Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa vain takaapäin

Vierailija
11.07.2022 |

Mieheni haluaa vain takaapäin. Kyllä minä siitäkin pidän, mutta haluaisin muitakin asentoja. Pidän erityisesti sellaisista asennoista, joissa näen mieheni kasvot ja silmät, kun hän purkaantuu. Joskus harvemmin hän haluaa lähetyssaarnaajaa tai minua ratsastamaan, jolloin näen hänen kasvonsa ja silmänsä erityisesti. Olen joskus yrittänyt puhua asiasta hänelle. Hän on sanonut, että leveä takapuoleni on niin kiihottava, että mieluiten hän haluaisi vain takaapäin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise yhtä lailla mitä itse haluat. Kumma että pitäisi mennä vain toisen mukaan. Eikai siitä tarvitse suurempaa ongelmaa tehdä, kierähdät selällesi kesken aktin, ja sanot että tuu mun päälle ja pane.

Vierailija
2/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pantu niin missä vaimo tullut parhaiten. Jos en itse ole tullut samalla on käytetty minun 2 toiveitani. 1 toive on aina saada vaimolle orgasmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa ehkä nähdä pyllyreikääsi... Pääseehän hän sitä muutoin näkemään, vai onko doggy hänelle ainoa tapa, jolla silmään saa estottoman suoran ja häpeilemättömän näyn?

Tyytyisikö miehesi paremmin muuhunkin seksiin, jos vaikka hoitaisitte joskus esileikkejä kontallaan peppu pystyssä? Vaikka kiireetöntä takaapäin nuolemista, tekopeniksellä naintiasi takaa, kevyttä piiskausta, suihinottoa suoraan edestä peilin edessä, miksei tappihommiakin. Vaihtokauppana voisit suorastaan vaatia lähetyssaarnaajaa useammin.

Ja jos et niin välitä, että miehesi tulee sisääsi (totta kai välität, mutta...) niin pääset näkemään miehesi ilmeen, kun hän tulee, jos pyydät häntä tulemaan rinnoille tai kasvoille. Suurin osa miehistä ei kieltäytyisi.

Ehdotan vielä yhtä: jos peppu ei ole no-go, ja olet joustava tai haluatniin mites kokeilla joskus lähetyssaarnaajaa jalat ylhäällä tai mahdollisimman edessä ja mies pepussasi? Teillä olisi katsekontakti, samalla mies pääsee nauttimaan pepustasi ja bonuksena kiihotuksesta turvonnut pimppa ja tissit ovat myös esillä. Tähän asentoon myydään myös jalkaremmejä, jotka helpottavat sen pitämistä.

Koittakaa toki myös harrastaa seksiä useammin, jos mahdollista. Silloin on helpompi huolehtia, että molempien mieltymykset tulevat enemmän huomioiduksi.

Vierailija
4/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin asento on miehelle paras. Siinä näkee naisen parhaan puolen. Samalla voi osallistua vaikka työpaikan teamskokoukseen netin välityksellä. Näin ei mene aikaa hukkaan ja työtkin tulee samalla tehtyä. 

Vierailija
5/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin sun miehes on homo!

Siis mä voin tulla antaa miehelles todellisen nautinnon mun tiukan valkaistun anuksen kanssa.

Marco ceellä

Vierailija
6/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin asento on miehelle paras. Siinä näkee naisen parhaan puolen. Samalla voi osallistua vaikka työpaikan teamskokoukseen netin välityksellä. Näin ei mene aikaa hukkaan ja työtkin tulee samalla tehtyä. 

Itse nappailen juhlavia takamaisemia ihaillessani konjakkia ja poltan sikaria. Kiihottava näkökulma yhdistyneenä muihin nautintoihin saa minut kiihkon partaalle. En tiedä mistä johtuu, mutta niin se vain on.

Vierailija
7/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todellakin sun miehes on homo!

Siis mä voin tulla antaa miehelles todellisen nautinnon mun tiukan valkaistun anuksen kanssa.

Marco ceellä

Kummallakin sukupuolella on huulet,kieli, rinnannipukat,napa ja peräaukko.Miksi juuri peräaukko on vain homoille pyhitetty? Itse pidän naisten peräaukoista,mutta miesten reikä saa minut vähintäinkin oksentamaan.

