Minulle tulee huono omatunto jos lopetan jatkotilauksen, onko täällä muita yhtä outoja?
Nytkin kun olen lopettanut Netflixin ja saan koko ajan sieltä automaattiviestejä joissa houkutellaan takaisin tilaajaksi kertomalla miten minua kaivataan, tulee huono omatunto varsinkin kun olen lukenut miten Netflixiä vaivaa tilaajakato :D On ne markkinamiehet ovelia. Olen kyllä muutenkin aivan yliempaattinen ja herkkä, onko teitä muitakin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Se on ROBOTTI joka lähettää!
Tiedän, tiedän. Sanoinhan automaattiviesti.
Silti tulen vähän surulliseksi :D
Ap
Mä olen tällainen. Työpaikan ja vuokra-asunnon vaihto on aivan painajaista. Ihan kuin tekisin jotain rikollista kun haluan itselleni asiat paremmin. Samoin tilausten peruuttaminen tuntuu pahalta. Ihan kuin jonkun työ olisi muka juuri siitä minun tilauksestani kiinni.
Kyllähän se masentaa jos joku saa potkut minun vuokseni...
Mä vaihdoin juuri netti- ja puhelinoperaattorin ja vakuutusyhtiön halvempiin oltuani vuosia asiakkaana, ja kyllä siitä vähän huono omatunto tuli, varsinkin kun alkoi tulla niitä tekstiviestejä joissa lupailtiin kuut ja tähdet taivaalta jos vain jäisin asiakkaaksi. Yritin vain toistaa itselleni että on ihan sallittua kilpailuttaa ja säästää, eikä niiden toimeentulo mun lähtöön kaadu.
Mitä ihmettä? Toivottavasti tämä on nyt provo?
No ei kyllä ole. Joku raja sentään.
No jopas nyyhkyprovon taas keksit.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin juuri netti- ja puhelinoperaattorin ja vakuutusyhtiön halvempiin oltuani vuosia asiakkaana, ja kyllä siitä vähän huono omatunto tuli, varsinkin kun alkoi tulla niitä tekstiviestejä joissa lupailtiin kuut ja tähdet taivaalta jos vain jäisin asiakkaaksi. Yritin vain toistaa itselleni että on ihan sallittua kilpailuttaa ja säästää, eikä niiden toimeentulo mun lähtöön kaadu.
Teillä menee nyt tunteen ihan liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti? Ei sinua kukaan siellä ihmisenä ajatellut vaan mahdollisena numeroina asiakkaana.
Ymmärrän, inhimillinen tunne vaikka järki kuinka sanoo muuta.
jotain tällaista?
Kovasti täällä tuntuu MYYJIEN komentoivan tätä sosiaalista sitoutumista kytkykauppaan.
Älkää komentoiko jos ette ymmärrä sosiaalipsykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
jotain tällaista?
Läheltä liippaa.
Mulle tulee huono omatunto sellaisista jutuissa missä asioi suoraan ihmisen kanssa. Esim ohjatut ryhmäliikunnat, kampaaja, kosmetologi, hieroja.
Ne ei kyllä siellä (toivottavasti) mieti, että miksi se Pirkko ei enää ole käynyt.. Tai saattaa miettiäkin, asun huomattavasti pienemmällä paikkakunnalla kuin helsinki
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä tuntuu MYYJIEN komentoivan tätä sosiaalista sitoutumista kytkykauppaan.
Älkää komentoiko jos ette ymmärrä sosiaalipsykologiaa.
No eikö se ole hyvä kommentoida, ettei tuollainen ole todellakaan normaalia!
Kyllähän ne osaa: Zalandolta tuli s-postia kun en ole vähään aikaan tilannut mitään: "XXX Meillä on ikävä sinua!"
Vaadi heitä poistamaan yhteystietosi, tai tee se itse.