Millainen on sinun Jumalasi? Kerro/kuvaile
Minun Jumala on jotain ääretöntä ja käsittämätöntä. On itse rakkaus, jota samalla kuitenkin pelkään.
Kommentit (51)
Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.
Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen pikkumainen, kyttää ihmisten jokapäiväisiä tekemisiä jotka ovat missä tahansa mittakaavassa täysin merkityksettömiä.
Todella huonolla itsetunnolla varustettu, vaatii jatkuvasti että ihmiset toistelee ääneen ja näyttävästi miten paljon siihen uskoo.
Jumala on kyllä aika huomionkipeä tapaus.
Taivas, maa ilma jota hegitän.Kuu, aurinko, tähdet. meri ,järvet,luonto ihan kaikki.Hänen nimeä n tiedä mutta hän lähetää enkelin suojeleman minua aina,en ole koskaan yksin.
En minä Jumalasta tiedä muuta kuin että minä olen hänestä seuraava.
Rakastava, anteeksi antava. Kukaan ei ole synnitön. Meillä jokaisella on oma suojelusenkeli.
Good father who cares about His children. And Holy.
May Your name be glorified o Lord! My King, My Saviour, My Provider, Lord of the angel armies. Thank you Jesus.
On monia jumaluuksia ja korkeita itsejä eetterissä. On mies, isompi kooltaan kuin ihminen, hyvyys, ei koston jumala, ei lankea pahuuteen, etsii hyvyyttä, suojeleva kaikkia olentoja kohtaan ja toimii taivaallisen ja avaruudellisen väen kanssa. On tarpeeksi korkealla henkisesti eli ei demigod. On hyviä olentoja (pahisten lisäksi), mutta ihminen arvioi hyvyyttä itsekin, itsellään. Mokaamme usein asioissa, on jotenkin mentävä eteenpäin.
Emma Watson rakastui, kun näki vastanäyttelijänsä piirroksen omasta Jumalastaan. Poika oli piirtänyt lippis vinossa skeittaavan tytön.
Vierailija kirjoitti:
Taivas, maa ilma jota hegitän.Kuu, aurinko, tähdet. meri ,järvet,luonto ihan kaikki.Hänen nimeä n tiedä mutta hän lähetää enkelin suojeleman minua aina,en ole koskaan yksin.
Tämän kirjoittaja on ymmärtänyt Jumalan olemuksen syvemmin kuin yksikään järjestäytynyt uskonto tai tai niiden pappis-sääty.
Kaikkea hyvää tuntemattomalle kirjoittajalle.
Kaikkeus kaikessa olevaisessa. Kaiken yhteen punova Rakkaus.
Saatana.
Se edustaa minulle voimaa ja individualismia, laumamentaliteetin ja alistumisen sijaan. Maailma palkitsee ne, jotka ottavat omansa eivätkä salli varpailleen tallottavan.
Kaikki mikä on, kaikki mikä on ollut ja kaikki mikä on tuleva.
Aineeton olento joka välittää ainoastaan kaikkeuden olemassaolosta eikä moralisoi. Olemassaolon perusta, ei muuta.
Turva