Millainen on sinun Jumalasi? Kerro/kuvaile
Minun Jumala on jotain ääretöntä ja käsittämätöntä. On itse rakkaus, jota samalla kuitenkin pelkään.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika.
Eikös se siinnyt Pyhästä Hengestä? Onko siis adoptiopoika vai miten tämä meni?
Selitetty Raamatussa. Saman teoksen mukaan Jumala ilmoittaa Jeesuksen ihmiselle henkkoht. Minä sain tämän todistaa v.2006.
Jehova Jumala hävittää pahat ihmiset ja väärän uskonnon ihan pian. Harmagedonista uuteen asiainjärjestelmään säilyvät vain Jehovan todistajat.
Jeesus on minun Jumalani. Hän rakastaa kaikkia, mutta inhoaa syntiä. Hän sanoo että kapea on se tie mikä vie pelastukseen ja leveä se mikä vie tuhoon. Raamatussa hän kertoo hyvin tarkkaan että hän tulee toisaalta. Hän myös kertoo kuka tämän maapallon hallitsija on. Mulle Jeesus, ei se kirkon Jeesus vaan oikea Jeesus jolla on säännöt vapauttaa tästä pedonsysteemista ja avaa silmät.
Kun hyppää jäniksen koloon ja katsoo loppuun asti minne se menee niin saa vain vahvistusta kaikelle sille mitä Jeesus sanoi. Me olemme sodassa ja tämä sota ei ole lihaa vastaan vaan henkivaltoja ja pahuutta vastaan korkeilla paikoilla. Pitää valita tämä maailma tai Jeesus. Molempia ei voi valita. Ei voi olla toinen jalka maailmassa ja toinen uskossa. Tuntuu hyvältä kun tutkii asioita niin nähdä miten niin moni truthereista on nimenomaan fundamentalisti Kristittyjä.
Mercedes-benz on minun Jumalani. Se on suojelijani liikenteessä, ohitukset voin tehdä missä kohtaa vaan.
Se suojelee minua myös ylikuntoon tulemisesta, voin pysäköidä mihin ikinä haluankin kaupan edustalle.
Silmäni lepää ja rauhoitun ihaillessani sen kiiltoa...
Aikamoista uskonnon syrjimistä täällä
Jokainen luo itse jumalansa, paitsi ne jotka eivät sitä tarvitse.
Voisitteko hihulit mennä spämmimää jonnekin muualle?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista uskonnon syrjimistä täällä
Taikauskoa se on eikä kuulu tänne
No se on yks japanilainen megastara.
Hyvä kysymys! Minun jumalani on se energia, joka pyrkii synnyttämään elämää. Karma, hyvyys, rakkaus, luonnonkiertokulku, sattuma, .. kaikki yhtä ja samaa. En tiedä miksi tämä kaikki on olemassa, ehkä on jumala joka hallitsee ja päättää, ehkä heitä on useampi, tai ehkä se koostuu kaikista ihmisistä, vai onko takana avaruusolennot? Tiedä häntä, mutta kyllä heille ihmiselämä merkitsee jotain. Ehkä meitä seurataan kuin tv-sarjaa.