä kuin sähköiskuja saaneena aina kun huulia hyväilevä kieli osui klitorikseen ja tyttö jännitti selän kaarelle sekä jalan lihakset ihan teräsvaijeriksi kun aloin lipittää kielenkärjellä pelkkää paljasta klitorista.

Yhtäkkiä tyttö pomppaa ylös ja alkaa tivata aivan ällistyneenä mitä ihmettä minä oikein teen. Yritän selittää yhtä hämmästyneenä että nuolen klitorista ja selviää ettei tämä tiennyt omistaneensa sellaista!

24-vuotias ei ollut koskaan edes koskettanut omaan klittaansa saati sitten hyväillyt sitä. Ex-poikaystäväkin oli ainoastaan harrastanut "oikeaa" seksiä eli lykkinyt vaan peiton alla pippeliä pimppaan.

Sain monta kertaa näyttää että katso nyt hyväilen klitorista ja kumartua takaisin jalkojen väliin tekemään juuri siitä. Tyttö sätkii ja huokailee nautinnosta kun paljasta märkää klittaa hipaisikin.

Tämä oli jotenkin samaan aikaan hauska ja liikkis tarina :D

Jokainen (suuseksistä pitävä) nainen varmaan muistaa sen kuinka henkeäsalpaavalta tuntui kun se kielenkärki kosketti ihan ensimmäisen kerran klittaan, joten voin vaan kuvitella millainen kokemus on silloin kun kyseessä on ylipäätään ensimmäinen kokemus omasta klitoriksesta.

Vierailija
114/132 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää nyt oudoin ole, mutta hieman samankaltainen kun tuo tapaus 103.

Olin siis itse varsin kokematon kuitenkin 24 v ja ajauduin suhteeseen naisen kanssa joka oli toisella kierroksella naimisissa ja kahden lapsen äiti.

Ja jossain vaiheessa tuli ilmi että häntä ei ollut kukaan nuollut tai vaivautunut kysymään että mites sun orgasmi. Siinä sitten sain toimia orkku opettajana, joka todella hiveli nuorenmiehen itsetuntoa.

Ja sain jopa hänet puhuttua ympäri sooloseksin saloihin.

Ja ehkä yllättävin kaikista oli se että hänelle takaapäin asento oli ihan vieras ja uusi. Ja kuinka suurta nautintoa hän siitä sitten saikaan. Paras kombo hänelle oli että omat sormet klitalla, mun penis pillussa ja juuri ennen orgasmivyöryn lähtemistä hän halusi peukalon pyllyyn. Oli todella täynnä kiimaa ne hetket.

Muistelen todella lämmöllä noita nuoruusvuosia

Vierailija
115/132 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joskus nusasin yhtä puolituttua mimmiä, joka käytti asioista ihan kummallisia mimityksiä. nuolin hänelle ensin orgasmin, minkä jälkeen työnnyin sisään. mimmi voihkaisi ja totes tähän: "tuntuu sikahyvältä saada kikkendaalenia launneeseen v i t t tuun." siis oikeesti, kikkendaalenia!

Voisin kuvitella tuntevani kyseisen mimmin ja painanut muutaman kerran aikanaan kikkendaalenin sisään

Oliko kysessä Miia ?

Vierailija
116/132 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iältäni muistelmissa kokemus 70 ja 71 luvulla paljastui tytön ja minun olleen asioimassa oleellisia - ei ikinä kirjallisuus oppinut sanasto "MEILLÄ ON ALFA ROMEO" mikään ja kokemus "MINÄ OLEN KADOTTAJA" muistaako kukaan näitä kirjallisia aineksia käytössä hämärä naiset ja miehet käyttää - ensimmäinen ja viimeinen kauhistuttavia, vierelleni ei jäänyt näissä yksikään ja suurkaupungeissa parittajien valta tunku höynäyttää, "jos et anna minun naida minä raiskaan sinut" onko tunnettu laki asiamies aineksia, selittävää - pois se kaikki minusta = olen vaimon kysyvänä maailmalla

Vierailija
117/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iältäni muistelmissa kokemus 70 ja 71 luvulla paljastui tytön ja minun olleen asioimassa oleellisia - ei ikinä kirjallisuus oppinut sanasto "MEILLÄ ON ALFA ROMEO" mikään ja kokemus "MINÄ OLEN KADOTTAJA" muistaako kukaan näitä kirjallisia aineksia käytössä hämärä naiset ja miehet käyttää - ensimmäinen ja viimeinen kauhistuttavia, vierelleni ei jäänyt näissä yksikään ja suurkaupungeissa parittajien valta tunku höynäyttää, "jos et anna minun naida minä raiskaan sinut" onko tunnettu laki asiamies aineksia, selittävää - pois se kaikki minusta = olen vaimon kysyvänä maailmalla

Siis mitä??

Vierailija
118/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???!

Vierailija
119/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???!

No on outoa kyllä. Huumeita vai käännösohjelma?

Vierailija
120/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia ja hieman outo kokemus oli kun kullin ja sperman nälkäinen nainen antoi pitkän suihinoton. Ensin imi yhden siemensyöksyn, jatkoi pitäen munan suussa ja pitäen kovana. Hetken kuluttua tulin toisen kerran hänen suuhun. Annelin siinä vaiheessa lopettamaan mutta hän vain jatkoi imemistä. Sitten muutaman minuutin imemisen jälkeen tunsin että kohta laukean, ja rentouduin mutta sperman sijaan tuli kuset naisen suuhun. Sen jälkeen hän lopetti imemisen ja jatkoi kädellä pakottaen minut tulemaan kerran lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme