Millainen on sinun Jumalasi? Kerro/kuvaile
Minun Jumala on jotain ääretöntä ja käsittämätöntä. On itse rakkaus, jota samalla kuitenkin pelkään.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Saatana.
Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.
Tätä saatana kiistatta palvojilleen tarjoaa. Oletko miettinyt mitä loppupeleissä jää käteen? Onko hinta liian kova?
Jumala on rakkaus anteeksi antaja kaiken luoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana.
Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.
Tätä saatana kiistatta palvojilleen tarjoaa. Oletko miettinyt mitä loppupeleissä jää käteen? Onko hinta liian kova?
Loppupeleissä meille kaikille jää luu käteen, kyllä mä kokisin että kovemman hinnan maksaa ne jotka maksaa eläessään sitä hintaa että elämän jälkeen muka hyötyisivät jotain. Ei sen jälkeen ole enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana.
Loppupeleissä meille kaikille jää luu käteen, kyllä mä kokisin että kovemman hinnan maksaa ne jotka maksaa eläessään sitä hintaa että elämän jälkeen muka hyötyisivät jotain. Ei sen jälkeen ole enää mitään.
Tämäkin on totta. Näetkö ristiriitaa siinä, että koet saatanan olevan voimassaoleva entiteetti ja samaanaikaan poissuljet kuitenkinmahdollisuuden siitä, että kuoleman jälkeen on jotain. Eikä tässä ole ristiriitaa?
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.
Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.
On kyllä hupaisa ajatus, että kaikkivoipaa olentoa kiinnostaisi esimerkiksi se, minkä sukupuolen kanssa joku haluaa harrastaa seksiä tai mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana.
Tämäkin on totta. Näetkö ristiriitaa siinä, että koet saatanan olevan voimassaoleva entiteetti ja samaanaikaan poissuljet kuitenkinmahdollisuuden siitä, että kuoleman jälkeen on jotain. Eikä tässä ole ristiriitaa?
En minä ole väittänyt saatanan olevan voimassaoleva entiteetti, joten en missään nimessä näe ristiriitaa. En usko teistiseen saatanaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä osaa kuvailla ku ei sanat riitä mut polttavaa DMT:tä ni kyl te sit tajuutte.
Miksi Jumala vaatisi DMT:tä ilmaistakseen itsensä ihmisille?
Rakkaus, Voima, Luoja. Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana.
En minä ole väittänyt saatanan olevan voimassaoleva entiteetti, joten en missään nimessä näe ristiriitaa. En usko teistiseen saatanaan.
Kiiitos selvennyksestä. Onko oikea termi filosofiastasi satanismi vai määritteletkö sitä lainkaan?
En usko persoonalliseen Jumalaan. Elämän ihmeen ja voiman voi käsittää jumalallisena.
En yhtään mmärrä näitä fantasioita jostain taivaan isukeista, jotka kuitenkin kyttäävät ihmisten syömisiä ja runkkaamisia ja punovat kostosuunnitelmia niille, joiden mielikuvitus ei riitä näihin uskomiseen.
Katsoo peilistä. Jumala ei ole täydellinen, mutta hän on ainutlaatuinen ja suurin voima elämässäni.
partahäiskä pilven reunalla. välillä juttelee kaverinsa Saatanan kanssa.
Perinteinen wanhan testamentin ankara ukko pilvenreunalla. Sieltä hän tuomitsee kaikki syntiset ilman armoa ja lähettää alakertaan saamaan ansionsa mukaan. Elä kunnolla tai kärsi seuraukset, ei mitään pelleilyä häneltä!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika.
Eikös se siinnyt Pyhästä Hengestä? Onko siis adoptiopoika vai miten tämä meni?
En mä sitä osaa kuvailla ku ei sanat riitä mut polttavaa DMT:tä ni kyl te sit tajuutte.