Oudoin seksikokemuksesi?
Mikä on oudoin seksikokemuksesi. itselläni on sellanen et oltiin kaverin kanssa saatu kämpille baarista sellanen pikkasen oulleempi tyttö. alettiin hommiin. tyttö istu sängyllä, me seistiin sen edessä ja se imeskeli meijän kaluja siinä vuorollaan. sit se yhtäkkiä tarraa niistä kummastakin kiinni ja alkaa hieroo niitten päitä vastakkain ja hihittää sitten:"hih, hih, jätkät homoilee". sit se taas jatko imeskelyä ku ei mitään.
Kommentit (129)
Sain mun lukioaikaisen poikaystävän houkuteltua näyttämölle sillä aikaa, kun koulun salissa oli messutapahtuma. Siellä oli semmoinen joulunäytelmän lavaste kaatuneena, jossa oli pehmeä tasainen taso. Hän intoili valtavasti ja laski kiihkoisasti suudellen mut siihen makaamaan ja konttasi päälle mun jalkojen väliin, kun oli ensin saanut mun housut nypättyä puoliksi pois ja oman vyönsä auki. Esirippu oli kiinni ja kaikenmoista rojua oli meidän piilopaikan edessä plus musiikki raikasi kajareista.
Ehkä se kun sukujuhlissa oltiin silleen pikkuserkkulikan kanssa tämän siskon huoneessa. Sisko opiskeli ulkomailla ja tilaisuus tuli ja hormonit ja kaikkee.... antakaa armoa oltiin 14 molemmat ja lapsesta asti vähän niinku tykättiin toisistamme. Muistan että sanoin äidille että meen naimisiin tuon tytön kaa isona.
olen niitä miehiä, joiden on tosi vaikea saada naista. en syyllistä siitä ketään, en naisia, en yhteiskuntaa tai itseäni. se vaan on niin. olen kuitenkin hyvä kaveri yhen naisparin kanssa. saan säälistä katsella heidän lesboiluaan ja voin runkata samalla.
Vierailija kirjoitti:
olen niitä miehiä, joiden on tosi vaikea saada naista. en syyllistä siitä ketään, en naisia, en yhteiskuntaa tai itseäni. se vaan on niin. olen kuitenkin hyvä kaveri yhen naisparin kanssa. saan säälistä katsella heidän lesboiluaan ja voin runkata samalla.
Äläpäs uhriudu...Saat kuitenkin edes säälistä, se on jo sekin monella saavuttamatonta luksusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan mukavan tyypin kanssa päätynyt sänkyhommiin. Oltiin tapailtu muutama kerta. Mies oli noin 30v, välillä aika hiljainen ja ujon oloinen. Tulikin siis täytenä yllätyksenä, kun kesken petipuuhien mies aloitti taukoamattoman höpötyksen:
"OOOO, nyt saat munaa, oooo, tuntuuko hyvältä, näin naidaan syvälle...Oooo mä kynnän kuin maajussi pellolla, tykkäätkö kun kynnetään oooo, tälleen oikein pitkiä työntöjä...."
Hän ei siis edes olettanut, että olen mukana tässä seksipuheessa, vaan piti siinä sitten epämääräisen monologin:D Tuon maajussin kohdalla meinasin revetä nauruun:D
Emme tapailleet enää tämän jälkeen.
Tuli naurahdus ihan ääneen, tunnistan tuollaisen kuvion. Itselläni oli kerran todella komea ja isokin mies, joka hurmasi sänkyyn. Siellä alkoi kumma puhina: 'Kato nainen miten mun kulli haluaa sua, kohta sä saat tämmöstä, haluuko sun pillu mun kullia, aahpuuh aahppuuh....mun kulli tykkää sun pillusta, eikö tykkääkkin, ...sun tissitkin tykkää mun kullista...'ja sitä rataa. Juttuja kesti ja kesti, kunnes se laukes mölisten. Sitten tuli se loppu: ' ihanasti mun kulli tykkäsi olla sun pillussa' Mulla tuli nauru, puin päälle ja lähdin. JA ei en todellakaan ollut edes lähellä omaa O:ta siinä.
Voi apua!:'D Kuulostaa kyllä aivan yhtä karmivalle, kuin mun "maajussi kyntää"- kokemus:D Ps. Hän ei ollut maanviljelijä ammatiltaan:D
Juhannusreissulla vuosia sitten nuorena teki mieli seksiä koko ajan. Niin paljon että maattiin päällekkäin keskellä puhtaan näköistä invavessan lattiaa. Siihen aikaan ovet olivat auki ja tyhmänrohkeutta riitti sen verran, että mentiin sinne pussailemaan. Oltiin pienellä hiljaisemmalla huoltiksella, mutta silti en heti ottaisi uusiksi vaikka kiihkeää olikin. Mulle se oli vähän tukalaa alla, koska lattia oli kova, mutta se unohtui siinä hetkessä ja peittyi muihin tuntemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannusreissulla vuosia sitten nuorena teki mieli seksiä koko ajan. Niin paljon että maattiin päällekkäin keskellä puhtaan näköistä invavessan lattiaa. Siihen aikaan ovet olivat auki ja tyhmänrohkeutta riitti sen verran, että mentiin sinne pussailemaan. Oltiin pienellä hiljaisemmalla huoltiksella, mutta silti en heti ottaisi uusiksi vaikka kiihkeää olikin. Mulle se oli vähän tukalaa alla, koska lattia oli kova, mutta se unohtui siinä hetkessä ja peittyi muihin tuntemuksiin.
Meillä suurinpiirtein sama tilanne ja homma tapahtui tottakai poikaystäväni aloitteesta. Olin kyllä kympillä mukana juonessa. Onneksi siellä wc:ssä oli leveä taso pesualtaan vieressä jossa pystyi makaamaan. Mies oli aina mun päällä eikä tinkinyt siitä ollenkaan. Mua pelotti kiinnijääminen ja samalla kiihotti aivan sairaasti.
Enpä tiedä suostuisinko enää tuohon. Riippuu ehkä miehen taidoista vokotella mua. :)
Nuorena seksi maistuu vaikka sitten vessan lattialla, vaan ei enää, ei vaikka kuinka vokottelisi.
En mä ainakaan osaa puhua tai elehtiä niin, että vaimo suostuisi moiseen. Ennen vanhaan kaikki oli helpompaa, ei tarvinnut kuin sitkeästi ja kiihkeästi suudella häntä. Eri paikat ja tilanteet vain lisäsivät kiihkoa. Itse tahtoisin toisinaan jossain muualla kuin makkarissa, vaikka kovalla alustalla polvet ja kyynärvarret huutaakin hoosiannaa kun päällä nojailee. Mutta ei, rouvalla pitää nykyään olla puhtaat lakanat. Sotkua ei saa syntyä ja suihkuun on päästävä heti seksin jälkeen...
Asiaan. Sori. Oudoin kokemus oli varmaankin häissä vuosia sitten. Naitiin nuorisoseurantalon takapihalla puskien suojissa. Vaimon vartalonmyötäinen kesämekko sai mut aivan tulikuumaksi ja hän halusi yhtä paljon, kun mä siinä sitten kiihkoilin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena seksi maistuu vaikka sitten vessan lattialla, vaan ei enää, ei vaikka kuinka vokottelisi.
En mä ainakaan osaa puhua tai elehtiä niin, että vaimo suostuisi moiseen. Ennen vanhaan kaikki oli helpompaa, ei tarvinnut kuin sitkeästi ja kiihkeästi suudella häntä. Eri paikat ja tilanteet vain lisäsivät kiihkoa. Itse tahtoisin toisinaan jossain muualla kuin makkarissa, vaikka kovalla alustalla polvet ja kyynärvarret huutaakin hoosiannaa kun päällä nojailee. Mutta ei, rouvalla pitää nykyään olla puhtaat lakanat. Sotkua ei saa syntyä ja suihkuun on päästävä heti seksin jälkeen...
Asiaan. Sori. Oudoin kokemus oli varmaankin häissä vuosia sitten. Naitiin nuorisoseurantalon takapihalla puskien suojissa. Vaimon vartalonmyötäinen kesämekko sai mut aivan tulikuumaksi ja hän halusi yhtä paljon, kun mä siinä sitten kiihkoilin.
Älä mieti sitä mitä sanoa vaan tee ja kato sit miten naisesi reagoi. Kokeile vaan kaapata sun rouvas syliin ja suutelet sen pyörryksiin siinä samalla kun kannat sen johonkin rakasteleen. Sanot sille itsevarmasti, nyt mä otan sut ja turha pyristellä. Mulla oli ennen pöpökammo ja siivousvimma joka sit ulottui seksielämään. Pääsin tosta eroon kun vapauduin nauttimaan miehen ronskien otteiden kautta. Mä tiesin heti, että oli hyödytöntä vastustella sen verran määrätietoista menoa se oli ja sit unohdin kaiken muun ja keskityin vain seksiin ja nautintoon ja kuumaan mieheen päälläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mieti sitä mitä sanoa vaan tee ja kato sit miten naisesi reagoi. Kokeile vaan kaapata sun rouvas syliin ja suutelet sen pyörryksiin siinä samalla kun kannat sen johonkin rakasteleen. Sanot sille itsevarmasti, nyt mä otan sut ja turha pyristellä. Mulla oli ennen pöpökammo ja siivousvimma joka sit ulottui seksielämään. Pääsin tosta eroon kun vapauduin nauttimaan miehen ronskien otteiden kautta. Mä tiesin heti, että oli hyödytöntä vastustella sen verran määrätietoista menoa se oli ja sit unohdin kaiken muun ja keskityin vain seksiin ja nautintoon ja kuumaan mieheen päälläni.
Tohon vielä lisäks että kannattaa kehua sun naista. Siinä kun kannat sitä kehut, miten paljon haluut riisua sen ja nähdä seksikkään vartalon kokonaan tai jtn muuta kiihottavaa. Silloin kun kehut tulee tuommoisessa tilanteessa odotusarvo ainaki mun päässä kiihkeestä seksistä nousee taivaisiin.
Oudoin paikka ehkä Pasilan aseman junalaiturilla, tolpan takana junaa odotellessa. Vasta kun juna tuli, niin huomattiin että oltiin suoraan kameran edessä.
Ehkä oudoin tapahtuma oli, kun täysin tuntematon nainen tuli baarissa eteen ja antoi pusun suoraan huulille ilman että sanoi mitään. Oltiin juuri kaverin kanssa lähdössä ulos, kun toi tapahtui ja nainen lähti mukaan. Mitään sanomatta.
Käveltiin hakemaan bensikseltä purtavaa ja menitiin kaltseille syömään. Kaveri lähti kotiin ja jäin naisen kanssa kahden. Yksi asia johti toiseen ja vähän ajan päästä huomasin nuolevani täysin alastonta naista jolla oli juuri sheivattu posliinipillu. Nainen halusi välttämättä ottaa suihin, joten jatkoimme 69 asennossa. Onneksi kukaan ei sattunut kävelemään paikalle juuri silloin :) Koska ei ollut kortsuja, emme alkaneet panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kun sukujuhlissa oltiin silleen pikkuserkkulikan kanssa tämän siskon huoneessa. Sisko opiskeli ulkomailla ja tilaisuus tuli ja hormonit ja kaikkee.... antakaa armoa oltiin 14 molemmat ja lapsesta asti vähän niinku tykättiin toisistamme. Muistan että sanoin äidille että meen naimisiin tuon tytön kaa isona.
Mulla oli varmaan päiväkerhosta asti Anna-Kaisa, maailman kaunein tyttö. Jälistäpäin selvisi, että meidän äidit ovat pikkuserkkuja. Kirjoittelin rakkauskirjeitä, piirtelin sydämiä hänen vihkoonsa koulussa ynnä muuta. Suudeltiin ja pidettiin kädestä, tavallaan seurusteltiin 5.-6.-luokilla. Olin valtavan sydänkipeä ja murtunut tuosta sukulaisuudesta. Ymmärrän hyvin, että menitte rajan yli. Olisimme epäilemättä myös menneet, jos seurustelu olisi jatkunut. Tänä päivänäkin kun silloin tällöin kohdataan, olen ihastunut häneen.
Oudoin kokemus on seksi leirintäalueella silloisen tyttöystäväni kanssa matkailuvaunussa. Oudointa oli se, että samaan aikaan toisessa päässä vaunua oli toinen pariskunta touhuamassa. Yritettiin olla peiton alla muka piilossa tietenkin siinä onnistumatta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli varmaan päiväkerhosta asti Anna-Kaisa, maailman kaunein tyttö. Jälistäpäin selvisi, että meidän äidit ovat pikkuserkkuja. Kirjoittelin rakkauskirjeitä, piirtelin sydämiä hänen vihkoonsa koulussa ynnä muuta. Suudeltiin ja pidettiin kädestä, tavallaan seurusteltiin 5.-6.-luokilla. Olin valtavan sydänkipeä ja murtunut tuosta sukulaisuudesta. Ymmärrän hyvin, että menitte rajan yli. Olisimme epäilemättä myös menneet, jos seurustelu olisi jatkunut. Tänä päivänäkin kun silloin tällöin kohdataan, olen ihastunut häneen.
Oudoin kokemus on seksi leirintäalueella silloisen tyttöystäväni kanssa matkailuvaunussa. Oudointa oli se, että samaan aikaan toisessa päässä vaunua oli toinen pariskunta touhuamassa. Yritettiin olla peiton alla muka piilossa tietenkin siinä onnistumatta mitenkään.
Hetkinen. Teidän äidit on pikkuserkkuja, te ootte siis 3. serkkuja. Tunnen pikkuserkukset, jotka on naimisissa ja heillä on lapsia. Tulee ihan paha mieli teidän puolesta. Teidän juttu kuulostaa niin suloiselta.
A-K oli onnentyttö. Ja minä oon ikuinen romantikko.
mulla oli kerran treffit yhen mielettömän kauniin naisen kanssa. siinä ensin vähän juteltiin ja paljastu et se on kotosin äetsästä. sit se vähän väliä alko kommentoimaan keskustelunaiheisiin tyyliin 'meillä äetsässä on tapana...' ihanku se ois nähny kaiken aina kollektiivisesti, äetsälaisesta näkökulmasta. ja paras oli tietenkin kun päästiin sänkyyn. mimmi oli tietenki pakko tokasta että: "nyt saat sitten kunnon äetsäläistä p i l l ua" piti ihan myöhemmin googlettas tuo äetsä. en kyl löytäny mitään merkittävää. mut hyvä et kotiseuturakkaus oli mimmillä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
mulla oli kerran treffit yhen mielettömän kauniin naisen kanssa. siinä ensin vähän juteltiin ja paljastu et se on kotosin äetsästä. sit se vähän väliä alko kommentoimaan keskustelunaiheisiin tyyliin 'meillä äetsässä on tapana...' ihanku se ois nähny kaiken aina kollektiivisesti, äetsälaisesta näkökulmasta. ja paras oli tietenkin kun päästiin sänkyyn. mimmi oli tietenki pakko tokasta että: "nyt saat sitten kunnon äetsäläistä p i l l ua" piti ihan myöhemmin googlettas tuo äetsä. en kyl löytäny mitään merkittävää. mut hyvä et kotiseuturakkaus oli mimmillä kunnossa.
Tulee mieleen myös tapaus, kun sain turkulaista pimppua Tampereella. Se oli jo liennytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen myös tapaus, kun sain turkulaista pimppua Tampereella. Se oli jo liennytystä.
Sattui toisin päin, eli sain Tamperelaista rouvaa naida Turussa. Ehkä kyse oli kulttuurivaihdosta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattui toisin päin, eli sain Tamperelaista rouvaa naida Turussa. Ehkä kyse oli kulttuurivaihdosta ?
saattaa olla. mitenn tapahtui. kerro tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja lisään tuohon vielä, että itse olen Helsingistä - kenties täm on sitä hallituksen ajamaa maakuntapolitiikkaa, jossa monikulttuuristetaan seutualueita.
kävin kerran teinipoikan auimarannan pusikossa pissalla. oon jo lähdössä, kun huomaan et siihen vähän matkan päähn tulee sellanen vähän pulskampi ja mua vanhempi mimmi. mä tirkistelen puskan suojasta, miten se tempasee nopeesti bikininsä alaosan pois ja menee kyykkyyn. luulen ensin et sekin pissaa, mut set sen koko pää muuttuu ihan punaseks ja alkaa täristä, se on ihan sen näköinen ku se olis räjähtämäisillään. sitten mä nään, miten sen takaosastosta alkaa hitaasti valua alaspäin todella iso ja pitkä pökäle. mimmin suu avautuu ammolleen äänettömään huutoon. lopulta pökäle irtoaa siitä ja tippuu kerälle maahan. siinä samassa naisen suusta pääsee vaimee voihkasu, aivan ku se olis saanu orgasmin. sit se pyyhkii ittensä vaahteranlehtiin, pukee alaosan päälle lähtee pois. mulla on ihan hirvee seisokki, mutten kehtas siinä alkaa veteleen käteen. tumputan sitten kun pääsen kotiin. kuvittelen, miten heitän mällit sen ison paskkkakasan päälle.
Kikkendaalia vaan kaikille :) Aivan paras juttu ikinä. Ei helv... eihän kukaan sano Kikkendaali.... hahahah.... Olis jäänyt hommat siihen. T: Kikkendaali hahahaha