Vierailija
8/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saisivat miehet vaatia takaapäin panemista. Toivttavaa olisikin, että tästä tulisi vallitseva panoasento ja muut asennot olisivat vaihtelua.

Vierailija
9/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään panna takaapäin, mutta meillä on Tempur-patja, siinä on huono panna takaapäin.

Pannaankin aina, kun pannaan jossain muualla pannaan takapäin.

M49

Vierailija
10/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän saisivat miehet vaatia takaapäin panemista. Toivttavaa olisikin, että tästä tulisi vallitseva panoasento ja muut asennot olisivat vaihtelua.

Vaimoni ei ole koskaan saanut kiksejä takaapäin pannessa. Doggy ei käy kun ei mahdu kokonaan sisään, mahallaan tyynyvlantioalla käy kun pakarat rajoittaa liikasenttejä uppoamasta. Tämäkin asento vain minua varten.

Alkuvuosina sai orgasmit cat asennossa, sitten siirtyi lähinnä päälle makaamaan missä sai otettua tyveä myöten ja hyvän paineen klitorikselle ja takuuvarmat orgasmit.

Kaikki naiset ei ole samanlaisia.

Vierailija
11/44 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään panna takaapäin, mutta meillä on Tempur-patja, siinä on huono panna takaapäin.

M49

Millä tavalla Tempur patja on huono panna takaapäin?

Vierailija
12/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Millä tavalla Tempur patja on huono panna takaapäin?

Siinä takana olevan polvet liukumaan sivuille päin ja vie keskittymistä itse operaatiosta.

Vierailija
13/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on varmaankin luonnollisin ja alkuperäisin asento. Luolamaalauksetkin kertovat näin olevan. Muista asennoista ei ole löytynyt maalauksia. Siis harrastakaamme takaapäin tapahtuvia yhdyntöjä vapautunein mielin.

Vierailija
14/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopeppuiset naiset haluavat takaapäin

Vierailija
15/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pyrkii ruoatkin ostamaan luomua. Hän katsoo, että antaminen takaapäin on luomua. Vaatii minultakin, että käytämme vain luomuasentoa.

Vierailija
16/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukko on tosi hyvä kiintopiste katseelle takaapäin naista pantaessa. Jos vielä supistelee ja laajenee panon tahdissa, niin on bonusta.

Vierailija
17/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Naisena ei pysty rentoutumaan kun samalla yrittää kontrolloida, ettei menisi ilmaa sisään. 🙁

Vierailija
18/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukko on tosi hyvä kiintopiste katseelle takaapäin naista pantaessa. Jos vielä supistelee ja laajenee panon tahdissa, niin on bonusta.

Panon aikana peräaukon supisteleminen ja laajenemine on kutsu liukkaaksi rasvatulle sormelle.

Vierailija
19/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota ulkonäön korostamista seksissä. Itselle ollut aina tärkeintä vaimon pillun puristus, puristelut ja lypsäminen kaluni varresta.  Siitä saanut aina parhaimmat nautinnot ja siksi panostanut aina vaimon orgasmien saantiin, koska mikään ei voita orgasmien rajuja otteita kalustani. Niistä voi nauttia vaikka silmät kiinni. Siksi naitu niissä asennoissa etupäässä missä vaimo saanut ja siten myös itse saanut parhaimmat nautinnot. 

Vierailija
20/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota ulkonäön korostamista seksissä. Itselle ollut aina tärkeintä vaimon pillun puristus, puristelut ja lypsäminen kaluni varresta.  Siitä saanut aina parhaimmat nautinnot ja siksi panostanut aina vaimon orgasmien saantiin, koska mikään ei voita orgasmien rajuja otteita kalustani. Niistä voi nauttia vaikka silmät kiinni. Siksi naitu niissä asennoissa etupäässä missä vaimo saanut ja siten myös itse saanut parhaimmat nautinnot. 

Meitä on moneen lähtöön. Toiset haluaa olla pimeässä, toiset valossa. Toiset arvostavat myös visuaalisuutta. Jokainen toumii halujensa mukaan ja se ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi