Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sinun Jumalasi? Kerro/kuvaile

Vierailija
11.07.2022 |

Minun Jumala on jotain ääretöntä ja käsittämätöntä. On itse rakkaus, jota samalla kuitenkin pelkään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva

Vierailija
2/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.

Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen.

Vierailija
4/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.

Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.

Jumala on kyllä aika huomionkipeä tapaus.

Vierailija
5/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut

Vierailija
6/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
7/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, maa ilma jota hegitän.Kuu, aurinko, tähdet. meri ,järvet,luonto ihan kaikki.Hänen nimeä n tiedä mutta hän lähetää enkelin suojeleman minua aina,en ole koskaan yksin.

Vierailija
8/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä Jumalasta tiedä muuta kuin että minä olen hänestä seuraava.

Vierailija
9/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava, anteeksi antava. Kukaan ei ole synnitön. Meillä jokaisella on oma suojelusenkeli.

Vierailija
10/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good father who cares about His children. And Holy.

May Your name be glorified o Lord! My King, My Saviour, My Provider, Lord of the angel armies. Thank you Jesus.

Vierailija
11/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia jumaluuksia ja korkeita itsejä eetterissä. On mies, isompi kooltaan kuin ihminen, hyvyys, ei koston jumala, ei lankea pahuuteen, etsii hyvyyttä, suojeleva kaikkia olentoja kohtaan ja toimii taivaallisen ja avaruudellisen väen kanssa. On tarpeeksi korkealla henkisesti eli ei demigod. On hyviä olentoja (pahisten lisäksi), mutta ihminen arvioi hyvyyttä itsekin, itsellään. Mokaamme usein asioissa, on jotenkin mentävä eteenpäin. 

Vierailija
12/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Watson rakastui, kun näki vastanäyttelijänsä piirroksen omasta Jumalastaan. Poika oli piirtänyt lippis vinossa skeittaavan tytön.

Vierailija
13/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

Vierailija
14/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas, maa ilma jota hegitän.Kuu, aurinko, tähdet. meri ,järvet,luonto ihan kaikki.Hänen nimeä n tiedä mutta hän lähetää enkelin suojeleman minua aina,en ole koskaan yksin.

Tämän kirjoittaja on ymmärtänyt Jumalan olemuksen syvemmin kuin yksikään järjestäytynyt uskonto tai tai niiden pappis-sääty.

Kaikkea hyvää tuntemattomalle kirjoittajalle.

Vierailija
15/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeus kaikessa olevaisessa. Kaiken yhteen punova Rakkaus.

Vierailija
16/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana.

Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.

Vierailija
17/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on, kaikki mikä on ollut ja kaikki mikä on tuleva.

Vierailija
18/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon lentävään pasta jumalaan.

Vierailija
19/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon eli ei mitään.

Vierailija
20/51 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineeton olento joka välittää ainoastaan kaikkeuden olemassaolosta eikä moralisoi. Olemassaolon perusta, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi