Oudoin seksikokemuksesi?
Mikä on oudoin seksikokemuksesi. itselläni on sellanen et oltiin kaverin kanssa saatu kämpille baarista sellanen pikkasen oulleempi tyttö. alettiin hommiin. tyttö istu sängyllä, me seistiin sen edessä ja se imeskeli meijän kaluja siinä vuorollaan. sit se yhtäkkiä tarraa niistä kummastakin kiinni ja alkaa hieroo niitten päitä vastakkain ja hihittää sitten:"hih, hih, jätkät homoilee". sit se taas jatko imeskelyä ku ei mitään.
Kommentit (129)
Oudoin seksikokemus oli kesällä. Terassilta lähdin erään 26-vuotiaan miehen mukaan hänen luokseen. Mies oli ulkoisesti ihan komea ja urheilullinen, yleisesti ottaen tosi fiksun oloinen, akateeminen koulutus ja tyyliltään ns. pukumies. Keskusteli järkeviä, oli hauska ja ohjasi jutut hienovaraisesti kohti päämäärää, joka itsellänikin alkoi kasvamaan mielessä, eli yhteinen yö. Miehellä oli kotonaan kokoelma tekopeniksiä ja esim. satisfyer. Mies ehdotti, että hoitelisi minut satisfyerilla ja tekopeniksellä. Sain pari orgasmia melko nopeasti. Kun olin saanut toisen kerran lyhyen ajan sisään, pyysin häntä lopettamaan. Ajatukseni oli luonnollisesti huomioida miestä, mutta hän ei halunnut mitään huomiota. Hän oli todella tyytyväinen, koska oli saanut minut laukeamaan ja vielä kehui, että hänen luonaan on aina orgasmitakuu ja olen aina tervetullut, jos haluan lisää nautintoa. Mutta hän ei tosiaan itse halunnut mitään. Olin yllättynyt, varsinkin kun heti orgasmitakuupuheiden jälkeen hän pyysi minua hyväntuulisesti poistumaan, koska alkaa kuulemma nukkumaan. Ei ollut lainkaan tyly, vaan todella kohtelias koko ajan. Hämmentyneenä, mutta pari orgasmia saaneena, poistuin. Koko vierailu miehen luona kesti kaikkinensa noin 20 minuuttia.
Ajauduin outoon seksikokemukseen yllättäen, kun oltiin sovittu mikkeliläisen pariskunnan kanssa siitä, että naidaan pariskunnan naista vuorotellen. Sain päräyttää ensimmäisenä naisen perin uhkeaan takalistoon ja heti jälkeeni mies lykki omalla vuorollaan varmaan alle minuutin. Kun sitten aloin panna toista kertaa nainen ratsailla, mies alkoi vetää käteen ja meni huoneesta ulos jääden kuitenkin kurkkimaan ovensuuhun. Kun sain toisen orgasmini, nainen alkoi ottaa innokkaasti suihin, mies tuli huoneeseen ja laukesi sängyn vierellä kiivaasti runkaten. Nainen alkoi komennella miestä ja käski tätä katselemaan meidän touhuilua. Hämmennyksestä huolimatta sain vielä kolmannen seisokin ja hiukan huvittuneena ja tilanteesta yllättyneenä vetelin pitkän varvin lähetyssaarnaajassa naisen huokaillessa ja tuijottavan miehen runkkaillessa lähietäisyydellä. Ei taida olla yllätys, että en mennyt heidän vieraaksi enää toiste. M41
Vierailija kirjoitti:
Oudoin seksikokemus oli kesällä. Terassilta lähdin erään 26-vuotiaan miehen mukaan hänen luokseen. Mies oli ulkoisesti ihan komea ja urheilullinen, yleisesti ottaen tosi fiksun oloinen, akateeminen koulutus ja tyyliltään ns. pukumies. Keskusteli järkeviä, oli hauska ja ohjasi jutut hienovaraisesti kohti päämäärää, joka itsellänikin alkoi kasvamaan mielessä, eli yhteinen yö. Miehellä oli kotonaan kokoelma tekopeniksiä ja esim. satisfyer. Mies ehdotti, että hoitelisi minut satisfyerilla ja tekopeniksellä. Sain pari orgasmia melko nopeasti. Kun olin saanut toisen kerran lyhyen ajan sisään, pyysin häntä lopettamaan. Ajatukseni oli luonnollisesti huomioida miestä, mutta hän ei halunnut mitään huomiota. Hän oli todella tyytyväinen, koska oli saanut minut laukeamaan ja vielä kehui, että hänen luonaan on aina orgasmitakuu ja olen aina tervetullut, jos haluan lisää nautintoa. Mutta hän ei tosiaan itse halunnut mitään. Olin yllättynyt, varsinkin kun h
Oliskohan mielellä ollut joku pysyvä erektiohäiriö tai sitten oli varattu ja se tekopeniskokoelma, yms. olikin vaimon/tyttöystävän?
Vierailija kirjoitti:
Ajauduin outoon seksikokemukseen yllättäen, kun oltiin sovittu mikkeliläisen pariskunnan kanssa siitä, että naidaan pariskunnan naista vuorotellen. Sain päräyttää ensimmäisenä naisen perin uhkeaan takalistoon ja heti jälkeeni mies lykki omalla vuorollaan varmaan alle minuutin. Kun sitten aloin panna toista kertaa nainen ratsailla, mies alkoi vetää käteen ja meni huoneesta ulos jääden kuitenkin kurkkimaan ovensuuhun. Kun sain toisen orgasmini, nainen alkoi ottaa innokkaasti suihin, mies tuli huoneeseen ja laukesi sängyn vierellä kiivaasti runkaten. Nainen alkoi komennella miestä ja käski tätä katselemaan meidän touhuilua. Hämmennyksestä huolimatta sain vielä kolmannen seisokin ja hiukan huvittuneena ja tilanteesta yllättyneenä vetelin pitkän varvin lähetyssaarnaajassa naisen huokaillessa ja tuijottavan miehen runkkaillessa lähietäisyydellä. Ei taida olla yllätys, että en mennyt heidän vieraaksi enää toiste. M41
Itsellä ollut pari kokemusta kahden eri noin 40v pariskunnan kanssa. Ekalla kerralla olin itse noin 25v. Pariskunnan mies oli vähän kuten tämän lainaamani kirjoituksen mies, eli vieressä runkkaamassa ja se nainen oikeasti haukkui miestään pienimunaiseksi, jne. Pariskunnan toiveena oli, että laukesin naisen pilluun. Kun olin lauennut nainen komensi miehensä nuolemaan pilluaan ja oli mälleissäni! Toinen kertani olin muutamaa vuotta myöhemmin ja jälleen noin 40v pariskunta kyseessä, kenen leikkeihin lähdin kolmanneksi Baltic Princess laivalla. Nainen imi ensin meitä vuorotellen. Jossain vaiheessa hän meni kontalleen ja mies alkoi panemaan naista takaapäin. Nainen jatkoi minun imemistä. Mies jyysti kovaa tahtia jonkun aikaa ja jonka jälkeen kehitti minua tulemaan pukille. No menin ja survaisin kullini naisen sisään. Ei tsiisus, se mies oli roiskunut mällinsä naisen sisään ja oma meisseli siellä toisen soosseissa. Mies ei näyttänyt millään tavalla ulkoisesti, että olisi lauennut. Meinasi siinä vaiheessa kalu lerpahtaa.
17-vuotiaana olin hetken pyörinyt yhden pojan kanssa ja sitten päädyttiin ekan kerran makuuhuoneen puolelle mun solukämpän huoneeseen. Pussailtiin ja vein käden hänen housuihin, vetelin käteen jonkun aikaa ja vähän ihmettelin kun ei tehnyt elettäkään mun suunnalleni. Laitoin sen käden omiin pöksyihini mutta se liikautti muutaman kerran sormeaan ja lopetti siihen ja jätti kätensä vaan sinne paikoilleen :D ja kokoajan tumputin sitä samalla, jossain vaiheessa mietin että ei hitto kai tästä voitaisi jatkaa panemaan jos se olisikin sitten mukavampaa, riisuin siltä housut ja ehdotin panemista mutta tämä sanoo että ei kun jatka vaan sitä käteen vetoa, no niin sitten jatkoin ja oisko sitä semmoiset 40 minuuttia kestänyt kunnes tuli mahansa päälle ja lähti saman tien helvettiin paikalta :D jäin sinne sänkyyni miettimään että mitähän saakelia tuo oli. Ei enää koskaan juteltu sen jälkeen :D
Jälkeenpäin ajateltuna olisi tietenkin pitänyt heivata se mäkeen jo siinä vaiheessa kun tuli ilmi ettei hän aio tyydyttää minua mitenkään mutta laitetaan nuoruuden ymmärtämättömyyden piikkiin..
Tuollaisiahan monet aikuisetkin miehet yhä ovat, vaikka haluavathan ne pianolle, mutta eivät eväänsä heilauta naisen nautinnon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisiahan monet aikuisetkin miehet yhä ovat, vaikka haluavathan ne pianolle, mutta eivät eväänsä heilauta naisen nautinnon eteen.
Tosimies operoi flyygeliä.
Tet harjoittelussa 7 luokalla vanhempi nainen teki tykö ja pyysi illalla kylään.
Vei poikuuden ja opetti miten naista pidetään hyvänä. Opin valtavasti seksistä, noina kuukausina, kun kävin kylässä.
Oli ihanaa vaikka ehkä laitonta, en tiedä oliko silloin -70 luvun lopulla.