Minulle tulee huono omatunto jos lopetan jatkotilauksen, onko täällä muita yhtä outoja?
Nytkin kun olen lopettanut Netflixin ja saan koko ajan sieltä automaattiviestejä joissa houkutellaan takaisin tilaajaksi kertomalla miten minua kaivataan, tulee huono omatunto varsinkin kun olen lukenut miten Netflixiä vaivaa tilaajakato :D On ne markkinamiehet ovelia. Olen kyllä muutenkin aivan yliempaattinen ja herkkä, onko teitä muitakin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne osaa: Zalandolta tuli s-postia kun en ole vähään aikaan tilannut mitään: "XXX Meillä on ikävä sinua!"
Tätä! Ihmisen sitoutumista eli yhteenkuuluvuutta käytetään härskisti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vuokrakämpän irtisanominen on jännittänyt kamalasti silloin,kun vuokranantaja ollut mukava ja kehunut aina, kuinka on mukava kun olen viihtynyt ja oli tuuri löytää niin hyvä vuokralainen. Nyt kun tarkemmin miettii, niin hyvin heillä on asiat kun olen aina asunut monta vuotta ja muutenkin että on varaa sijoitusasuntoon.
Netflixiä en sääli, koska on selvää että sen perustajat on tehneet miljardeja rahaa sillä että yksinäiset ihmiset pistää viimeiset roponsa viihteeseen kun muuhun elämään ei ole varaa.
Sama kävi mulle! Tuntui tosi pahalta irtisanoa yksityiseltä vuokraamani yksiö. Oli tosi ihana ja kiltti aina mua kohtaan. Olin päättänyt ostaa kaksion eron jälkeen, no hölmö kun olen niin säälin sitä kiinteistönvälittäjää joka ihan mun takia tuli esittelemään kaksion, tein kaupat sen takia kun säälin häntä vaikka en asunnosta oikeestaan tykännyt. Sääli on sairautta, tiedän, ja olen siis tosi pahasti sairas ja joudun kärsimään sen takia! Oli hyvä kuulla etten ole ainoa...
Siis miten tämä voi olla edes totta.
Minulla vuokrakämpän irtisanominen on jännittänyt kamalasti silloin,kun vuokranantaja ollut mukava ja kehunut aina, kuinka on mukava kun olen viihtynyt ja oli tuuri löytää niin hyvä vuokralainen. Nyt kun tarkemmin miettii, niin hyvin heillä on asiat kun olen aina asunut monta vuotta ja muutenkin että on varaa sijoitusasuntoon.
Netflixiä en sääli, koska on selvää että sen perustajat on tehneet miljardeja rahaa sillä että yksinäiset ihmiset pistää viimeiset roponsa viihteeseen kun muuhun elämään ei ole varaa.