Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri valitti tupakanpoltosta : vaikutat polttavan aika usein

Vierailija
11.07.2022 |

Sanoin että onko se sinun asiasi? Taloyhtiössä monta muutakin jotka polttavat parvekkeella, eipä valita heille, koska parvekkeensa eri kohdassa. Talossa ei ole kielletty tupakointia. Lisäksi naapuri ja muut naapurit tulevat pärisyttämään autojensa pakokaasuja minun parvekkeeni eteen joka päivä, eli en voi koskaan tuulettaa asuantoani autojen takia. Se valittaja olikin uusi asukas, jota taitaa ärsyttää kaikki. Ketään ei ole aiemmin ottanut päähän. Eli, jos valitset tupakasta, niin älkää saakeli melutko omilla parvekkeillanne puoleenyöhön älkääkä tuoko autojanne minun parvekkeeni eteen. Sieltä parkkipaikalla jaksaa sen 30 metriä kävellä, vai oletteko niin laiskoja, että niillä autoilla täytyy joka päivä käydä hakemassa tyttöystävä oven edestä, unohtunut lompakko yms.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ärsyttää jatkuva autoralli suunnattomasti. Kenenkään tupakoinnista en häiriinny, vaikka savuton olenkin enkä kannata tupakointikieltoa. Moni alkaa siinä tapauksessa polttaa sisällä ja sitten löyhkääkin rappukäytävissä.

Vierailija
22/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nykyisin parveketupakoitsijalla on velvollisuus huolehtia siitä ettei tupakansavunsa kulkeudu muille parvekkeille, joten naapurisi on oikeassa siinä, että tuli sanomaan sinulle asiasta. Sanominen on 1. vaihe prosessissa, jonka päätöspiste on pysyvä parveketupakointikielto, joten jos olet viisas, niin alat tupakoimaan ulkona jo nyt. Näin voit jatkaa tupakointiasi parvekkeella sitten, kun tuo naapurisi muuttaa pois (ellei sitten häntäkin seuraava naapuri halua savutonta hengitysilmaa)

Jos haluat vain jatkaa narsistista loukkaantumistasi, niin tietenkin jatkat tupakointia parvekkeella ja naapurisi saa siitä oikeuden viedä tupakointikieltoasiaa eteenpäin.

Taloyhtiön tupakkapaikka sijaitsee pääoven vieressä. Avoparvekkeeltani on matkaa siihen tasan yksi ( 1 ) metri. Savun kannalta ei mitään merkitystä kummassa poltan. Etpä muutes ottanut kantaa naapureideni autojen tyhjäkäynnille, pelastustien tukkimiselle ja minun häiritsemiseeni niillä perhanan autoilla.

otinpas kantaa. viesti nro 9

ulko-ovenkaan vieressä ei saa tupakoida nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa sähkötuulettaja kotoa päälle parvekkeelle tupakoinnin aikana, niin se jakaa savut ettekä joudu haukkumisen uhreiksi. 

Ei toimi sellainen.

Vierailija
24/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole auton pitäminen pelastustiellä sallittua, mutta kannattaa miettiä myös omaa käytöstä. Jos tupakoit, sinun täytyy huomioida myös muut ja tehdä se sellaisessa paikassa, ettei savu kulkeudu kenenkään asuntoon tai naapurin parvekkeelle silloin, kun parvekkeella oleskellaan. Ihan sama, onko parveketupakointia kielletty vai ei. Parveketta pitäisi silti naapurisikin voida käyttää, joten sinun on toimitrava niin, ettei muiden tarvitse hengittää sinun tupakansavuasi.

Oletko yrittänyt lopettaa tupakointia?

En todellakaan lopeta tupakointia. Painu sinä helvettiin, en ole sinulle tilivelvollinen.

Noin sitten vastaat asiallisiin viesteihin. Nolo.

Vierailija
25/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tupakansavu, mutta olen sen ansiosta oppinut relaamaan. En enää vaadi mitään muilta enkä itseltäni. Lopetin roskien kierrättämisen, kun se on niin vaivalloista :D.

Vierailija
26/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri yskii aina mielenosoituksellisesti omalla parvekkeellaan jo siinä vaiheessa, kun vasta sytyttelen tupakkaa. Sitten aina paiskoo oven kiinni. Hommasin parvekkeelle ison jalallisen tuulettimen ja se puhaltaa tupakansavut huitsin nevadaan meidän parvekkeelta. Sekös tuota ovenpaiskojaa kismittää entisestään.

Vierailija
27/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan aina soittamaan Robinin musaa täysillä parvekkeella kun haistan tupakansavua.

Vierailija
28/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista niinmutkunoiki projisointia ja whataboutismia. Röökaamistasi/myrkkypäästöjäsi ei hyvitä mikään.

Nussimisesta ja suihkussa käymisestä, jne ei aiheudu 5000:n myrkyn päästöjä luontoon sekä lähiympäristöön.

Vierailija
29/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista se, että naapurillasi ei ole muuta tekemistä kuin vahdata tupakointitiheyttäsi. Voisi muuttaa savuttomaan taloon, niitä rupeaa olemaan jo pilvinpimein💥

Vierailija
30/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan aina soittamaan Robinin musaa täysillä parvekkeella kun haistan tupakansavua.

LMAO - Robin

Vierailija
31/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on iljettävä tapa ja tupakoijat haisevat syövälle. Toivottavasti muutkin puuttuvat haisevuuteesi.

Vierailija
32/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset piikitä nikotiinia laskimoon, nisti ja ilman pilaaja?

Olet sairas.

Vierailija
33/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu asunnossa lapsia eikä heidän pidä joutua hengittämään tupakansavua.

Tietysti voi laittaa parvekkeelle kanankakkaa tai vanhoja vaatteita mihin on suihkutettu pullollinen hajuvettä.

Kesällä pidetään ovia ja ikkunoita auki, kun on kuumaa.

Vierailija
34/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korsteeni kärsii pakokaasuista, mutta on valmis maksamaan 8,40e askista, jotta saa vetää samaa moskaa keuhkoihinsa. Sitten vielä ihmettelee, että naapuri ei lämpene paperosseille.

eikä pelkästään samaa moskaa, vaan vieläkin vahingollisempaa ja myrkyllisempää.

Vierailija
35/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri yskii aina mielenosoituksellisesti omalla parvekkeellaan jo siinä vaiheessa, kun vasta sytyttelen tupakkaa. Sitten aina paiskoo oven kiinni. Hommasin parvekkeelle ison jalallisen tuulettimen ja se puhaltaa tupakansavut huitsin nevadaan meidän parvekkeelta. Sekös tuota ovenpaiskojaa kismittää entisestään.

Miksi suhtaudut noin välinpitämättömästi siihen, että olet vahingoittanut sivullisten terveyttä vetämällä myrkkykääryleitä parvekkeella ja pakottamalla näin muutkin osallistumaan siihen

Vierailija
36/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös ärsyttää jatkuva autoralli suunnattomasti. Kenenkään tupakoinnista en häiriinny, vaikka savuton olenkin enkä kannata tupakointikieltoa. Moni alkaa siinä tapauksessa polttaa sisällä ja sitten löyhkääkin rappukäytävissä.

sekin on kiellettyä, jos savua kulkeutuu toisiin asuntoihin.

Vierailija
37/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekin on kiellettyä, jos savua kulkeutuu toisiin asuntoihin.

ja pelkkä hajukin riittää, koska sekin sisältää myrkyllisiä hiukkasia liikaa

Vierailija
38/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun omakotitalossa ja naapuri alkoi yskähteleen aina kun menin pihaan tupakille. Aikani sitä kuunneltuani siirsin tupakkipaikan ihan naapurin rajalle. Loppui yskiminen.

Vierailija
39/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapuri valitti että poltan usein ja savut tulee hänen asuntoon. Se vaan että en ole koskaan pottanut tupakkia. No isännöitsijäkin alkoi valittaa minulle ja antoi kaksi varoitusta koska tässä talossa on parveke tupakointi kielletty. Siinä vaiheesa  mun oli pakko haastaa oikeuteen joten oikeuteen mentiin. Eivät meinanneet uskoa että en ole koskaan polttanut mutta oikeus uskoi ja voitin jutun. Sain 2500 euroa korvauksia kunnianloukkauksesta.

Vierailija
40/47 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun omakotitalossa ja naapuri alkoi yskähteleen aina kun menin pihaan tupakille. Aikani sitä kuunneltuani siirsin tupakkipaikan ihan naapurin rajalle. Loppui yskiminen.

jos se on liian lähellä ja tupakansavua kulkeutuu naapurille, hänellä on oikeus hakea pihallesi tupakointikieltoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi