Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sinun Jumalasi? Kerro/kuvaile

Vierailija
11.07.2022 |

Minun Jumala on jotain ääretöntä ja käsittämätöntä. On itse rakkaus, jota samalla kuitenkin pelkään.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä osaa kuvailla ku ei sanat riitä mut polttavaa DMT:tä ni kyl te sit tajuutte.

Vierailija
22/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.

Tätä saatana kiistatta palvojilleen tarjoaa. Oletko miettinyt mitä loppupeleissä jää käteen? Onko hinta liian kova?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on rakkaus anteeksi antaja kaiken luoja

Vierailija
24/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.

Tätä saatana kiistatta palvojilleen tarjoaa. Oletko miettinyt mitä loppupeleissä jää käteen? Onko hinta liian kova?

Loppupeleissä meille kaikille jää luu käteen, kyllä mä kokisin että kovemman hinnan maksaa ne jotka maksaa eläessään sitä hintaa että elämän jälkeen muka hyötyisivät jotain. Ei sen jälkeen ole enää mitään.

Vierailija
25/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on taivaan ja maan luoja

Vierailija
26/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

Loppupeleissä meille kaikille jää luu käteen, kyllä mä kokisin että kovemman hinnan maksaa ne jotka maksaa eläessään sitä hintaa että elämän jälkeen muka hyötyisivät jotain. Ei sen jälkeen ole enää mitään.

Tämäkin on totta. Näetkö ristiriitaa siinä, että koet saatanan olevan voimassaoleva entiteetti ja samaanaikaan poissuljet  kuitenkinmahdollisuuden siitä, että kuoleman jälkeen on jotain. Eikä tässä ole ristiriitaa?

Vierailija
27/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.

Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.

On kyllä hupaisa ajatus, että kaikkivoipaa olentoa kiinnostaisi esimerkiksi se, minkä sukupuolen kanssa joku haluaa harrastaa seksiä tai mennä naimisiin.

Vierailija
28/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

Tämäkin on totta. Näetkö ristiriitaa siinä, että koet saatanan olevan voimassaoleva entiteetti ja samaanaikaan poissuljet  kuitenkinmahdollisuuden siitä, että kuoleman jälkeen on jotain. Eikä tässä ole ristiriitaa?

En minä ole väittänyt saatanan olevan voimassaoleva entiteetti, joten en missään nimessä näe ristiriitaa. En usko teistiseen saatanaan.

Vierailija
29/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä osaa kuvailla ku ei sanat riitä mut polttavaa DMT:tä ni kyl te sit tajuutte.

Miksi Jumala vaatisi DMT:tä ilmaistakseen itsensä ihmisille?

Vierailija
30/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, Voima, Luoja. Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Vierailija
31/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

En minä ole väittänyt saatanan olevan voimassaoleva entiteetti, joten en missään nimessä näe ristiriitaa. En usko teistiseen saatanaan.

Kiiitos selvennyksestä. Onko oikea termi filosofiastasi satanismi vai määritteletkö sitä lainkaan?

Vierailija
32/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä, persoona.

Vierailija
33/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko persoonalliseen Jumalaan. Elämän ihmeen ja voiman voi käsittää jumalallisena.

En yhtään mmärrä näitä fantasioita jostain taivaan isukeista, jotka kuitenkin kyttäävät ihmisten syömisiä ja runkkaamisia ja punovat kostosuunnitelmia niille, joiden mielikuvitus ei riitä näihin uskomiseen.

Vierailija
34/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo peilistä. Jumala ei ole täydellinen, mutta hän on ainutlaatuinen ja suurin voima elämässäni.

Vierailija
36/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta Verijumalalle!

37/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

partahäiskä pilven reunalla. välillä juttelee kaverinsa Saatanan kanssa.

Vierailija
38/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen wanhan testamentin ankara ukko pilvenreunalla. Sieltä hän tuomitsee kaikki syntiset ilman armoa ja lähettää alakertaan saamaan ansionsa mukaan. Elä kunnolla tai kärsi seuraukset, ei mitään pelleilyä häneltä!

Vierailija
39/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Jumalan Poika.

Vierailija
40/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on Jumalan Poika.

Eikös se siinnyt Pyhästä Hengestä? Onko siis adoptiopoika vai miten tämä meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi